Eerste keer XTC&Speed combineren (hoe?

Zoals u ziet wil ik binnenkort xtc en speed combineren.
Ik ben niet erg ervaren met drugs rook paar keer in de week een joints en heb 4x xtc gebruikt.
Ik ben normaal echt niet van het nakken, heb vrienden die vaan kort zijn van de soss maar ik moet daar echt niks van, toch wil ik 1x speed met xtc proberen.
Nou is mijn vraag hoe kan ik dit het beste doen? Eerst 1 pilletje als het tijd is voor de tweede dan de tweede pilletje, en zodra het begint uit te werken aan de speed te gaan ? (1gram)
Enige ervaren gebruikers met tips? In welke volgorde ik het zal gebruiken?

Fool

Badass junkie
Nou dit wil je waarschijnlijk niet horen, maar ik raad je heel erg af om xtc en speed te gaan combineren. Speed verhoogt het neurotoxische(hersenschade) effect van MDMA behoorlijk en het effect wordt er niet eens leuker van.

Het lijkt mij een beter plan om ofwel speed ofwel xtc te gebruiken, maar niet alllebei. :)

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Nou ten eerste wil ik je aanraden je pillen even te laten testen. Aangezien veel pillen 200+mg gedoseerd zijn zou ik geen hele doen.

Ten tweede wil ik je afraden om deze combo te doen omdat zie redenen die fool gaf.

Als je het toch wilt doen, eerst met pillen beginnen. Als je met de speed begint zul je namelijk nooit het volledige effect van de xtc ervaren. Zodra je een beetje wazig begint te worden en denkt: vanaf nu wil ik weer helder zijn, kun je een paar puntjes speed pakken.

Maarrrrr, eigenlijk gewoon niet doen

Aah oke dan, dan laat ik het wel gewoon alleen bij de snoepjes.
De pilletjes die ik haal zijn altijd getest hou ze bij me eigen betrouwbare dealer.

Skirre

Bewuste gebruiker
Trippie030 zei:
Aah oke dan, dan laat ik het wel gewoon alleen bij de snoepjes.
De pilletjes die ik haal zijn altijd getest hou ze bij me eigen betrouwbare dealer.

Zelf testen en een dealer die zegt dat hij ze laat testen is iets anders.

leipebaviaan

Wijs gebruiker
MusicIsLife zei:
Nou ten eerste wil ik je aanraden je pillen even te laten testen. Aangezien veel pillen 200+mg gedoseerd zijn zou ik geen hele doen.

Ten tweede wil ik je afraden om deze combo te doen omdat zie redenen die fool gaf.

Als je het toch wilt doen, eerst met pillen beginnen. Als je met de speed begint zul je namelijk nooit het volledige effect van de xtc ervaren. Zodra je een beetje wazig begint te worden en denkt: vanaf nu wil ik weer helder zijn, kun je een paar puntjes speed pakken.

Maarrrrr, eigenlijk gewoon niet doen

Ik ben het met je eens, maar volgens mij is meneer zelf ook niet helemaal heilig wat dit betreft. :P

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Haha uhmmm hoezo? :flushed:

Nee je hebt gelijk, maar dat betekent niet dat ik andere mensen niet kan afraden dit te doen aangezien het gewoon niet verstandig is :tongueout:

Fool

Badass junkie
Leipebaviaan lijkt me wel zo iemand die zijn 13-jarige zoon of dochter pakjes peuken koopt omdat hij dan zelf rookt en het anders hypocriet zou zijn. xD

Helenas

Bewuste gebruiker
Volgens mij heb je dit ook op partyflock gevraagd en hetzelfde antwoord gekregen, waarom hier dan nog vragen :tongueout:

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Omdat je mensen ertussen hebt die zo lang blijven vragen tot ze eindelijk het antwoord krijgen dat ze willen horen, ook al is dat niet hetgeen dat verstandig is

MusicIsLife zei:
Omdat je mensen ertussen hebt die zo lang blijven vragen tot ze eindelijk het antwoord krijgen dat ze willen horen, ook al is dat niet hetgeen dat verstandig is
En mijn vriend als je je ogen open hebt zie je al dat ik het niet ga doen, door het advies wat iedereen me geeft.
Dus wat jij zegt met zolang blijven vragen tot ze het antwoord hebben wat ik wil horen is onzin.

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Fool zei:
Leipebaviaan lijkt me wel zo iemand die zijn 13-jarige zoon of dochter pakjes peuken koopt omdat hij dan zelf rookt en het anders hypocriet zou zijn. xD

Wat houd jij er altijd toch rare mening aan ten opzicht van mij. Waar komt die status toch vandaan? Verder zit je mis je in post, ik rook al een tijdje vast. In de toekomst ongetwijfeld ook nog.:tearsofjoy:

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
Gewoon 3 pillen achterover kletsen, zorg dat ze 200mg+ / pil zijn.
Daartussen in gooi je gewoon een paar gram speed door je neus.

Stiekem is dit het antwoord wat je verwachte, niet? :confused:

Fool

Badass junkie
leipebaviaan zei:
Fool zei:

Wat houd jij er altijd toch rare mening aan ten opzicht van mij. Waar komt die status toch vandaan? Verder zit je mis je in post, ik rook al een tijdje vast. In de toekomst ongetwijfeld ook nog.:tearsofjoy:
Precies wat ik zeg, omdat jij rookt zou het hypocriet zijn je kinderen verbieden te roken. :P

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Nu is het genoeg fool, ik denk dat ik binnenkort ook maar even een diagnose voor jou stel. En dat terwijl je weet dat mijn mening als leidraad voor dit forum geldt.

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Argumentatie? Argumentatie? Ik doe alles vanuit de losse pols man. Gelet op jouw oncontroleerbare behoefte mensen altijd te verbeteren, je zelfverheerlijking en het dedain waarmee je mensen op hun fouten wijst, dicht ik jou een persoonlijkheidsstoornis toe in de richting van narcisme.

Tevreden?

Fool

Badass junkie
Nee, ik eis minstens 5 verschillende en uitgebreide theoriën met onderbouwing én voorbeelden die tegen elkaar afgewogen worden.

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Fool zei:
Nee, ik eis minstens 5 verschillende en uitgebreide theoriën met onderbouwing én voorbeelden die tegen elkaar afgewogen worden.

Ik vind niet dat je dit van leipebaviaan kan eisen... Dat ligt namelijk niet binnen zijn capaciteiten. Zijn sterke kant is juist dat hij kan diagnosticeren zonder deze beargumentatie nodig te hebben :tongueout:

leipebaviaan zei:
Gelet op jouw oncontroleerbare behoefte mensen altijd te verbeteren, je zelfverheerlijking en het dedain waarmee je mensen op hun fouten wijst, dicht ik jou een persoonlijkheidsstoornis toe in de richting van narcisme.

:tearsofjoy:

Fool

Badass junkie
Ik vind dat hij best een beetje mag oefenen dan, leert hij ook nog eens wat. :grin:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
argumenten in de beweringen van Leipebaviaan gaan ten koste van de balans op het forum, dat lijkt me onredelijk om te vragen. Leipebaviaan is hier tenslotte om wanorde en idioterie te brengen en zo de balans te houden.

Fool

Badass junkie
Hij mag best onzinargumenten aanvoeren, dat doet hij normaal toch ook wel. :P

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Neemt niet weg dat ik wel een vaste lid van de harde kern hier ben, diepe dalen met smartieandme, hoogtepunten met fool, strijdend in de frontline met Fgamer. Ja, je zou kunnen oordelen dat ik dit forum levendig houdt met mijn ongeëvenaarde kennis, het vermogen tot nuance, en dan laat ik mijn intelligentie nog even buiten beschouwing.

Bovenaan