Eerste keer xtc gebruik

2eazy

Newbie
XTC is de enige drug die ik nog een keer ervaren willen hebben. Twijfel alleen of ik het wel moet doen aangezien men zegt dat er kans is op hersenschade. Ik neem het liefst geen onnodig risico.
Wat denken jullie, is dit gevaar legitiem?

duif

Newbie
Ik heb een vraag, is het ook mogelijk dat je visueel effecten krijgt? Zoals dat dingen krimpen of gaan ademen?

duif

Newbie
En nog een vraag, is het effect veel heftiger als je een pil in een keer neemt, dan wanneer je een halve neemt en na een half uur nog een halve?

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
En nog een vraag, is het effect veel heftiger als je een pil in een keer neemt, dan wanneer je een halve neemt en na een half uur nog een halve?

Ja, want dan is je dosis die je in 1x neemt een stuk hoger, dus zal het ook heftiger of in veel gevallen te veel zijn.

duif

Newbie
Dankjewel HierEnDaarEenFuifje, Ja ik snap dat het heftiger is, maar is het een heel groot verschil? Of is het verschil niet enorm groot?

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ja elke keer dat je weer een dosis neemt dan doet 'ie het wat minder goed en krijg je meer last van bijwerkingen zoals malende kaken of overmatig zweten.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter

Ik zou op zijn minst wachten tot de andere ingekickt is. Na een halfuur kunnen beiden toch nog samen een harde piek bezorgen.

geflipt

Wijs gebruiker
Als je drugs gebruikt zijn daar altijd gevaren aan verbonden... Je moet voor jezelf uitmaken of je dat risico wil nemen of niet. Dat kunnen wij voor jou niet beslissen...

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Lees de link die @transformated je hierboven gaf even helemaal goed door.
Daar staat echt goede en duidelijke info in hoe je zo veilig mogelijk mdma/xtc kunt gebruiken. Dosering en setting is erg belangrijk. Bij te hoge dosering en te hoge frequentie van gebruik verpest je het toekomstige effect erg snel en kan de magie voorgoed verdwijnen.

Bovenaan