• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

eerste keer weed

gnoe2

Newbie
Nou, eigenlijk niet. LSD kun je namelijk helemaal niet roken. Het kan wel, maar dan heeft het geen effect:P
Ik blow ook al 6 jaar en heb nog nooit zelf gehallucineert of gehoord dat iemand dat had(op een enkele fantast na). Daarnaast is het bij jou extreem heftig. Jij geeft aan dat je de hand van je vader op je schouder voelde. Zien gaat al ver, maar voelen? Ik denk dat als je de waarheid spreekt je wellicht zeer gevoelig bent om in een psychose te geraken. Vraag even binnen je familie of er een verleden is geweest van psychologische en neurologische afwijkingen. Je kan hier beter enorm voorzichtig mee zijn.

d1g1tal1s

Belezen gebruiker
Kun je de LSD ook weer van je to-do lijstje halen.
Maar zoals gnoe2 al aangeeft is LSD niet rookbaar. Dus ik denk niet dat dat het geweest is.

flankz

Experimenterende gebruiker
Tripreporter
Wauw, gewoon WAUW. Ik heb met wiet ook al verder kunnen kijken dan normaal, krijg als ik nuchter ben ook wel eens dejavu's, het is een soort gave als je dit kan. Jij kan dit veel beter dan mij maar ik heb het ook soms. Hierom vind ik wiet ook echt topspul, het ''opent'' je brein zegmaar. Wetenschappers hebben wel eens gezegd dat we maar 15% van onze hersenen gebruiken. Misschien kun jij met wiet wel meer procent gebruiken zegmaar. Echt uitzonderlijk! Wij mensen kunnen zo veel meer dan dat wij denken, maar iets houdt ons tegen. En daar zijn wij nog niet achter. Ik geloof dat er ooit een keer een revolutie komt dat wij mensen in 1 keer tot veel meer in staat zijn. Die Aliens die je hebt gezien moeten dan ook ooit een keer echt zijn. Het kan toch niet dat we alleen leven in het hele universum?

Mooi dat je dat allemaal gezien hebt, maar jammer van het begin van de trip...

Peace!

jam

Bewuste gebruiker
misschien lat er lsd op het tipje ofs dan zou het wel kunnen, ik pas ook altijd goed op van wie ik en wel of niet iets aanneem

theholyganja

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Zowiezo zoals die eerste keer is het nooit meer geweest. Ik heb nu alleen maar normale wiet trips.

good_TIMes

Experimenterende gebruiker
Ik vind wel dat mijn eerste keer de appartste keer was maar ik heb nooit echt gehalicuneert op wiet. Ik heb hele discussies gevoert met mezelf diepzinnige conclusies getrokken enzovoort. Ik heb een keer van iemand een soortgelijk ding gehoord en die had dacht dat ie aan het doodgaan was. Ik denk aan een smartdrug als ik dit lees ik zou niet weten welke maar ik zou wel in doe richting zoeken

Enjoy responsible :stoned:

Bovenaan