op woensdag (oudejaarsdag) had ik en een kameraad X afsgesproke dat we nieuwjaar
samen gingen vier in de atmoz.
fijne tent met goeie djz,, (2fabiola o.a) met i love the 90's al thema op de achtergrond
ik had nog nooit xtc gedaan,, maar was het al heel lang van plan..
dus rond 18
o uur ging ik naar X zijn thuis om hem dan te halen,, klaar te make enzo...
ik had ondertussen dat hij zich klaar aant maken was, al geregeld voor de xtc te halen bij Y.
eenmaal dat X eindelijk klaar was voor te vertrekken, moesten we heel snel fietsen,,
want het was al rond 18:50 en we moesten er zeker om half 8 al zijn,
en we moesten nog een hele weg fietsen, en daarbovenop moest hij nog geld afhalen.
rond 19:20 ongeveer (juist op tijd
) kwamen we aan op de afgesproken plek.
we hadden 5 pillen van Y gekocht, 2,5 voor mij, en 2,5 voor X.
wij hadden nog tijd tot half 11 maar Y ging naar een ander evenement en Y had geen tijd meer.
dus gingen ik en X nog maar een goed aantal jointjes blowen.
fijn high,, goed aan spacen, begon het half 10 te worden en gingen we naar mijn thuis.
ik had snel mijn haren gewassen,, beetje in de plooi gezet met wa gell, en geschoren.
daarna had ik andere kleren aangedaan,, eenmaal dat ik klaar was stond ik klaar voor te vertekken.
rond 20 voor 11 vertrokken ik en X naar de Atmoz. (mijn pa bracht ons btw)
het was een rit van ongeveer 25 minuten dus rond 11:15 kwamen we aan bij de atmoz.
de rij viel dik mee want nog na geen 5 minuten aanschuiven, waren we al binnen.
inkom was ook wel redelijk goedkoop dus het viel allemaal wel mee.
dus nadat we onze jassen hadden laten ophangen, gingen we naar de dansvloer.
hoe we op de dansvloer waren wilde ik niet langer wachten.
ik haalde me een cola en zei tege X dat ik ene ging pakken op wc.
X ging direct na mij ook ene pakken op wc.
even had ik gewacht of ik niets ging voelen, maar ik voelde het ng niet echt zo, dus rond 11:50
ging ik mijn 2de slikken op wc.
het was 10 minuten voor nieuwjaar, maar ik voelde niks van de xtc
X was zijn 2de ook gaan slikken op wc, hoe hij terug kwam waren we eigelijk allebei niet zo goed
in de sfeer van de muziek...
na de aftelling effe lekkere schijve gehoord te hebben was X wel in de sfeer, maar hij voelde
de xtc ook nog niet.
ik was al stillaan in de sfeer aan geraken, omdat de schijven beter werden maar toch
niet echt zo al te feestend...
rond 01:00 begon ik stillaan te voelen dat de muziek beter en intenser werd.
ik en X splitten nog snel een pil en de pillen waren op.
ng een goeie halfuur later begon ik harder en harder te gaan. X ook btw
Y heeft me goeie advies gegeven om veel te drinken buiten alcohol.
dat heb ik dus ook gedaan.
wel moet ik zegge dat je van xtc droge mond en lippen krijgt.
annyway, de xtc begon nu egt wel in te werken en de muziek werd beter en beter.
en ik ben niet zeker maar denk dat het ongeveer 03:10 was, dat ik de tijd wilde checken,
dat ik effe hallucinaties kreeg,, niet roze olifantjes ofzo maar mijn gsm scherm verlichting
was juist een flikkerlicht en ik zag het heel vaag, ik dacht natuurlijk maar aan ding eh:
harder flippen en trippen!!
mijn benen hadden controle over de ritme van de muziek gekregen.
de muziek klonk ONGELOOFELIJK goed!
de muziek klonk veel harder dan eerst, veel sneller!
ik ging ook harder en sneller.
ik wil eraan toevoegen dat ik geen druppel alcohol heb gedronken, aleen cola en fanta.
maar alcohol had ik echt niet nodig want ik was zo hoog aant zweven,, dat X zei dat mijn ogen begonnen weg te draaien. X deed teken van: gaat het nog wel?
zeker ging het wel!
ik had me nog nooit zo goed gevoeld
ik heb me geen moment slecht gevoeld nadat de xtc begon te werken, en mijn beeld was f*cking vaag aant worden en die flikkerende effect wat ik had bleef ik hebben bij lichten die dicht voor mijn ogen stonden. ik stak mij een sigaretje aan,
en de vlam van de aansteker begon ook al zo gek te doen
waaaaaaaaaaw!!
gelukkig had X kougom, anders waren mijn kaken kapot gebeten
ik was echt als een gek op de sjiek aan knabbelen
je kent de rest van het verhaal wel, feesten tot we door gingen.
hoe ik en X buiten kwamen, rolde we ons nog een jointje en mijn pa was onderweg om ons terug te kome halen.
toen we buiten waren, voelde ik mijn benen gewoon niet meer, en mijn oren waren hard aan suizen. was me dat een avondje!
mijn pa had niks door van mij of X dat we nog half aant vliege ware, dus dat was positief
X bleef bij mijn thuis pitten en mijn ouders waren de volgende middag al bij de grootouders.
Y had gezegt tegen mij dat ik de volgende ochtend afkick ging hebben van de xtc,
maar ik heb me totaal niet slecht gevoeld. dat zal wel van persoon tot persoon afhangen.
rond 16 uur de dag erna werd ik wakker. ik sta op en even later stond X ook op, dus gingen we een paar jointjes roken
xtc was echt wel de moeite waard om te doen.
ik hoop dat dit goed is geschreven is, want ik ben van belgie.
Peace Out Ya'll !!
samen gingen vier in de atmoz.
fijne tent met goeie djz,, (2fabiola o.a) met i love the 90's al thema op de achtergrond
ik had nog nooit xtc gedaan,, maar was het al heel lang van plan..
dus rond 18
ik had ondertussen dat hij zich klaar aant maken was, al geregeld voor de xtc te halen bij Y.
eenmaal dat X eindelijk klaar was voor te vertrekken, moesten we heel snel fietsen,,
want het was al rond 18:50 en we moesten er zeker om half 8 al zijn,
en we moesten nog een hele weg fietsen, en daarbovenop moest hij nog geld afhalen.
rond 19:20 ongeveer (juist op tijd
we hadden 5 pillen van Y gekocht, 2,5 voor mij, en 2,5 voor X.
wij hadden nog tijd tot half 11 maar Y ging naar een ander evenement en Y had geen tijd meer.
dus gingen ik en X nog maar een goed aantal jointjes blowen.
fijn high,, goed aan spacen, begon het half 10 te worden en gingen we naar mijn thuis.
ik had snel mijn haren gewassen,, beetje in de plooi gezet met wa gell, en geschoren.
daarna had ik andere kleren aangedaan,, eenmaal dat ik klaar was stond ik klaar voor te vertekken.
rond 20 voor 11 vertrokken ik en X naar de Atmoz. (mijn pa bracht ons btw)
het was een rit van ongeveer 25 minuten dus rond 11:15 kwamen we aan bij de atmoz.
de rij viel dik mee want nog na geen 5 minuten aanschuiven, waren we al binnen.
inkom was ook wel redelijk goedkoop dus het viel allemaal wel mee.
dus nadat we onze jassen hadden laten ophangen, gingen we naar de dansvloer.
hoe we op de dansvloer waren wilde ik niet langer wachten.
ik haalde me een cola en zei tege X dat ik ene ging pakken op wc.
X ging direct na mij ook ene pakken op wc.
even had ik gewacht of ik niets ging voelen, maar ik voelde het ng niet echt zo, dus rond 11:50
ging ik mijn 2de slikken op wc.
het was 10 minuten voor nieuwjaar, maar ik voelde niks van de xtc
X was zijn 2de ook gaan slikken op wc, hoe hij terug kwam waren we eigelijk allebei niet zo goed
in de sfeer van de muziek...
na de aftelling effe lekkere schijve gehoord te hebben was X wel in de sfeer, maar hij voelde
de xtc ook nog niet.
ik was al stillaan in de sfeer aan geraken, omdat de schijven beter werden maar toch
niet echt zo al te feestend...
rond 01:00 begon ik stillaan te voelen dat de muziek beter en intenser werd.
ik en X splitten nog snel een pil en de pillen waren op.
ng een goeie halfuur later begon ik harder en harder te gaan. X ook btw
Y heeft me goeie advies gegeven om veel te drinken buiten alcohol.
dat heb ik dus ook gedaan.
wel moet ik zegge dat je van xtc droge mond en lippen krijgt.
annyway, de xtc begon nu egt wel in te werken en de muziek werd beter en beter.
en ik ben niet zeker maar denk dat het ongeveer 03:10 was, dat ik de tijd wilde checken,
dat ik effe hallucinaties kreeg,, niet roze olifantjes ofzo maar mijn gsm scherm verlichting
was juist een flikkerlicht en ik zag het heel vaag, ik dacht natuurlijk maar aan ding eh:
harder flippen en trippen!!
mijn benen hadden controle over de ritme van de muziek gekregen.
de muziek klonk ONGELOOFELIJK goed!
de muziek klonk veel harder dan eerst, veel sneller!
ik ging ook harder en sneller.
ik wil eraan toevoegen dat ik geen druppel alcohol heb gedronken, aleen cola en fanta.
maar alcohol had ik echt niet nodig want ik was zo hoog aant zweven,, dat X zei dat mijn ogen begonnen weg te draaien. X deed teken van: gaat het nog wel?
zeker ging het wel!
ik had me nog nooit zo goed gevoeld
en de vlam van de aansteker begon ook al zo gek te doen
gelukkig had X kougom, anders waren mijn kaken kapot gebeten
ik was echt als een gek op de sjiek aan knabbelen
je kent de rest van het verhaal wel, feesten tot we door gingen.
hoe ik en X buiten kwamen, rolde we ons nog een jointje en mijn pa was onderweg om ons terug te kome halen.
toen we buiten waren, voelde ik mijn benen gewoon niet meer, en mijn oren waren hard aan suizen. was me dat een avondje!
mijn pa had niks door van mij of X dat we nog half aant vliege ware, dus dat was positief
X bleef bij mijn thuis pitten en mijn ouders waren de volgende middag al bij de grootouders.
Y had gezegt tegen mij dat ik de volgende ochtend afkick ging hebben van de xtc,
maar ik heb me totaal niet slecht gevoeld. dat zal wel van persoon tot persoon afhangen.
rond 16 uur de dag erna werd ik wakker. ik sta op en even later stond X ook op, dus gingen we een paar jointjes roken
xtc was echt wel de moeite waard om te doen.
ik hoop dat dit goed is geschreven is, want ik ben van belgie.
Peace Out Ya'll !!