Eerste keer XTC Vanavond

Gabber39

Experimenterende gebruiker
Hoi

Vanavond met nieuwjaar wil ik mijn eerste pilletje gaan slikken, en ik zou die avond graag een paar biertjes willen drinken is dit mogelijk/Verstandig? Las dat dit aventoe nog wel eens word gedaan. Tevens is het mogelijk om Cola/Fanta te drinken inplaats van water?

De :xtc: heb ik vandaag pas gekregen, kwa uiterlijk is tie rond, wit, en als afbeelding heeft ie een kroontje. Iemand misschien hier ervaring mee?

MVG :)

Cytotox

Newbie
Paar biertjes drinken kan opzich geen kwaad, als je maar rustig aan doet. Belangrijkste nadeel van alcohol en xtc combineren is dat het beide je lichaam uitdroogd. Cola en Fanta in mindere mate, maar ook deze drankjes hebben water nodig om goed door je lichaam afgebroken te worden. Op een feest drink ik eigenlijk altijd alles door elkaar, cola/fanta/water en af en toe een biertje. Dit bevalt me meestal wel prima. Maar het is een kleine moeite om minimaal eens per uur (afhankelijk van of je veel zweet), een glas water te drinken!

Rendeo

Belezen gebruiker
Michel1989 zei:
Hoi

Vanavond met nieuwjaar wil ik mijn eerste pilletje gaan slikken, en ik zou die avond graag een paar biertjes willen drinken is dit mogelijk/Verstandig? Las dat dit aventoe nog wel eens word gedaan. Tevens is het mogelijk om Cola/Fanta te drinken inplaats van water?

De :xtc: heb ik vandaag pas gekregen, kwa uiterlijk is tie rond, wit, en als afbeelding heeft ie een kroontje. Iemand misschien hier ervaring mee?

hallo, ten allereerste wil ik zeggen dat je het beter niet zou nemen zonder het te laten testen, de meeste kroontjes bevatten mcpp wat voor de meeste mensen een niet aangenaam gevoel is.
zeker met nieuwjaar zou je het beter niet riskeren, je zal nu wel zin hebben om het te proberen maar ik raad het je af want het kan je hele nacht stukmaken..

Blijkt het toch een goede pil te zijn, vind ik het beste om af en toe wat water te drinken maar denk dat fanta/cola niet zo erg zal zijn, bier kan ook maar dat kan soms het effect van je pil afnemen + kan het bij sommigen wel eens slecht op de maag vallen

maar neem hem beter niet zonder te weten wat erin zit!

J86

Bewuste gebruiker
je loopt altijd een risico

dit soort dingen kan je beter plannen zodat je de pil kan laten testen

maargoed aan jou om te bepalen of je het risico wilt nemen.
(ik zou het waarsch doen , verleiding is groot eh :grin: )

maja als er MCPP in zit heb je waarsch wel een kutavond

T-Shorty

als het je eerste keer is raad ik aleen water aan...je zal ook merken dat je cola stroperig vind vond ik tog :tongueout:
goeje tip...neem kauwgom mee!

Klaara

Bewuste gebruiker
ik zou het ook niet doen. nu ong jaar geleden is er een bekende van mij overleden nadat hij een pilletje ahd geslikt en slechts 1 biertje had gedronken(is wel heel extreem maar wel real life). risico is er.

ik ben 3 verschillende kroon-pilletjes tegengekomen: lichtgroen, dat was mdma maar weinig er in, oranje met mccp en goud-groen-achtig met speed :wave:
maar als je niet veel meer dan 3 glazen alcohol drinkt met gewone pillen is er niet echt iets aan de hand ofso :beer: :xtc:

caatje

Badass junkie
MrBlondeboi zei:
ik ben 3 verschillende kroon-pilletjes tegengekomen: lichtgroen, dat was mdma maar weinig er in, oranje met mccp en goud-groen-achtig met speed :wave:
maar als je niet veel meer dan 3 glazen alcohol drinkt met gewone pillen is er niet echt iets aan de hand ofso :beer: :xtc:

Gossie, dus het berschil zit m in de kleur....

Pietbull

Newbie
Ik ben dit ook van plan vanavond. Ik heb blauwe mitsu's kunnen regelen. Zijn er behalve niet te veel alcohol nog andere dingen waar ik rekening mee moet houden? En hoe zit het met doseringen voor een eerste keer?

Chris Pontius

Badass junkie
Pietbull zei:
Ik ben dit ook van plan vanavond. Ik heb blauwe mitsu's kunnen regelen. Zijn er behalve niet te veel alcohol nog andere dingen waar ik rekening mee moet houden? En hoe zit het met doseringen voor een eerste keer?
1 blauwe mitshu kan je wel gewoon nemen, zorg dat je gewoon water bij je hebt.
Drink hier met regelmaat uit,zodat je niet over verhit raakt. (ook niet te veel btw)
drink iig geen alcohol , dit trekt nog meer vocht uit je lichaam.
Neem niet bij als je na een tijdje niets voelt, ik heb zelf verschillende blauwe mithsu's gezien en ze werken allemaal goed. het kan gewoon zijn dat je het 1e anderhalf uur niets voelt. Het kan ook zijn dat je na 1 half uur al iets begint te voelen.
en voor de rest, je lekker laten gaan.

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
Michel1989 zei:

Laat je pillen testen!! Je weet niet wat er in zit. Ook qua sterkte vershilt het. Een pil van 80mg valt anders dan een pil van 180mg! En idd zoals hier wordt gezegd misschien zit er mccp dan krijg je een hele andere avond dan met mdma!(maar goed je gaat het toch waarschijnlijk wel nemen vanavond...)

Af en toe een sinas of cola is goed, vanwege de suikers. Maar dan zou je beter een isotone-drankje kunnen nemen. Iets van Aquarius of iets dergelijks. Voor de rest zeker genoeg water drinken. En als het je eerste keer is zou ik het zonder bier nemen om alleen het effect van de pil te ervaren, en niet van een pil en bier samen.

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
plantenbak zei:

Gast misschien er even bij zeggen dat ie niet die hele mitsu naar binnen moet gooien aangezien het zijn eerste keer is???? :confused:

@pietbull: Weet je hoe sterk je mitsu's zijn? Meestal zijn ze tussen de 180mg en 220mg. De helft is meer dan genoeg. Als je klein bent is een derde al genoeg soms. Het is sterk afhankelijk van hoeveel je weegt, of je een lege maag hebt of volle maag, hoe sterk de pil is, de omgeving, en hoe gevoelig je voor mdma bent, hoelang geleden het was je laatste keer hebt gedaan of het je eerste keer is.

Heb je al gekeken op jellinek.nl? Daar staat waar je rekening mee moet houden!

Pietbull

Newbie
plantenbak zei:
Drink hier met regelmaat uit,zodat je niet over verhit raakt. (ook niet te veel btw)

Oké, bedankt voor de tip. Is het nou eigenlijk gevaarlijk om alcohol te drinken vanwege het uitdrogingsgevaar, of heeft het andere bijwerkingen door de combinatie? In het 1e geval zou je denken dat je het dan met extra water zou kunnen verhelpen..

Vrouwtje_Amsterdam zei:
Gast misschien er even bij zeggen dat ie niet die hele mitsu naar binnen moet gooien aangezien het zijn eerste keer is???? :confused:

@pietbull: Weet je hoe sterk je mitsu's zijn? Meestal zijn ze tussen de 180mg en 220mg. De helft is meer dan genoeg. Als je klein bent is een derde al genoeg soms. Het is sterk afhankelijk van hoeveel je weegt, of je een lege maag hebt of volle maag, hoe sterk de pil is, de omgeving, en hoe gevoelig je voor mdma bent, hoelang geleden het was je laatste keer hebt gedaan of het je eerste keer is.

Nee ik heb ze niet laten testen, dus ik weet niet exact hoeveel MDMA er in zit. Is het verstandig om eerst een halve te nemen, en als die goed bevallen is de andere helft? Ik was namelijk niet van plan om er meer dan 1 te nemen. Ik heb namelijk wel eens gehoord dat wanneer je 'm breekt, je de pech kan hebben dat het bij een mengselpil met speed je precies de 'speedhelft' hebt zeg maar. Maar dat leek me ten eerste al een zeer kleine kans, en voor zover ik weet zit er in de pillen die ik heb geen speed..

Chris Pontius

Badass junkie
Pietbull zei:
plantenbak zei:

Oké, bedankt voor de tip. Is het nou eigenlijk gevaarlijk om alcohol te drinken vanwege het uitdrogingsgevaar, of heeft het andere bijwerkingen door de combinatie? In het 1e geval zou je denken dat je het dan met extra water zou kunnen verhelpen..

Vrouwtje_Amsterdam zei:

Nee ik heb ze niet laten testen, dus ik weet niet exact hoeveel MDMA er in zit. Is het verstandig om eerst een halve te nemen, en als die goed bevallen is de andere helft? Ik was namelijk niet van plan om er meer dan 1 te nemen. Ik heb namelijk wel eens gehoord dat wanneer je 'm breekt, je de pech kan hebben dat het bij een mengselpil met speed je precies de 'speedhelft' hebt zeg maar. Maar dat leek me ten eerste al een zeer kleine kans, en voor zover ik weet zit er in de pillen die ik heb geen speed..

sorry maar ik geloof echt niet dat een blauwe mitsu meer dan 180 mg bevat.
De eerste keer dat ik het deed had ik een halve genomen en ik merkte wel wat, maar niet zoals het hoorde.
het is gewoon zonde om met een dag als oud en nieuw het niet in 1x goed te doen.

De "overdosis" ligt toch veel hoger (800mg+ ofzo bij een vrij licht persoon dacht ik)
dus daar hoef je niet bang voor te zijn.

@pietbull
Ik zou het niet 100% zeker durven te zeggen maar ik dacht door de uitdroging.
maar toch had ik het niet gedaan, je voelt je zo intens gelukkig er is echt geen bier nodig die avond :wink:

Pietbull

Newbie
Oké dan, bedankt voor het advies. Maar kan ik wel blowen of drinken om, zeg, 22:00 en dan de X pas om 2:00 nemen? Want om de hele tijd niks te gebruiken vind ik ook weer zoiets, dan ga ik kiezen denk ik :grin:

Dimension4

Ik zou absoluut geen alcohol drinken.
is zo jammer, vooral de 1e keer.

iig veel plezier met de 1e keer :hearteyes:

Vanavond zelf ook lekker genieten :grin:

Chris Pontius

Badass junkie
Pietbull zei:
Oké dan, bedankt voor het advies. Maar kan ik wel blowen of drinken om, zeg, 22:00 en dan de X pas om 2:00 nemen? Want om de hele tijd niks te gebruiken vind ik ook weer zoiets, dan ga ik kiezen denk ik :grin:
ik zit ook met dit probleem, ik neem gewoon wat meer en verspreid het over de hele avond.
in jou geval zou je dus een halve eerst kunnne doen en daarop misschien nog een hele later op de avond.
of gewoon 1 + later nog 1.
vorige x toen ik zoiets deed ben ik van 17:45 tot 3:00 snachts bezig geweest :xtc:
:)
van wat ik heb gelezen verminderd het blowen tijdens het MDMA gebruikt de werking van MDMA.
zelf ben ik niet een blower maar ik denk wel dat je beter van te voren kunt blowen dan drinken :)
zorg alleen niet dat je super stoned ben als je je pil neem :wink:
ik had 1 half uur van te voren gezorgd dat ik nuchter was.

underworld

Wijs gebruiker
plantenbak zei:
van wat ik heb gelezen verminderd het blowen tijdens het MDMA gebruikt de werking van MDMA.

hier ben ik het mee oneens, als je een joint rookt tijdens MDMA word je er juist wausser van. maar wat jij waarschijnlijk bedoeld is dat het de helderheid van je space beinvloed, dat je niet meer puur alleen het love gevoel voelt.
want het zijn wel 2 uiteenlopende middelen, dit samen gebruiken geeft een apart effect maar wil niet zeggen dat het de werking van mdma vermindert..
als je er een joint bij rookt is het een soort van spacemode, ik merk zelf altijd dat je dan in een lome fase terecht komt waardoor je sneller gaat hallucineren.

_Kat_

Bewuste gebruiker
Michel1989 zei:
Hoi

Misschien moet je eerst van je alcoholisme afkomen voordat je jezelf een nieuwe verslaving op de nek haalt. Maar ja, misschien ook niet. :P :grin:

Chris Pontius

Badass junkie
underworld zei:
plantenbak zei:

hier ben ik het mee oneens, als je een joint rookt tijdens MDMA word je er juist wausser van. maar wat jij waarschijnlijk bedoeld is dat het de helderheid van je space beinvloed, dat je niet meer puur alleen het love gevoel voelt.
want het zijn wel 2 uiteenlopende middelen, dit samen gebruiken geeft een apart effect maar wil niet zeggen dat het de werking van mdma vermindert..
als je er een joint bij rookt is het een soort van spacemode, ik merk zelf altijd dat je dan in een lome fase terecht komt waardoor je sneller gaat hallucineren.
ah ok.
Zoals ik al zei, ik had het alleen gelezen, ik ben geen blower dus vandaar :wink:

Bovenaan