• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer XTC op koningsdag

hanzoWW

Newbie
Hallo allemaal,

Zoals jullie weten was het gisteren koningsdag en op die dag gaan bij velen van ons alle remmen los. Ik had nog geen ervaring met XTC maar een aantal vrienden van mij al wel. Ze hadden een pilletje voor mij geregeld en zeiden dat het rond de 150mg was, en dat t dus minder sterk was als normaal. Ik was op een goed feestje en begon met een kwartje. Dit was rond half drie. Ik voelde om kwart voor vier nog steeds niets en vond het erg overrated allemaal. Vervolgens heb ik na nog een kwartier een ander kwartje getikt, inmiddels was het alweer rond kwart voor vier. Vervolgens heb ik twee hasj-jointjes gerookt en ik voelde lichte tintelingen in mijn armen. Plotseling ook in mijn benen en er kwamen hele goede DJ's en ik begon een beetje los te gaan. Ik heb nog een kwartje genomen om kwart over vier (zit een half uur tussen) en toen die echt in begon te komen heb ik rond vijf in totaal mijn hele pilletje opgemaakt. Hierna heb ik een wietje gerookt en die maakte me knetter. Wat ik meemaakte is nog best ingewikkeld om uit te leggen maar ik ga het proberen. Wanneer ik liep leek het alsof ik een veertje was. De grond leek water en ik voelde me Jezus Christus die over water kon lopen. Ook wel te vergelijken met de automatische piloot. Alles leek vanzelf te gaan. Hierna ben ik eventjes gaan zitten, en zelfs zitten voelde geweldig aan. Ook wanneer je in de zon stond was je lekker aan het gaan. Wanneer iemand iets vroeg wilde ik het heeel graag geven, er kwam zelfs een meisje om één patatje vragen en ik zei natuuurlijk pak maar! Tegen het eind van het feest ben ik gaan zitten en ik vond het allemaal erg lang duren (spullen pakken, rij etc. etc)
Toen begonnen de tintelingen.. Ik voelde me licht in mijn hoofd en dacht dat opstaan me wel goed zou doen. Helemaal niet dus, ik stortte ineens en was weg. Een black-out. Al vaker gehad maar dit voelde wel heel kut aan. Ik weet eigenlijk wel zeker dat het komt omdat ik meerdere dingen door elkaar heb gemixt. Cannabis, xtc, biertjes..

Of ik het nog een keer zou doen? Ik denk het niet. Niet alleen omdat ik out ben gegaan, maar meer om hoe ik me momenteel voel. Ik voel me vrij misselijk en heb gehoord dat ik me donderdag heel emo zal voelen. Hier kijk ik erg tegen op.

Als eerste keer om meteen dingen door elkaar te nemen lijkt me geen slim idee.
Zeker niet met iets als xtc als je al vaker out ben gegaa. Wiet en drank versterkt beide
de xtc met een flinke dosis. Dat je misselijk bent geworden is waarschijnlijk niet
door de xtc, maar vooral door de andere combinatie.

Over het algemeen valt de dip wel mee als je de dag erna al een beetje kut voelt.
Ikzelf heb Zondag X gehad en rook er alleen wiet bij. Wiet en drank erbij lijkt
me geen goede combinatie.

Je hebt je niet helemaal goed ingelezen en als je het op de juiste manier doet, valt
het katertje echt wel mee.

Ik neem altijd na X, heel veel vitamine en heel veel fruit. Zelfde als de dagen voordat
ik X neem. Heel veel vitamine en veel groente. Dit zorgt er echt voor dat je kater minder
is.

spector

Newbie
Waarom? Waarom nou alles door elkaar? Je hebt het echt dom gedaan. Je had iemand moeten hebben die op je let. Die er voor je is en je op het juiste moment een kwartje erbij had gegeven. En je geen alcohol en wiet had laten gebruiken. Stom. Jammer, want de eerste keer kan echt *geweldig* zijn.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Klinkt als het resultaat van een foute combo. Zeker als je iets voor het eerst doet moet je niet gaan combineren. Als je je beter had voorbereid had je echt de beste dag van je leven kunnen hebben :wink:

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Hou het de volgende keer op 1 drug en laat alcohol maar achterwege, je trip zal veel gezelliger worden.

JackHerrer

Bewuste gebruiker
Ik heb een aantal x XTC gedaan.Ik heb hierbij een keer gedronken en toen vond ik het effect steeds minder. Minder eforisch, minder opgepept. Ik zou het gewoon houden op water als je XTC gebruikt
Als je cola of ander zoet drinken gebruikt is het effect ook minder (dacht ik). Al is een colaatje altijd wel lekker :grin:.

In ieder geval leuk report en hopelijk gaat de volgende keer beter!

Kamphuys

Belezen gebruiker
ZERO- zei:
Klinkt als het resultaat van een foute combo. Zeker als je iets voor het eerst doet moet je niet gaan combineren. Als je je beter had voorbereid had je echt de beste dag van je leven kunnen hebben :wink:

Helemaal mee eens, dat gevoel krijg je nooit meer.

Bovenaan