Eerste keer xtc, what a bummer...

Het was een mooie zonnige zondagavond in tijdens de Gentse feesten, samen met 2 vrienden besloot ik een xtc-pil in te nemen, samen met de twee andere nam ik ze vloeiend binnen. Ik was de enige die nog nooit xtc had genomen.

De effecten kwamen opzetten na een halfuurtje; zweten en een gevoel dat je "op ontploffen staat", dit kon waarnemen als ik keek naar men collega's maar zelf had ik er minder last van. Ruim een kwartiertje later sloeg de bom in, niet voor mij maar de mede-users, ze begonnen snel te babbelen en ik kon hun acties allemaal probleemloos volgen, ze deden dingen waar ze geen flauw benul van hadden : Zo rende de xtc-tripper even en verloor zen schoen om pas een minuut later te realiseren dat hij hem kwijt was :d, dit vond ik zeer lachwekkend maar zelf bevond ik mijzelf in geen enkele fase meer van het ecstasy gebeuren... Na 2 uren, ja je leest het goed, voelde ik er nog niets van, had ondertussen gezellig wat joints gerookt, om er toch wat van te maken... Na de joint voelde ik een half uurtje een wat op xtc-gevoel moet lijken: geëmotioneerd, happy-feeling, muziek was leuker... Toch vond ik dit maar een zwakke ervaring en zeker in vergelijking met mijn maten die wel ervaring hadden en die toch vollop effect hadden...

Nu ik weet van dit forum dat xtc niet alleen afhankelijk is van de hoeveelheid mdma, maar ook onderandere van je lichaamsgewicht, tijd wanneer je hebt geheten, setting, hoeveel keer je xtc neemt enzo...

maar toch vind ik dit erg jammer, want de eerste keer zou wel speciaal mogen geweest zijn...

Voraleer ik de dealer begin te vervloeken moet ik wel nog stellen dat mijn mede-companen ruim wat lichter waren dan mij: nl 50 kg, 70kg, ikzelf weeg 90kg. Ikzelf vind het maar dom om 3 ecstasy pillen te nemen om het zelfste effect te bekomen als men maten...

Jan janssen

Bewuste gebruiker
tja das balen man... maar als je gewoon goeie xtc hebt maakt t echt neit uit dat je 90 kg weegt... volgende zorgen voor goede xtc... erg jammer de 1e x hoort t leukst te zijn :) mja dan beschouw je de volgende keer maar als 1e keer :wink:

L*S

Newbie
Das toch simpel .... als ge na een uur nix voelde van 1 pil waarom nam ge dan geen 2de ? Enz ... Soms als ik uitga voel k na 1tje ook nieveel (meer) dus na 30 min een 2de en als ge dan wel iets voelt dan om de uur 1tje bijneme :grin: Dan blijft ge dat heeeel fijn gevoel bijhoude:P ^^

doe de duif

Belezen gebruiker
ik heb vorig weekend op Dour voor eerste keer xtc gekocht.
deze waren het maar dan in blauw

De eerste pil op donderdagnacht genomen en was wel lekker trippy maar wel zwaar inslaand en wat drukkend aan me hoofd.
Uurtje later vloeide dit regelmatig verder tot het later wegvloeide.
Voelde me wel vermoeid (kan ook wel met festival omstandigheden te maken hebben na hele dag) maar kon blijven dansen terwijl ik anders wel al zou gecrasht zijn.

Op vrijdag tweede pil genomen en ook weer zwaar inslaand na half uur maar niet echt onaangenaam gewoon onwennig.
Nog half uurtje later gingen we wat zitten en ging mijn vriendin achter water, ze bleef zo'n 10min weg maar ik kreeg het plots heel benauwd en alleen (terwijl er 10000'en mensen om me heen waren) en schrik dat me iets zou overkomen.
Toen ze terug was heb ik heel de tijd tegen haar aan geschurkt en haar niet losgelaten toen we Motor en Digitalism gingen checken.
maar ik heb er wel lekkerop gedanst en getript uiteindelijk.

Mijn vriendin zei me wel dat dit niet zo'n lekkere pillen waren.
Zaterdag geen genomen omdat vrienden kwamen die dit absoluut zouden afkeuren en opmerken.
Zondag nog dealer gezocht maar enkel lsd-dealers te vinden.

Beide pillen werkten zo'n 3,5h ongeveer, had redelijk genoeg gegeten naar festivalnormen toe en weeg 73kg en state of mind is losjes,' in voor alles deze zomer'

Misschien deze zomer nog eens andere proberen als ik er vind.

Danja

Experimenterende gebruiker
die blauwe ware dubbele mitsus geloof ik
we hadden er echt een hele hoop, hoor ik van paar gasten dat ze minder waren dus wat goedkoper verkocht bleken ze achteraf toch goed te zijn

@ topicstarter, de kans is groot dat je gewoon kutpillen gekocht had...

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Danja zei:
we hadden er echt een hele hoop, hoor ik van paar gasten dat ze minder waren dus wat goedkoper verkocht bleken ze achteraf toch goed te zijn

@ topicstarter, de kans is groot dat je gewoon kutpillen gekocht
had...

is onzin er bestaan geen dubbele, of driedubbele pillen :wave:

DreamWeaver

Badass junkie
GabberSnoePie zei:
Danja zei:

@ topicstarter, de kans is groot dat je gewoon kutpillen gekocht
had...

is onzin er bestaan geen dubbele, of driedubbele pillen :wave:

Dubbelgedrukte bedoelt ze waarschijnlijk. Je hebt inderdaad dubbelgedrukte mitsu's. in het geel en ook blauw, die komen uit Limburg :wink: Lekkere snoepjes :hearteyes:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Mythes:

Pillen met heroine, is een fabeltje. Als je een pil heb gehad die wat weg wat van heroine, zat er ketamine in de pil,
in combinatie met mdma geeft het een heroine-achtig gevoel(naar horen zeggen).

Dubbele, of driedubbel gedrukte pillen zijn ook een fabeltje, een verkoopspraatje. Geef je dealer een klap in zn
gezicht als ie je dit probeert aan te smeren.

staat in faq :wink:

DreamWeaver

Badass junkie
GabberSnoePie zei:
Mythes:

Pillen met heroine, is een fabeltje. Als je een pil heb gehad die wat weg wat van heroine, zat er ketamine in de pil,

Dubbele, of driedubbel gedrukte pillen zijn ook een fabeltje, een verkoopspraatje. Geef je dealer een klap in zn

Met drukken bedoel ik dat het logo er 2 keer opstaat, zoals bijvoorbeeld bij dubbele duifjes, dubbele mitsu's en dubbele kraaiepoten. Dit is gewoon een ander merkje aanbrengen en zegt dus niets over de inhoud. En ik heb die pillen met een dubbelgedrukt logo zelf gehad dus ik weet waar ik over lul :wink:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
DreamWeaver zei:
GabberSnoePie zei:
Mythes:

Met drukken bedoel ik dat het logo er 2 keer opstaat, zoals bijvoorbeeld bij dubbele duifjes, dubbele mitsu's en dubbele kraaiepoten. Dit is gewoon een ander merkje aanbrengen en zegt dus niets over de inhoud. En ik heb die pillen met een dubbelgedrukt logo zelf gehad dus ik weet waar ik over lul :wink:

zeg dan dat t' over logo gaat :P

Supervlieg

Wijs gebruiker
Al da gelul over namen en kleuren, dat zijn allemaal mythes - verhalen van vroeger toen het allemaal nog wel kon.

Bovenaan