Eerste keer XTC [Tips, do's, dont's]

Haay

Het onderwerp zegt het al, en ik weet dat er al veel topics zijn over XTC, Maar het is altijd fijn om weer nieuwe dingen te horen [Uit 2016].

Ik ga aankomend weekend, Zaterdag, weer naar een lekker techno feestje, en meestal gebruik ik hasj op de avond zelf, maar ik wil nu eens verder experimenteren :grin:

Ik kom uit bij: XTC.

Wat zijn nou de echte:

Do's
Dont's
Feiten / Fabels

van het stimulerend middel: Xtc?

benniesmitters

Bewuste gebruiker
De do's en don'ts zijn eigenlijk wel een beetje hetzelfde gebleven.
Neem niet meer dan 1mg per kg lichaams gewicht, zorg dat je je goed voelt voor dat je het neemt. Wees niet te ongeduldig, dus niet te snel bijnemen. Bepaal je dosis goed van te voren. Laat je pillen/poeder testen. Drink genoeg water, maar ook weer niet teveel, glas per uur ongeveer. Zorg goed voor jezelf de dagen erna. Wacht niet tot dat je het voelt maar ga lekker door feesten en laat het over je heen komen. Durf de touwtjes uit handen te geven, wees niet bang volr het overweldigende gevoel. En het belangrijkste natuurlijk, geniet!

Gewoon niet teveel stressen en maak het niet te bont.

Denk dat je zelf de meeste tips ook al wel gelezen hebt. Eet een lekker rakketje. Ook echt een aanrader is groene ice tea, daar zweer ik bij, heerlijk als je in de war bent.

Denk dat het ook makkelijker is om specifieke vragen te stellen, er is zoveel over xtc te zeggen.

MeejheM

Badass junkie
Do: testen, goed doseren en verder waar je zin in hebt. Lol maken.

Don't's: alcohol, weinig vocht gebruiken en hoger doseren dan aanbevolen. En combinaties de eerste keer in ieder geval.

Feit: Xtc is de eerste keer meestal geweldig
Fabel: Wat je verteld is de dosering/zuiverheid is. En nog veel meer eigenlijk.

Goedemorgen,

Wat heb ik het leuk gehad, ik heb de pil genomen voordat we naar binnen gingen, ik voelde me dus nog vrij normaal de eerste 20 a 30 minuten.

Tot dat ik opeens tintelingen voelde, nog steeds niet wetende of het kwam door de muziek of echt door de pil.

Ik heb gemerkt dat een kwary pil, wat ik heb genomen, te weinig was voor mij, ik lag tegen het randje aan; de muziek was heerlijk.. Maar ik weet vanzelf dat ik niks speciaals heb gevoeld.

Volgend feestje neem ik 2 kwartjes... :grin:

X

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
xxxBabygirlxxx zei:
Goedemorgen,

Wat heb ik het leuk gehad, ik heb de pil genomen voordat we naar binnen gingen, ik voelde me dus nog vrij normaal de eerste 20 a 30 minuten.

Tot dat ik opeens tintelingen voelde, nog steeds niet wetende of het kwam door de muziek of echt door de pil.

Ik heb gemerkt dat een kwary pil, wat ik heb genomen, te weinig was voor mij, ik lag tegen het randje aan; de muziek was heerlijk.. Maar ik weet vanzelf dat ik niks speciaals heb gevoeld.

Volgend feestje neem ik 2 kwartjes... :grin:

X

Goed te lezen dat je het leuk gehad hebt! Ook goed dat je je niet gelijk "gek" geslikt hebt, netjes!
Als je je pillen laat testen weet je hoeveel mg MDMA er in zit en weet je welke dosis bij jou gewicht past. En ook een "do" is om 3 maanden te wachten tot de volgende keer xtc/MDMA.

benniesmitters

Bewuste gebruiker
Verstandig dat je het bij een kwartje gelaten hebt! Bedenk wel, zoals al is gezegd, dat je wel een paar maanden moet wachten.

Sannetje

Experimenterende gebruiker
Wat goed van je dat je zo verantwoordelijk bent omgegaan met de xtc !!! Applaus !

Bovenaan