Eerste keer XTC gebruik!

TrippyShit

Badass junkie
Je wist en duidelijk niet genoeg van af. Lees je eerst even in over een drug als je die probeert.
Je nam ook teveel achter elkaar voor een 1e keer. Dat stukje dat je op de bank zat en dacht dat je bij de deur aan het praten was is niet raar op zo'n dosis. Waarschijnlijk had je zonder dat je het doorhad je ogen dicht. Dit heb ik ook vaak gehad. Dat ik dacht dat ik op een feest rondliep of bij de kapper zat of gewoon buiten was met vrienden. Dat is gewoon een realistische space in je hoofd en niet raar. De rest van de hallucinaties ook niet. Drink de volgende keer niet TEveel water want je kan een watervergiftiging oplopen. Doe het ook niet volgend weekend weer. J maakt het stofje serotonine in je hersenen een stuk lager. Met zo'n dosis kan het stofje ook bijna op zijn. Het is voor je hersenen en dus voor jezelf beter om 2a3maanden te wachten tot het stofje weer vol is. Anders kan je in zware dipjes komen, schokjes in je hoofd als je wilt slapen en het is niet goed voor je hersenen. ik deed het een tijd 1x per maand zo'n 2a3 pillen van 130mg en op zo'n dosis ga je al merken dat 1x per maand niet goed voor je is. Het gevoel wordt ook steeds minder. Tot je op een gegeven moment bijna niks meer voelt. Zover ben ik gelukkig nog niet en doe het nu dus nog maar 3/4x per jaar. Kijk hier dus mee uit als je langer wil genieten van je xtc dan 1jaartje lang. Die dolfijntjes zijn ook echt geen 225mg mdma. Dat is een praatje van je vriend zn dealer. Je kan ze laten testen maar 225mg komt er niet uit. Ik heb 130mg en dat zijn tegenwoordig al flinke. De gemiddelde pil is 80/100mg. Niet om stoer te doen over mijn pillen maar om het duidelijk te maken. Wat je met deze tips enzo doet moet je zelf weten maar het is slim om ze te volgen.

Rotterdam-gabber

Belezen gebruiker
Ok bedankt voor je reactie daar heb ik wat aan, ik weet niet meer welke dat waren maar hij beweerde ergens pillen te hebben liggen met ca. 200 MG. Weet niet hoeveel die rode cupido's bevatten?

Dan neem ik in november of december denk ik eentje, maar dan gaan we met een groepje van 4 á 5 maten doen. Zou ik misschien een wat sterkere kunnen proberen of het best gewoon een rode cupido?

Misschien rare vraag maar is het logisch dat ik nog geen erectie kan krijgen?
Is nu al anderhalve dag geleden en kan geen erectie krijgen, had gister avond nog veel hallucinatie's maar die waren heel vaag, bijv. vliegende vogels in het donker vanuit de auto, iemand die bij de vangrails loopt, bordjes wat ik denk dat het een brommer is en pas zie als ik er naast rij dat het een bordje is.

Ik schijn wel een hele harde trip gehad, was dat nou gewoon een bad trip dan?
Want zocht steun bij hem, was bang als die wegging ookal was het een glas water pakken 2 meter verder :openmouth:

opdonderonder

Experimenterende gebruiker
Ik zou er idd nog ff mee wachten, je bent zoiezo eigenlijk te jong voor harddrugs.
15 jaar je zit waarschijnlijk nog op middelbare school neem ik aan.
Maar het komt steeds vaker voor dat jongeren XTC al gebruiken omdat ze leuke verhalen horen maar dit verhaal is beetje angstaanjagend, het moment is natuurlijk leuk en nieuw voor je maar je zal er ooit achterkomen dat je beter op je lijf moet letten.
Ik ben 19 en ik was 17 toen ik me eerste pil nam, ik nam er 1 en het was niet zo heftig maar XTC is heel verradelijk als je er veel van hebt want je wilt altijd meer dus volgende keer neem er hooguit 2 en zorg dat er niet meer in huis is want je weet nooit of je in je space er nog meer neemt.
Wat trippy ook al zei, wat je met deze informatie doet moet jezelf weten.
Ik heb het idee dat je dit weekend het al weer gaat doen maar je zal merken dat het effect 10 keer minder is.

Rotterdam-gabber

Belezen gebruiker
Opzich wil ik het wel maar nu ik dit allemaal weet doe ik het liever over ca. 2 maanden met een groepje ofzo?
En dan hou ik het bij 1 pilletje misschien meer MG als dat geen erge vervolgen voor mij zal hebben?

Ik vond het opzich wel erg gaaf en fijn maar heb gewoon teveel genomen waaronder een slechte combo. Gister zat ik er nog erg in, ik merk dat het nu toch wel wat aan het zakken is.

Ik zit trouwens op MBO heb teveel verziekt op de middelbare scholen, met drugs ben ik nu pas 3 weken echt bezig, daarvoor hooguit 3 jointjes verdeelt over een halfjaar?
Ik zat er al aan te denken om iets anders te proberen zoals paddo's of LSD maar hier wacht ik zeker een tijdje mee.

Van dat XTC is gewoon omdat ik november mijn eerste hardcore feest kom en daar ook wat pilletjes meega, dus heb eerst nog in een vertrouwde omgeving getest maar het is niet echt goedgegaan, ben al blij dat die maat erbij was anders had het enorm uit de hand gelopen denk ik.

Ik hoop dat ik antwoord krijg op de vragen die nog niet beantwoord zijn.

Iniedergeval bedankt voor jullie reactie's ik neem aan dat jullie meer ervaring hebben en om te zorgen dat het niet uit de hand loopt of verslaafd raak beter naar jullie kan luisteren?

opdonderonder

Je kan er ook wel 2 nemen hoor maar neem er zoiezo eerst 1 je kan altijd als het effect minder word een 2e nemen, is helemaal niks mis mee maar neem er nooit 2 teglijk!
paddos is een stuk heftiger dan xtc.
als xtc fout gaat is het zo vergeten (in de meeste gevallen) maar bij paddos kan ik uit ervaring spreken als dat fout gaat bad trip dus dan kan het urenlang een hel zijn en je vergeet die gedachtes die je dan hebt gehad nooit.
Maar dat is weer voor ieder persoon anders.
maar als je xtc op een goede manier gebruikt kan het niet echt fout gaan.
paddos en lsd kan in het ergste geval fataal zijn.
Maar paddos kan ook MEESTERLIJK zijn.
ghehehe :P
Het probleem bij paddos is dat je nooit van te voren weet of het goed zal gaan..
DE groeten!!!
p.s goede beslissing dat je het pas over 2 maanden doet want hoe minder vaak je het doet hoe leuker het is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mirrorball

Bewuste gebruiker
[verantwoord gezeik]
Gast! Je bent fucking 15!
Je lichaam is hier echt nog niet aan toe hoor..

Ik weet natuurlijk dat je dit echt niet wilt horen, maar probeer met dit soort dingen te wachten en het iig niet te vaak te doen. Je hersenen zijn nog lang niet uitgegroeid, en zeker hoge dosissen als die jij nam kunnen schadelijk zijn voor je hersenen.
Ik weet dat het moeilijk is van de drugs af te blijven in de hardcore scene, maar pas op dat je je drugsgebruik onder controle houdt!

Nu is het XTC, volgende maand is het speed, en voor je het weet kan je het niet meer loslaten.. Weet waar je aan begint

Mede door dit gevoel heb ik niet echt van je report kunnen genieten.
[/verantwoord gezeik]

Rotterdam-gabber

Belezen gebruiker
Zoveel kan er toch niet mis gaan, ik doe het maar heel af en toe, en bij de nodige hardcore feesten die ik ga, die feesten hou je echt niet vol op je eigen energie.
En vond het ook een geweldig gevoel.

Hoor zo vaak dat jongens van 14 of zelfs 13 hier al mee begonnen, zo af en toe lijk mij geen probleem, de volgende keer neem ik overigens ook niet meer zoveel.

Wakkoe

Belezen gebruiker
Als je echt niet wil wachten, probeer dan 3 à 4 maanden tussen je gebruik te houden, zo krijgt je lichaam en je hersenen de tijd om zich te herstellen. Neem de volgende keer gewoon 1 pil en drink ieder uur een glas water, op feesten (met name hardcorefeesten) mag je best iets meer drinken, zorg ook voor genoeg rust en verkoeling!

Je zegt dat je dat niet volhoudt op je eigen energie, maar dat doe je wel, juist onder invloed van drugs, je hebt het zelf alleen niet in de gaten, dus genoeg uitrusten en drinken.

Verder kan je vaak fruithapjes kopen op zulke feesten, zo`n beetje het enige wat de meeste mensen nog naar binnen kunnen krijgen met xtc op..

In ieder geval, veel plezier :xtc:

Debris

Bewuste gebruiker
Wakkoe zei:
Verder kan je vaak fruithapjes kopen op zulke feesten, zo`n beetje het enige wat de meeste mensen nog naar binnen kunnen krijgen met xtc op..
Vreemd, kan makkelijk liters water zuipen onder invloed van mdma of speed.

Ewie

Belezen gebruiker
Debris zei:
Wakkoe zei:
Vreemd, kan makkelijk liters water zuipen onder invloed van mdma of speed.

Ja, water is ook iets anders dan een hamburger van mcdondals ofzo :wink: ik krijg ook geen hap eten door m'n keel dan.

Hardstylr

Rotterdam-gabber zei:
Zoveel kan er toch niet mis gaan, ik doe het maar heel af en toe, en bij de nodige hardcore feesten die ik ga, die feesten hou je echt niet vol op je eigen energie.

Hoor zo vaak dat jongens van 14 of zelfs 13 hier al mee begonnen, zo af en toe lijk mij geen probleem, de volgende keer neem ik overigens ook niet meer zoveel.

Beetje foute instelling om XTC te moeten nemen omdat je het anders niet vol zou houden en ook totaal bullshit.

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Het is het beste om 1 a 2 glazen water of isotone drankjes (zoals AA en Extran) per uur te drinken. Te veel water drinken in zeer korte tijd kan een water vergiftiging tot gevolg hebben. Qua dosis; de meest veilige dosis is 1 a 2 mg mdma per kg lichaamsgewicht. De enige manier waarop je zeker kunt weten hoeveel er in je pillen zit, is door deze te laten testen. Dit kan gratis en anoniem (zie voor adressen www.drugs-test.nl) Als je boven die veilige dosis gaat zitten kun je zo van de kaart raken dat je niet meer weet wat je gedaan hebt, een duidelijk teken om de volgende keer te minderen qua hoeveelheid. Om je wangen te sparen kun je het beste lollies of kauwgom eten..

en bij de nodige hardcore feesten die ik ga, die feesten hou je echt niet vol op je eigen energie.

Hier ben ik het echt volledig mee oneens.. Ik ga zelf ook regelmatig naar hardcore feesten en ben dan volledig nuchter. Als je je energie goed doseert is het prima te doen. Ja je bent moe de volgende ochtend, maar dat is logisch na een nacht doorhalen.. Als je persé xtc wilt gebruiken op een feest, plan het dan een beetje goed in, zodat je niet om 4 uur snachts alweer nuchter bent en dus meer moet gaan nemen om wakker te kunnen blijven.

Debris

Bewuste gebruiker
Rotterdam-gabber zei:
Weet je wel hoe lang sommige hardcore feesten duren en dan wil ik echt niet hele tijd zitten omdat ik moe ben.
Tot 7u 's ochtends maximaal, goed nuchter te doen.
*Ja, ik heb al véél feesten gedaan die veel langer duurde, nuchter*

Hardstylr

Rotterdam-gabber zei:
Weet je wel hoe lang sommige hardcore feesten duren en dan wil ik echt niet hele tijd zitten omdat ik moe ben.

XTC is veel te mooi om te moeten gebruiken om een feest door te komen.
En ja ik weet hoe lang feesten duren, heb op qbase 16 uur gehakt nuchter en een geweldig feest gehad! Als je dat niet kan ben je in mijn ogen gewoon een mietje.

Ik bedoel je bent 15 jaar je slikt je nu al naar de klote, dat kan niet lang goed gaan op deze manier. Denk even aan jezelf en wacht gewoon met die shit tot je minstens 18 bent.

kiekert

Bewuste gebruiker
Rotterdam-gabber zei:

Je zegt hiervoor nog dat je binnenkort voor het EERST naar een feest gaat... Hoe kun je dat nou weten dan?

Mijn excuses als ik het fout heb, of moederig overkom, maar volgens mij begin jij met:

1: een verkeerde instelling aan drugs
2: veel teveel tegelijk

Als ik zo je andere topics lees (en je bent slechts 2 weken met drugs bezig) denk ik dat t echt de verkeerde kant op gaat...

Je moet t zelf weten, maar wou t je toch even vertellen.

Verder lees ik dat je 'dit weekend alweer gaat gebruiken', terwijl je de hele tijd loopt te zeggen dat je oh zo verstandig ermee omgaat.

Lees je eerst eens in over de werking en de uitwerking van drugs. Want volgens mij heb je dat nog nooit gedaan.

Komeetman

Belezen gebruiker
Te jong
Niet genoeg ingelezen
Niet genoeg ervaring
TE nieuwsgierig
Onverantwoord (4 pillen voor een eerste maal...)

Hopelijk trek je je conclusies uit dit voorval want het is niet echt positief.

Rotterdam-gabber

Belezen gebruiker
Ik heb wel gelezen en er was iemand bij die er ervaring mee had, zoals je al kan lezen heb hij al heel veel afgepakt anders had ik nog veel meer genomen.

Ik ken me dan ook bijna niks meer herinneren en begin nu pas weer een beetje de oude te worden, ben vanaf zondag behoorlijk ziek en van slag geweest.

Ik ken zelf maar goed herinneren van 2 pilletjes en die 2 andere erg vaag, dit heb ik niet bij bewust zijn gedaan ofzo.

Omdat ik zo van slag ben heb ik besloten nog een tijdje te wachten met XTC, ik heb nu ook al sinds zondag niet geblowt en probeer het bij 1x per maand te houden. Ik weet ook wel dat ik er niet goed mee om ben gegaan maar het had veeeeel slechter af kunnen lopen als hij er niet bij was.

Maar dankzij jullie berichten besef ik het wel meer, het gaat nu alweer wat beter en blijf er voorlopig vanaf, ik weet nu voldoende en heb heel veel zitten lezen, volgende keer hou ik het ook maar bij 1 pilletje.

Even over dat feest, ik ben al naar genoeg feesten gegaan maar geen hardcore, maar bij die andere feesten was ik ook al snel moe, ben zoiezo snel uitgeput omdat ik een tijdje niet meer sport. Dit weekend hou ik het overigens bij 2 jointjes, geen XTC, zaterdag heb me aan de ene kant toch wel even laten schrikken vooral dat ik me zo rot voelde deze dagen.

Hardstylr

Rotterdam-gabber zei:
Ik heb wel gelezen en er was iemand bij die er ervaring mee had, zoals je al kan lezen heb hij al heel veel afgepakt anders had ik nog veel meer genomen.

Ik ken me dan ook bijna niks meer herinneren en begin nu pas weer een beetje de oude te worden, ben vanaf zondag behoorlijk ziek en van slag geweest.

Ik ken zelf maar goed herinneren van 2 pilletjes en die 2 andere erg vaag, dit heb ik niet bij bewust zijn gedaan ofzo.

Omdat ik zo van slag ben heb ik besloten nog een tijdje te wachten met XTC, ik heb nu ook al sinds zondag niet geblowt en probeer het bij 1x per maand te houden. Ik weet ook wel dat ik er niet goed mee om ben gegaan maar het had veeeeel slechter af kunnen lopen als hij er niet bij was.

Maar dankzij jullie berichten besef ik het wel meer, het gaat nu alweer wat beter en blijf er voorlopig vanaf, ik weet nu voldoende en heb heel veel zitten lezen, volgende keer hou ik het ook maar bij 1 pilletje.

Even over dat feest, ik ben al naar genoeg feesten gegaan maar geen hardcore, maar bij die andere feesten was ik ook al snel moe, ben zoiezo snel uitgeput omdat ik een tijdje niet meer sport. Dit weekend hou ik het overigens bij 2 jointjes, geen XTC, zaterdag heb me aan de ene kant toch wel even laten schrikken vooral dat ik me zo rot voelde deze dagen.

Slim, en wellicht is het beter om ook niet 1x in de maand te doen want dat is eigenlijk al te veel.
Als je nu gewoon stopt tot je 17e / 18e kan je dan beter hier over nadenken en hoef je niet zo extreem te gebruiken zodat je tenminste het mooie effect vast kan houden want het is zonde als je dat nu al gaat verliezen toch?

En gewoon gaan sporten inderdaad, drugs nemen om een nacht door te komen vind ik maar zwak.

Bovenaan