• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer XTC - Happy new year!

owl

Newbie
Hallo iedereen

Ik stel mij even voor: Ik studeer, ik heb een gezond verstand, ik ben een zeer gelukkig persoon, ik ben ambitieus en open-minded. Op 16-jarige leeftijd had ik mijn eerste ervaring met wiet (op een reggaefestival), en gisteren mijn eerste ervaring met XTC.

Mijn vriendje feest wel eens graag met XTC en dit deed hij al voor wij elkaar kenden. Uiteraard is ook hij verstandig en laat hij er telkens een paar maanden tussen. Hoewel toen wij elkaar leerden kennen, vond ik het afschuwelijk dat hij dit deed. Ik vond het oké dat hij dit deed, maar ik wou het er echt niet over hebben. Ik vond het enorm akelig aangezien ik XTC bewust onder de categorie "Do-not-ever-try-drugs" plaatste. Hoewel hij zijn pillen altijd bij zijn zus haalde, die heel betrouwbaar is, moest ik mij geen zorgen maken. Toch uit pure nieuwsgierigheid, nadat hij over zijn trips vertelde, na mij research op het internet over de gevaren, de positieve kanten, tips, trips etc... heb ik gisteren XTC geprobeerd. Wauw. Wat een ervaring.