Rotterdam-gabber
Belezen gebruiker
....

Vreemd, kan makkelijk liters water zuipen onder invloed van mdma of speed.Wakkoe zei:Verder kan je vaak fruithapjes kopen op zulke feesten, zo`n beetje het enige wat de meeste mensen nog naar binnen kunnen krijgen met xtc op..
Debris zei:Vreemd, kan makkelijk liters water zuipen onder invloed van mdma of speed.Wakkoe zei:Verder kan je vaak fruithapjes kopen op zulke feesten, zo`n beetje het enige wat de meeste mensen nog naar binnen kunnen krijgen met xtc op..
Debris zei:Vreemd, kan makkelijk liters water zuipen onder invloed van mdma of speed.Wakkoe zei:Verder kan je vaak fruithapjes kopen op zulke feesten, zo`n beetje het enige wat de meeste mensen nog naar binnen kunnen krijgen met xtc op..

Rotterdam-gabber zei:Zoveel kan er toch niet mis gaan, ik doe het maar heel af en toe, en bij de nodige hardcore feesten die ik ga, die feesten hou je echt niet vol op je eigen energie.
En vond het ook een geweldig gevoel.
Hoor zo vaak dat jongens van 14 of zelfs 13 hier al mee begonnen, zo af en toe lijk mij geen probleem, de volgende keer neem ik overigens ook niet meer zoveel.
en bij de nodige hardcore feesten die ik ga, die feesten hou je echt niet vol op je eigen energie.
Tot 7u 's ochtends maximaal, goed nuchter te doen.Rotterdam-gabber zei:Weet je wel hoe lang sommige hardcore feesten duren en dan wil ik echt niet hele tijd zitten omdat ik moe ben.
Rotterdam-gabber zei:Weet je wel hoe lang sommige hardcore feesten duren en dan wil ik echt niet hele tijd zitten omdat ik moe ben.
Rotterdam-gabber zei:Zoveel kan er toch niet mis gaan, ik doe het maar heel af en toe, en bij de nodige hardcore feesten die ik ga, die feesten hou je echt niet vol op je eigen energie.
En vond het ook een geweldig gevoel.
Rotterdam-gabber zei:Ik heb wel gelezen en er was iemand bij die er ervaring mee had, zoals je al kan lezen heb hij al heel veel afgepakt anders had ik nog veel meer genomen.
Ik ken me dan ook bijna niks meer herinneren en begin nu pas weer een beetje de oude te worden, ben vanaf zondag behoorlijk ziek en van slag geweest.
Ik ken zelf maar goed herinneren van 2 pilletjes en die 2 andere erg vaag, dit heb ik niet bij bewust zijn gedaan ofzo.
Omdat ik zo van slag ben heb ik besloten nog een tijdje te wachten met XTC, ik heb nu ook al sinds zondag niet geblowt en probeer het bij 1x per maand te houden. Ik weet ook wel dat ik er niet goed mee om ben gegaan maar het had veeeeel slechter af kunnen lopen als hij er niet bij was.
Maar dankzij jullie berichten besef ik het wel meer, het gaat nu alweer wat beter en blijf er voorlopig vanaf, ik weet nu voldoende en heb heel veel zitten lezen, volgende keer hou ik het ook maar bij 1 pilletje.
Even over dat feest, ik ben al naar genoeg feesten gegaan maar geen hardcore, maar bij die andere feesten was ik ook al snel moe, ben zoiezo snel uitgeput omdat ik een tijdje niet meer sport. Dit weekend hou ik het overigens bij 2 jointjes, geen XTC, zaterdag heb me aan de ene kant toch wel even laten schrikken vooral dat ik me zo rot voelde deze dagen.