Eerste keer xtc ;Defqon pil

yoesoef

Newbie
Ik zal me eerst even voorstellen , ik ben A. en ik ben 15 jaar oud, weeg 50 kg ,en heb voor de eerste keer xtc gebruikt samen met mijn vriend , we hebben allebei een halfje genomen en de dealer zei dat hij het heeft laten testen op 180 mg MDMA, hij heeft eerder wel eens 1 x ervaring gehad met xtc ik nog nooit.

Ik en mijn vriend besloten het op een warme dag te nemen en naar de strand te gaan , dus gwn te nemen als we gaan chillen en niet specifiek naar een feest ofso., dat vond ik ook een goede plan dus zo gezegd zo gedaan , ik had een rode defqon pil gehaald van 180mg en die hebben we percies door de helft gedaan, we nemen allebei een halfje in dus , maar me vriend kauwt hem en ik slik hem in een keer door ivm de vieze smaak :kots: .

Even later begint mijn vriend hem al te voelen enso , maar ik voel nog niks , en dat is zoo ook de hele tijd doorgegaan , ik heb niks gevoeld ! , zouden jullie misschien weten waardoor dit komt , te weinig , betere tolerantie ? en ik heb ook nog ADHD , maar ik gebruik geen medicijnen , heel afentoe ritalin voor een toets ofso , maar verder nooit.
 

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Dat hij niet werkt kan door van alles komen. Bijvoorbeeld doordat er misschien helemaal geen MDMA in gezeten heeft. Dat weet je nooit, aangezien je hem niet hebt laten testen.

Elke dealer zegt dat hij de pillen heeft laten testen en de pillen zijn ook altijd rond de 200mg volgens de dealer, toch blijkt meestal dat de pillen zo rond de 120mg liggen. Ook als je je dealer vertrouwd, gewoon écht zelf laten testen. Dat is de enige manier om zeker te weten wat je binnen krijgt. Op de testservice worden regelmatig mensen verrast met de uitslag, omdat ze iets anders verwacht hadden.

Ik wil je echt op het hart drukken om wat langer te wachten voordat je XTC weer gaat proberen, het liefst tot je minimaal 18 bent. De kans dat er dingen misgaan op jouw leeftijd zijn gewoon echt groter en ik neem aan dat je niet op je 30e spijt wilt hebben van je keuzes.

Alles bij elkaar heb je best wel wat risico's genomen. Als ik het zo lees:

- Je bent pas 15 jaar dus je hersenen zijn nog volop in ontwikkeling, de kans is dus een stuk groter dat je hersenschade oploopt of dat er andere dingen misgaan.

- Je hebt de pil niet zelf laten testen, je weet dus niet wat je binnen genomen hebt.

- 90mg is met jouw lichaamsgewicht en leeftijd vrij veel voor een eerste keer

- Je hebt de pil op een warme dag in de zon genomen op het strand. Je kunt gemakkelijk oververhit raken dus XTC in de volle zon nemen met een warme dag is een risico extra.


Ik raad je dus écht aan om wat langer te wachten voor je het weer gaat proberen. Niet om je te pesten, maar omdat de risico's gewoon echt te groot zijn.

Mocht je het wel weer gaan proberen, lees er je er goed over in. Dan weet je beter wat het met je doet en hoe je er minder risico's mee loopt. (http://www.unity.nl/index.php?page=xtc-mdma-2) Zorg in ieder geval dat je met jouw gewicht nooit meer dan 100mg neemt en minimaal 3 maanden niet neemt daarna.
 

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
SmartieAndMe zei:
Dat hij niet werkt kan door van alles komen. Bijvoorbeeld doordat er misschien helemaal geen MDMA in gezeten heeft.

Wss wel omdat haar vriend van het ander halfje wel wat merkte..., daarom vind ik het zelf ook vreemd?
 

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
mandragora zei:
SmartieAndMe zei:
Dat hij niet werkt kan door van alles komen. Bijvoorbeeld doordat er misschien helemaal geen MDMA in gezeten heeft.

Wss wel omdat haar vriend van het ander halfje wel wat merkte..., daarom vind ik het zelf ook vreemd?

Dat was meer om mijn punt duidelijk te maken over testen :wink: kan van alles zijn, bijv ook een snelle stofwisseling waardoor de effecten heel licht waren en vanwege de spanning en warmte niet opgemerkt.. Ben er bewust niet ver op ingegaan omdat ik hoop dat hij begrijpt dat de risicos op zijn leeftijd gewoon veel groter zijn. Het is beter om over een paar jaar eens op onderzoek uit te gaan als hij het dan nog steeds interessant vind!
 

joriisvw

Experimenterende gebruiker
SmartieAndMe zei:
mandragora zei:
SmartieAndMe zei:
Dat hij niet werkt kan door van alles komen. Bijvoorbeeld doordat er misschien helemaal geen MDMA in gezeten heeft.

Wss wel omdat haar vriend van het ander halfje wel wat merkte..., daarom vind ik het zelf ook vreemd?

Dat was meer om mijn punt duidelijk te maken over testen :wink: kan van alles zijn, bijv ook een snelle stofwisseling waardoor de effecten heel licht waren en vanwege de spanning en warmte niet opgemerkt.. Ben er bewust niet ver op ingegaan omdat ik hoop dat hij begrijpt dat de risicos op zijn leeftijd gewoon veel groter zijn. Het is beter om over een paar jaar eens op onderzoek uit te gaan als hij het dan nog steeds interessant vind!

Xtc effect niet merken vanwege de spanning? Dat kan niet! Xtc is gigantisch heftig als je niet weet wat je moet verwachten en alleen nog maar heb geblowt en heb gedronken ofzo. Misschien ben je er imuum voor, gewoon nog een keer proberen en je helemaal opstellen voor het gevoel!
 
Bovenaan