Eerste keer wiet

raven

Experimenterende gebruiker
hallo
ik ben een 18jarig meisje uit belgië en probeer al een tijdje aan wiet te raken. Blijkbaar zal er niks anders opzitten dan naar Nederland te gaan, mar dat zal met de trein moeten dan.
Iemand enige tips waar ik het best naar toe kan gaan? welke coffeeshops? En adressen zouden ook wel handig zijn :)
ps, dit zou de eerste keer zijn en ik wil toch wel wa voorbereid zijn, kem geen zin om opgelicht te worden

bedankt

Jaimie

Belezen gebruiker
Kun je nergens ''via-via'' ?

edit:nuja,zelf ga ik niet naar holland maar zeg anders eens de regio van waaruit je vertrekt. Je kan altijd de bus nemen

Als je rond Antwerpen woont heb je Terneuzen.

En je kunt ook nog met de Thalis gaan denk ik

raven

ik woon in kortrijk
:) en heb echt gn flauw idee waar ik naar toe moet voor wiet :confused:

Wacky

Badass junkie
Ik weet niet waar kortrijk ligt, maar zoek gewoon 1 van de volgende steden in nederland die het dichts bij is:

Breda
Tilburg
Eindhoven
Maastricht

Daar aangekomen vraag je op centraal station de weg naar een coffeeshop. Dat zijn we gewend, elke dag doen tientallen belgen, fransen en duitsers dat. Meestal sturen we die de goede kant op :wink:

Terneuzen heeft geen trein station, maar wel bus lijn 19 vanaf antwerpen (die rijd heen en weer tussen terneuzen en breda via antwerpen)

Als je van plan bent naar eindhoven te gaan kun je me ook PMen, dan wil ik je nog wel persoonlijk de weg wijzen :)

raven

hehe
bedankt :)
je weet toevallig geen prijzen van treintickets zeker?
anders gaak morgen es naart station in kortrijk
op internet is da ni te vinden en ook niet op de site van de nmbs

Bovenaan