Eerste keer XTC

Maddo17

Belezen gebruiker
Hallo mensen,

Morgen wordt mijn eerste keer harddrugs. Daarvoor heb ik nu alleen nog maar 3x geblowd, waarvan alleen de eerste keer echt impact op mij had, omdat ik die 2e en 3e keer voorgedraaide had. Ik heb best wel zwaar spul nodig om stoned te worden.

Nou is mijn (misschien domme) vraag: Is het verstandig om de eerste keer een halve pil te nemen..?
Ik heb wat rondgezocht op internet, maar daar stonden ook alleen maar verschillende dingen.
Ik weet helaas niks over de sterkte, het ligt bij een vriendin thuis, ze zei wel dat ze echt goed spul had gehaald, iets meer dan 5 euro per stuk.

Wat hebben jullie de eerste keer gedaan? Ik wil wel een dikke space morgen.

P.s Ik ga niet uit, ik doe het bij iemand thuis met vrienden(had gelezen dat de omgeving ook een rol speelt).

Maddo17

Belezen gebruiker
Op al die officiële informatieve sites las ik dat je altijd moet beginnen met een halve pil, omdat er anders veel mis kan gaan. Op fora las ik dat een halve pil geen effect had en ze er uiteindelijk nog de andere helft er bij moesten nemen.

Ik doe het pas na middernacht, heb geen zin om eerst een uur voor niks te moeten wachten, dus ik vroeg me af wat jullie zouden doen.

Asitis

Belezen gebruiker
Ik heb pasgeleden ook voor het eerst XTC gedaan, een hele pil.
Inderdaad de tijd van mn leven gehad, beste drug allertijden :P

Maar achteraf baalde ik wel dat ik niet eerst een halve had, en later op de avond nog een halve. Dan duurt het wat langer - want het is echt een geweldige ervaring. Veel plezier alvast :wink:

iSmokex

Bewuste gebruiker
De eerste keer had ik zelf een hele genomen, en als ik met mensen doe die het nog nooit eerder gedaan hebben geef ik ze ook altijd een hele (moet je ook wel de sterkte van de pil ongeveer weten, maar er zit echt niet TE veel in een pil.). Dat is altijd gewoon goed gegaan. Wel goed drinken etc, maarja dat wist je waarschijnlijk wel al. Btw prijs zegt niks over de sterkte heh :P Je zou wel even op pillreports kunnen kijken of je de pil die je gaat nemen er tussen ziet staan, misschien schept dat meer duidelijkheid over de sterkte (kunnen ook verschillende batches zijn natuurlijk, maar dat hoeft niet per se)

Maddo17

Belezen gebruiker
Oke dan, thnx voor de reacties.

Die dealer waarvan het vandaan komt, geeft altijd goed spul, dus ik denk dat het wel sterk zal zijn. Ik ben best klein, en weeg 51 kilo ofzo, dus ik begin eerst gewoon met een halve en daarna weer een halve.

Heb er al zin in :grin:

Zazuu.

Bewuste gebruiker
Dan zou ik ook met een halve beginnen, maar als je tijdens het wachten (half uur/3 kwartier) denkt dat je er eigenlijk wel helemaal voor wilt gaan, zou ik die andere helft erachteraan klappen.

Misschien duurt het dan minder lang maar dan heb je wel een beter effect, een van de redenen waarom je xtc zult gebruiken.

eerste x gewoon een hele pakken, ligt ook eraan wat van pil het is
in jouwn geval zou ik inderdaad voor de halve gaan en daarna misschien weer een halve :xtc:

Dopezilla

Badass junkie
DieHard046 zei:
eerste x gewoon een hele pakken, ligt ook eraan wat van pil het is
in jouwn geval zou ik inderdaad voor de halve gaan en daarna misschien weer een halve :xtc:
Ze weegt 51 kilo, stel dat ze zo'n klapper van 165mg te pakken heeft. Dan gaat ze zich rot braken. Ze zal zich wel vrolijk rotbraken, maar veel heeft ze dan niet meer aan haar avond.

Beginnen met een halfje, en je merkt wel of je daarna meer aankan.

Olle

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Dopezilla zei:
Ze weegt 51 kilo, stel dat ze zo'n klapper van 165mg te pakken heeft. Dan gaat ze zich rot braken. Ze zal zich wel vrolijk rotbraken, maar veel heeft ze dan niet meer aan haar avond.

Olle
En ook hier weer speculatie verkocht als waarheid. Zonder het te hebben laten testen weet je niets. Zoals elke andere vraag in dit deel van het forum geloof ik.

BacingsPen

Badass junkie
Exceptional Insight zei:
Dopezilla zei:

Olle
En ook hier weer speculatie verkocht als waarheid. Zonder het te hebben laten testen weet je niets. Zoals elke andere vraag in dit deel van het forum geloof ik.

ehhhm, beste moderator? Ben ik nou dronken of gaat her hier om een advies iets juist niet te doen zodat deze dame nog wat heeft aan haar avond?

langeman

Bewuste gebruiker
Exceptional Insight zei:
En iedereen kan ook gewoon advies geven zonder te weten wat er in zit. Klasse!

Je haalt de woorden van mijn toetsenbord.

BacingsPen zei:
ehhhm, beste moderator? Ben ik nou dronken of gaat her hier om een advies iets juist niet te doen zodat deze dame nog wat heeft aan haar avond?

Een advies om voorzichtiger te doen is weliswaar beter, maar het blijft op speculatie gebaseerd. Als het een pil met de genoemd mg aan mdma is dan klopt het, maar blijkt het een mcpp-er dan boeit het bijna niets. Of het mdma, mcpp of wat anders is is speculatie.

Dopezilla

Badass junkie
Exceptional Insight zei:
Dopezilla zei:

Olle
Daarom juist, als het ongetest is, neem dan maar een halfje voor de zekerheid.

Olle

Bovenaan