Eerste-keer-vragen.

Ikbendun

Newbie
Heb onlangs een klein beetje speed gekregen van een maat. Mijn maat had het gekregen, van iemand die hij kende, om even uit te proberen voordat hij het zou kopen.

Het zit in een ponypack.
Bij ontvangst zei hij dat als je een beetje op je vinger doet en dan op mijn tong, je een rare smaak zou proeven en je tong zou verdoven. Zo gezegd zo gedaan, met als gevolg een raar smaakje en een beetje raar gevoel in de tong.

Vraag 1: Wijst dit op goed spul? heb namelijk geen test centra dicht in de buurt.

Dan het volgende: Is het verstandig om tijdens de roes te eten? Of lukt dat echt nietmeer dan?

Deze vragen kon ik nergens anders vinden. als dat wel is: corrigeer me dan :)

EDIT: Om even terug te komen op het eten tijdens gebruik. Ik las dat speed je reserves gebruikt en dat je je daardoor ook slecht kan gaan voelen, is het dan niet extra verstandig om die reserves tijdens het gebruik wat aan te vullen?

Ikbendun

Newbie
Sorry voor double post, maar ik kon nietmeer EDIT'en.

Ik heb nog één vraag: Stel je wilt rond een uur een snuifje nemen. En rond 11/12 uur weer normaal beginnen te worden, wat is een aangeraden hoeveelheid?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Als je goede hebt zou ik denken 300-450mg max , maar kan bij iedereen wat langer of juist korter duren. Na de eerste keer weet je het, maar blijft denk ik toch een gok.

Ikbendun

Newbie
is het niet beter om eerst een beetje te nemen, en daarna steeds meer tot ik het prettige effect (voor mijn gevoel) berijkt heb?

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
25tolife zei:
Als je goede hebt zou ik denken 300-450mg max , maar kan bij iedereen wat langer of juist korter duren. Na de eerste keer weet je het, maar blijft denk ik toch een gok.

Serieus? Voor een beginner vind ik dat best veel, hoor! Ik zou eerder 200 mg aanraden en na 10 uur merk je dat dan nog steeds wel. Maar of hij dan normaal kan doen weet ik natuurlijk niet.

EDIT: Om even terug te komen op het eten tijdens gebruik. Ik las dat speed je reserves gebruikt en dat je je daardoor ook slecht kan gaan voelen, is het dan niet extra verstandig om die reserves tijdens het gebruik wat aan te vullen?

Zeker! Tijdens speedgebruik eet en drink ik altijd veel. Maar als beginneling zul je veel moeite hebben met eten en het zal je ook niet smaken. Maar des te sneller je het aanwent des te beter het is.

Robinnl

Experimenterende gebruiker
Het is een beetje lastig omdat je niet weet wat voor percentage aan Amfetamine er in zit.
Als je 70% pep hebt, heb je meer als zat aan 50-100mg. Maar dat zal het waarschijnlijk wel niet zijn.:)

Neem kleine puntjes totdat je het gewenste niveau hebt bereikt.:wink:

Bovenaan