eerste keer: vette teleurstelling

billy

Experimenterende gebruiker
ik en me maatje hebben vandaag voor het eerst paddoos gegeten, al weken verheug ik me erop, alle info bij elkaar gezocht, nou we beginnen elk met een halve portie....

we kregen het koud, voelde ons daarna lekker, maar daar bleef het bij, het is 2 uur geleden of 2 en halve uur, ik den kdat er niks meer komt hoor.....

kan het zijn dat een halve portie te weinig is???

flashkop

Bewuste gebruiker
hoeveel gram was het?
van 17.5gram(+/- halve portie) trip je normaal wel al tamelijk hoor...

billy

portei mexicaanse bestond uit 35 gram d8 ik,. nou de helft daarvan .....heel erg zonde vind ik het, wilde echt trippen

sick_pervert

de meest relaxte paddestoele zijn toch philosopher stones. zet van een heel portie thee en probeer jezelf een uur later es af te vragen wat ook alweer 'normaal' was. ik kwam gister niet op t antwoord. serieus ik zou volgende x die proberen

Qocaïne

Badass junkie
Je hebt er nu wel eventjes aan geproefd, en je weet wat het is.
Nu kan je volgende keer op een gewenste manier meer pakken :)

billy

mmm nou ja, zijn wij dan zo apart, bij de smartshop vond ie het ook apart dat ik niks voelde...

hele portie dan maar, ik neem dan 3/4 en na een tijdje wil ik de rest opeten, weet er iemand na hoeveel tijd ik dat moet doen?

-spaceman-

Badass junkie
daar is geen geschreven regel voor; kom tot je zelf en besef of het tijd is voor de rest :wink:

veel plezier

ps. ik hoop voor je dat het nog gaat inslaan... en btw mijn eerste keer was ZEKER niet de vetste ofzo... geniet ervan!

azgaza

Badass junkie
billy zei:
mmm nou ja, zijn wij dan zo apart, bij de smartshop vond ie het ook apart dat ik niks voelde...

hele portie dan maar, ik neem dan 3/4 en na een tijdje wil ik de rest opeten, weet er iemand na hoeveel tijd ik dat moet doen?

Na een uurtje of anderhalf uur is het beste om bij te nemen meestal. Na 2 uur kan ook og wel.

68899

Bewuste gebruiker
Heb de 1 ste keer 1 p. gegeten. Wist niet wat ik mee maakte. Eerst allemaal kleuren , later begon alles te bewegen. De muren de tv alles. Echt een vette trip maar voor mij hoeft dat niet zal het niet meer doen...... Geef mij maar pep-middelen. (maar dat moet natuurlijk iedereen zelf beslissen.)

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Ey Billy hoe heb je ze gegeten en waren het verse ?
Je moet zo heel lang en goed kauwen dan word het beter opgenomen. Wat ook meespeelt is of je ze op een nuchtere maag eet of niet.
Dus om het maximale uit je paddo te halen :) :
Niet te volle maag hebben kauw ze heel lang !

Ik deed ze altijd tussen 2 boterhammen, broodje paddo :grin:, blijft niet lekker maar dat kauwt wel beter vind ik.

Mijn eerste keer was een halve portie hawaiiaanse werkte super ernstig vooral visuals: golvende muren/gordijnen gezichten in de muur zien. Kleuren die verspringen op tv, houtnerfjes in een tafel die volledig 3D worden en omhoog en omlaag gaan :stoned:
De extreemste trip was een volle portie columbiaanse, dat was zo vet :)

billy

Ik heb ze op een nuchtere maag gegeten ja, had minimaal 4 uur niets gegeten, ik heb naar mijn gevoel goed en lang gekauwd??? zal er meer op letten dan maar ik denk niet dat dat het probleem was....

ik hoop dat het de volgende keer wel lukt... ik ga dan voor truffels

billy

ja het waren verse! bij de smartzone op de wallen gekocht....die gast gaf mij als beginneling geeneens een goeie uitleg, maar ja ik heb drugsforum.nl en azarius.nl haha

billy

heb een halve portie mexicaanse genomen, en zeker getript, het was mijn eerste keer!!! vage shit, ik heb mijn verhaaltje bij de tripreports beschreven....

Bovenaan