• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer XTC; Tripreport! Wouw!

Smoken

Bewuste gebruiker
Hi DF''ers!

:Wouw, wouw, WOUW! :hearteyes:
Wat een avond!

Zoals velen weten, van het topic; Eerste keer XTC, zou ik een keer XTC gebruiken.
Die keer was gisteravond.
Hiervoor heb ik me heel erg goed geïnformeerd en het was een onvergetelijke avond.

Hierbij mijn tripreport.

Setting: Discotheek in Gouda (Woodies), met een speciaal feest; Apocolypse.
Wie: M, F & Ik, met nog allemaal gasten uit de discotheek die we kennen.
Wat: XTC; Gele Swirls.

Ik weet geen precieze tijden meer, deze gok ik een beetje.

21:30
Ik haalde F op van het station, maar toen ik bij hem aankwam ging het gelijk al fout...
Mijn band was lek gegaan. Dus zijn we van het station lopend naar M gegaan en via daar naar mijn huis om F ze spullen weg te laten leggen en fietsen te halen.
Toen konden we gelukkig eindelijk weg naar een bepaalde plek waar we altijd indrinken.

22:10
Aangekomen op de plek nemen we gelijk allemaal een half pilletje, maar F is vrij klein dus hij nam een kwartje. Het was gezellig en we lulde een beetje en hadden echt veel zin.
Maar op een gegeven moment werd de sfeer wat minder want we merkte na een half uur nogsteeds niks en we waren maar met ze drieën. M wou zelfs bijna naar huis gaan.

Op een gegeven moment ging het regenen, dus gingen we onder een tunnel staan en toen ging ik zittend een sigaret roken (ik ben geen vaste roker, alleen als ik uitga).
Ik voelde me wel anders, maar totaal niet energiek, dus dat vond ik vreemd.
Wel voelde het vreemder om om me heen te kijken en voelde ik me gewoon echt, simpel gezegd, goed. Maar het had meer wat weg van stoned of aangeschoten. Wel was het een beetje saai nog, dus zei F dat we gewoon maar druk moesten doen en dat het dan vanzelf heerlijk wordt, dus we besloten nog ff te chillen en daarna naar de stad te gaan om de kaartjes te halen bij een vriend.
Maar toen gebeurde het!

Vlak voordat we weg wouden dronk ik energy drink en deed ik wat drukker en vertelde ik dat ik best wel wat voelde (driekwartier na inname). En toen ineens sloeg het er tegelijk bij ons allen in! Wouw! Wat voelde dat vreemd.
Ik voelde me kaken onrustig worden en kreeg een hele groot energie boost en voelde me echt heel vrolijk.
Ja we waren high en hadden er ineens zo'n zin in!

23:00
De fietsrit was ongelofelijk.
We hadden super veel energie en praten alleen maar over wat we voelde.
Ik voelde me eigenlijk nuchterder dan gewoon nuchter, super scherp dus.
Ook het denken en praten ging sneller en dat praten deden we genoeg hoor, haha.
Ook voelde ik me meer verbonden met hun.

Onderweg ging het best hard regenen en gingen we schuilen en roken.
Dit roken was faking lekker en ik vond de regen ook mooi en we voelde ons heerlijk :grin:
M vond het nog wel spannend, maar F en ik konden alleen maar genieten.

Deze fietsrit, met schuilpauze, duurde ongeveer van begin tot eind drie kwartier, maar het leken echt uren.

23:45
We waren in de kroeg waar die vriend van mij was met de kaartjes.
Daar ging ik even naar de wc omdat je daar relaxd kan plassen en ik weet dat pissen moeilijk wordt.
Vanaf dit moment voelde ik mijn kaken ook echt goed, maar ik ervaarde dat niet als vervelend.
Ik keek in de spiegel en... wow... wat een pupillen!
Vanaf toen wist ik dus echt dat ik spacede en dat dit nou dus ecstasy is.
Alles was heerlijk, net als me handen wassen en pissen, gewoon alles, maar toch voel je je super nuchter, dat vond ik echt fijn.

00:15
We hadden de kaartjes en stonden bij de club.
Ik kon me heel cool houden en alles ging super gemakkelijk bij de portier.

Éénmaal binnen was het super rustig, maar eigenlijk na een paar minuten boeide dat me al niet meer want de muziek was...eh.... Faking AMAZING :grin:
We leunde wat bij een tafeltje en genoten zo van dat gevoel en de muziek en rookte lekker.

Toen gebeurde er iets raars in me lichaam, wat resulteerde tot deze topavond.
Ik voelde namelijk een heel erg onrustig trillerig gevoel in me benen en ik kwam erachter dat het best wat ik kon doen tegen dat gevoel dansen was!
En vanaf toen namen mijn benen en armen en hele romp het van me over...... en ik danste de hele avond lang.

ca. 01:00
Het was eindelijk echt lekker druk geworden en er waren prachtige meisjes en intens mooie muziek.
Ik was vanaf toen het allerhighst :hearteyes:

Wat een hemels gevoel!

Ik zal even proberen omschrijven wat ik ervoer:
De muziek was ongelofelijk lekker, want deze dj draaide precies de muziek waar ik van houd... een mix van house, hip-hop en dubstep (mijn favo muziekstylen) en maakte hier prachtige mixen van. Heb ook een cd van hem gekregen! :grin:
En de lichten waren geweldig. Een prachtige show van lazerlichten en flashes, wat resulteerde tot het lekkerste wat ik ooit heb ervaren en dat was wel dit:

Als die geweldige muziek zo heerlijk intens werd ervaren door mij sloot ik mijn ogen terwijl ik richting de prachtige lichtenshow stond en voelde ik heerlijke warme tintelingen vanuit me billen en buik die me hele lichaam een goddelijk gevoel gaven.
Je kan het vergelijken met een bad nemen nadat je facking hard bent klaargekomen :P
Waarbij ik super mooie glinsteringen zag aan de binnenkant van me ogen, terwijl mij lichaam maar door blijft dansen, alsof ik versmolten ben met de muziek. En dat alles in combinatie met gewoon een gelukzalig gevoel.

Het was wel raar om me zo een soort van ''nuchter'' of scherp te voelen in de club, want normaal sta ik daar in een andere staat :P
Ook was het echt fijn dat ik, in tegenstelling tot dronken mij, niet alleen maar bezig was met chicks, maar gewoon echt deed wat ik zelf lekker vond. Heerlijk!

Ik vond ook iedereen aardig. Dat waren ze ook wel. Nadat ik een meisje haar drank omstootte hadden we nog een super gezellig gesprek. Ik was lekker sociaal en vond het leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Buiten praten was ik alleen maar aan het dansen met bekenden en onbekenden, zonder enige afkeur van iemand, gewoon lekker feesten.

(01:30 hadden allemaal nog een halfje bijgenomen, wat er eigenlijk voor zorgde dat we op onze piek bleven en het nog iets versterkte)

Heerlijk bleef ik dansen tot op een gegeven moment de dj van die heerlijke nummers van Yellow Claw opzette wat echt zo'n zieke goede space bracht. Iedereen ging helemaal los! Springen, dansen, tong uit je bek alles :P

En wouw! Cola is facking geniaal!! :P
De smaak was zo lekker intens, hmmm heerlijk.

02:35
Er ging een uur voorbij
02:38

:P

03:00
Het was een geweldige avond tot M opeens onverwacht naar huis wou.
Hij zei omdat de mensen wat rustiger werden, maar achteraf heeft hij me verteld dat het kwam doordat die gewoon echt helemaal gesloopt was (had ook hard gewerkt die dag).

Dus besloten F & ik nog even een half uurtje te spacen in de club en daarna naar huis te fietsen.

03:30
Op de fiets sloeg de moeheid erin, maar toen ik eenmaal thuis was voelde het zo lekker om op een stoel te zitten in een lekkere trainingsbroek een beetje kijkend naar de lamp met een glaasje appelsap :P Dit hebben we zo'n half uur gedaan :P

04:00
We gingen maar eens lekker slapen.
Het was me niet goed gelukt om in slaap te komen, maar ik had daar niet zo'n erg in.
Ook werd ik al facking vroeg wakker.

De volgende dag.
Ik werd dus erg vroeg wakker (negen uur).
Maar na me ff op te frissen kwam ik er al gauw genoeg achter dat ik nogsteeds helemaal niet nuchter ben.
Sterker nog, nu ik dit schrijf ben ik nog helemaal waus joh :P

Ik denk dat morgen en vooral overmorgen de klap zal komen.
Maar dat is het wel waard, zeker wel!

Ik heb echt de beste dag uit me leven gehad.
Het is zeker voor herhaling vatbaar, maar dan alleen op de echte grote feesten, eens in de aantal maanden.

Wouw! Wat een ervaring.

Ik hoop dat jullie dit (veelste lange) tripreport een beetje leuk vonden, maar ik maak er maar een einde aan, ondanks dat ik voor me gevoel nog wel ff 10 gigabyte kan vol lullen terwijl ik de marathon loop :P

Thanx voor lezen & veel liefde naar jullie :)

Peace!

lightsandsounds

Experimenterende gebruiker
Super leuk om te lezen!
Ik weet nog wel dat mijn fanta ook echt het lekkerste was wat ik toen ooit gedronken had, soort fanta to the next level :wink:

harry123

Bewuste gebruiker
Haha wat leuk dit :P. Je was nu nog "nuchter" tenminste zo voelde je je, wacht maar tot je wat bekender bent en wat meer gaat experimenteren met hogere dosissen (geen aanmoedeging of zo hoor om het te doen!) dan wordt het vaag gek :P. Maar klinkt typisch als de eerste keer, alhoewel voor een normale eerste keer :P.

Super dat je het zo leuk vond!

fly--

Bewuste gebruiker
Mooi tripreport!
Hij is helemaal niet te lang hoor, had graag nog meer gelezen ghehe :mrgreen:
Dat nuchter voelen herken ik wel, alleen de volgende dag denk ik wel; Hmm, ik was toch verder heen als ik dacht xD.

Smoken

Bewuste gebruiker
Hey thanx, ik vond het zelf ook wel een grappig report, toen ik het terug las :P

Ik merkte zelfs nog een beetje space in mijn verhaal, haha.

Maar eerlijk is dat echt zo dat je vaag gaat worden met hoge dosissen, want nu voelde ik mij echt facking scherp juist.

En ja, dat ik ga experimenteren met hogere dosissen is zeker waar, want we hebben nu al afgesproken de volgende keer te beginnen met een hele en later nog een halfje of kwartje bij te nemen.

Heb trouwens wel gemerkt dat ik de volgende dag de hele tijd stinkende windjes moest laten loool xD

Maar geen kaakpijn of wat dan ook.... Alleen een beetje hoofdpijn en nogsteeds een beetje spacen de volgende dag, volgens mij heel misschien nu zelfs nog wel een beetje spacen. In ieder geval een beetje onrustige kaken af en toe nog en ik voel me nog wel erg lekker.
Achja waarschijnlijk vind ik het overmorgen minder leuk, want dan komt het zogenoemde dipje toch?

Peace

harry123

Bewuste gebruiker
ohh nee joh geen stress voor dipje! Heb er echt nooit bewust last van gehad :P. Echt niet, vooral eerste keer niet, was de week er na net zo vrolijk!

Jup dan weet je wat echt spacen is als je wat vaker/langer gebruikt (trouwens je kan beter zo lang mogelijk op halfjes blijven gaan en zo laag mogelijke dosis dan blijft het langer leuk :wink: ) Je krijgt van alles mee, je weet wat ze zeggen maar je begrijpt het gewoon niet :P.

Smoken

Bewuste gebruiker
Okay chil :grin:
Maar ik kan je wel zeg dat ik me nu ONGELOFELIJK RAAR voel, maar hoe ik me nu voel kan ik niet uitleggen.

Ik heb iig lang geslapen en werd wakker met een beetje hoofdpijn, wat nu al weer bijna weg is na wat glazen water, maar ik heb gewoon nog een heel vreemd gevoel, maar zeker wel nuchter en nu besef ik me dat ik gister nog steeds best high was.

Iig voel ik me nu gewoon wel vreemd, maar kiplekker :grin:

En drugsforum is eigenlijk best wel geniaal :P
Ik heb zo facking veel geleerd van jullie in die jaar tijd dat ik lid ben.

Peace

harry123

Bewuste gebruiker
Klopt dat heb ik wel maar dat is gewoon dat je weer bij de realiteit bent :P. Je beseft dat het nu over is en dat het weer lang gaat duren voor je je weer zo mag voelen :P. Maar goed dat houd het zo leuk en speciaal vind ik het lange wachten tot je sero weer op peil is, en als het dan zo ver is :grin:

Zelf vind ik dit ook een leuk forum en blij dat je het leerzaam vindt, we helpen je graag :)

walnootje

Belezen gebruiker
Vet trip report! Ik herken er een heleboel in! Maar wat Harry zegt is waar! met hogere dosis heb ik altijd last van stroposcoop effecten en extreem felle lichtflitsen, ook wel is hallicunaties (vooral in combinatie met blowen). Ik was gister ook nog steeds helemaal waus van de pil die ik zaterdag had geslikt (wel in combinatie met andere middelen :flushed: ).

Smoken

Bewuste gebruiker
Thanx :grin:

En ik hou het wel gewoon op een laag pitje...
Het is ook de heftigste (en lekkerste) drugs die ik ooit heb gebruikt.

Hoe minder ik het doe hoe lekkerder het is, dus ik zal het alleen op de echte grote, geweldige feesten doen.

Komende weekend wordt het waarschijnlijk gewoon energydrink en hasj :stoned:
Beter dan al die alcohol......

Maar het leek me best wel een leuk idee eigenlijk om eens een avond helemaal niet te drinken, want daar wordt je zo vaag en dom en geil van haha.

Een stimulerend middel is veel leuker om mee uit te gaan en aangezien ik dus echt absoluut niet ieder weekend xtc wil gebruiken, lijkt het me wel leuk om veel energydrink te nemen (voor de energie) in combinatie met veel hasj (voor het gevoelsversterkende en trippy effect).

Eigenlijk nooit uitgeprobeerd. In ieder geval nog nooit met veel energydrink en zonder alcohol.

Misschien bevalt me dat wel meer dan alcohol.
Als dat het geval is zal ik dat dan ook voortaan doen in plaats van alcohol, want het is in ieder geval een stuk gezonder :)

Lataaa

walnootje

Belezen gebruiker
Ook dat hoeft nog niet eens nodig te zijn. Als je gewoon danst en opgaat in de muziek maakt je een natuurlijke drug aan namelijk endorfine, maar ik ben met je eens ik vind het zelf ook prettiger om een stimulerende drug te nemen ipv helemaal lam te zijn :wink: (dit blijft persoonlijk). Het is natuurlijk beter om helemaal nuchter uit te gaan en uit te gaan van de 3 maanden regel!

Ik neem zelf wel vaak een flinke dosis (tolerantie), maar wat je zegt het hoeft echt niet nodig te zijn. Het is inderdaad een verantwoordelijke manier van gebruiken :wink: .

Have fun! :wave:

Smoken

Bewuste gebruiker
Ja toch, dat dacht ik nou ook.
En sowiso is helemaal geen drank of drugs uberhaupt nodig, ik heb het echt wel een aantal keren gedaan en nogsteeds was het een topavond.
Mijn vrienden en de muziek maken me het highst van allemaal :grin:

Maar ja een stimulerend middel is eigenlijk harstikke leuk, dus ik ga gewoon op de energy en hasj.
En ja alcohol is niet nodig want ik heb toch wel overal schijt aan :grin:
En met hasj heb ik gewoon een betere mindset....
Alleen jammer genoeg kan ik niet smoken in de club.

Als het net zo leuk is of leuker ga ik dat gewoon voortaan doen hoor :smoke:
Houdt het gezond :P

Peace

Smoken

Bewuste gebruiker
reverb zei:
Smoken zei:
Alleen jammer genoeg kan ik niet smoken in de club.
Je hoeft toch niet altijd te roken ... eet cake, weedcake :wink:

Oooohjaaa xD
Dat kan natuurlijk ook..
Maar ik heb het eigenlijk nog nooit eerder gedaan, ondanks dat het idee al belachelijk vaak is langsgekomen.... Denk dat het teveel moeite is voor stoners :P

Maar waarmee is het effect dan te vergelijken?
Roken is veel relaxder/ontspannender toch?
Want ik rook tegenwoordig alleen nog maar hasj, omdat hasj gewoon voornamelijk ontspannend is maar toch bepaalde gevoelens versterkt en ook een soort van stimulerend werkt..... Wiet is gewoon te trippend... vond ik vroeger wel leuk, maar daar ben ik een beetje overheen gegroeid, na wat badtrips, omdat ik het te vaak deed.

Dus ik hoop niet dat het een wiet effect geeft, want daar heb ik tegenwoordig geen behoefte meer aan. Tenzij ik dronken ben :P

Dus wat kan ik verwachten van spacecake, want dat is wel een belachelijk goed idee van jou en dat werkt ook gewoon lekker lang :grin:

Peace

reverb

Bewuste gebruiker
Smoken zei:
Maar waarmee is het effect dan te vergelijken?

Spacecake geeft bij mij een rustige high, het komt lekker langzaam op, houdt lang aan en 'het gevoel' golft meer dan bij roken. Maar let op, doseren is hier belangrijk, neem niet teveel, het komt langzaam op, erg slow, die cake moet je verteren.... Je neemt snel teveel, is mijn ervaring. Spacecake is volgens mij meer ontspannend dan roken. (Roken slaat in een keer in en lanceert mij. Dan heb ik het over vapo.)

Bijv. voordat ik naar een optreden (als toeschouwer) ga neem ik een cakeje 40 mins vantevoren en kan dan heerlijk in de muziek opgaan en blijf actief.

Veel plezier in de club :)

walnootje

Belezen gebruiker
Smoken zei:
Nah oké, spacecake is dan wel lekker om te doen voor uitgaan :grin:

Voor mij niet, als ik spacecake gegeten heb heb ik alleen nog maar zin om te bankhangen en te spacen :rolleyes: iedereen zo voor zich :)

Smoken

Bewuste gebruiker
Oké naja, het hoeft ook eigenlijk niet echt meer voor me.
Ik ben sowieso een beetje klaar met THC de laatste tijd.
Volgens mij ben ik er een beetje overheen gegroeid, dus ik stop d'r maar gewoon mee.
En drinken doe ik ook VEEL minder, als ik nu uitga ben ik op het hoogte punt gewoon aangeschoten, is veel gezonder zo.

Heel deze verandering is volgens mij door mijn laatste truffeltrip.

Gewoon bij uitgaan maar een klein beetje drinken en af en toe een drugs gebruiken als ecstasy of kanna ofzo.

Floeper

Newbie
Klinkt heerlijk man, ik ben hartstikke jaloers.
Ik heb al 2x xtc geprobeerd.

1e keer in totaal 240 mg gehad, verspreid over de nacht; geen duidelijk effect
2e in totaal 390 mg gehad, verspreid over de dag; wederom geen duidelijk effect.

Echt kut kut kut :(

Smoken

Bewuste gebruiker
Floeper zei:

2e in totaal 390 mg gehad, verspreid over de dag; wederom geen duidelijk effect.

Huh!? Hoe de fack kan dat!?
Weet je zeker dat het wel goeie pillen zijn?
En kon je die avond nog in slaap komen?

Ben je toevallig een beetje dik?
Want dan kan het zijn dat je misschien een erg langzame stofwisseling hebt, waardoor het pas heel laat en geleidelijk in je bloed komt.
En misschien dat het dan pas werkte toen je weer thuis was en niet kon slapen.

Volgens mij bestaat er ook niet iets als immuun zijn voor ecstasy.
Heel jammer...

Ook belangrijk, heb je veel gedanst?
Ik heb altijd het gevoel dat dansen het als het ware eerst moet opwekken.

Latuurrr

harry123

Bewuste gebruiker
Floeper zei:

Had je kut pillen, en dus niet zoveel mg.. MDMA werkt bij iedereen geen uitzonderingen?
Tenzij je bepaalde medicijnen gebruikt?

Lina23

Experimenterende gebruiker
Word er supervrolijk van terwijl ik dit in het zonnetje lees!
Grappig dat je juist zo onwijs veel zin hebt om te praten, ik heb dit helaas niet...

Smoken

Bewuste gebruiker
Lina23 zei:
Word er supervrolijk van terwijl ik dit in het zonnetje lees!
Grappig dat je juist zo onwijs veel zin hebt om te praten, ik heb dit helaas niet...

Aight mooi zo. Ja is ook echt een geweldig zonnetje, relaaaaxd hoor.
Jammer dat ik in me vakantie dan toch 4 dagen per week binnen op een laboratorium werk, maar ja des te meer geld voor de weekenden :rock:

Bijzonder dat je weinig praat als je snoepje op hebt, want dat is vaak juist iets wat velen gebruikers dan echt heerlijk vinden.

Peace, geniet verder van je vakantie, neem ik aan.

Bovenaan