Eerste keer XTC

Tjoffer

Newbie
MIJN EERSTE X XTC..

We hadde een tijdje gelede 2 pille gehad van een jonge om te proberen.. toen we op een feest waren had me vriendin het onverwachts bij dr.. we ware met 6 meide en 3 van ons wouden het wel doen.. afijnn wij met se 3en in de wc 1 pilletje bijte.. ik kreeg voor me gevoel een klein miezerig stukje maar goed eerst ff kijke wat dit met me zou doen.. na ong. een kwartier op de dansvloer was ik het wachten eigenlijk alweer zat en wou ik echt graag die 2e pil nemen.. 1 van ons 3en was naar de wc en wij met ze 2e beslote alvast een stukje te bijte.. helaas had me vriendin de helft afgebeten en dacht ik.. dan ik ook maar en ik nam de rest..

ik weet eignelijk niet meer wat ik aan t doen was tot ik op me rug werd getikt door me vriendin ‘of ik ff mee naar bove ging het is hier stikkieheet’.. wij naar bove naar de chill-out en op de trap kreeg ik opeens zware klappertanden.. ik moest echt kauwe kauwe kauwe.. ik moest ook zwaar kauwgom hebbe maar er was niks, niemand had ook wat.. ik soek soeke soeke tot ik de oplossing vond: rietjes!!.. zoooo ik ben die avond zeker wel om de 5 minute naar de bar gelope om 20 rietjes te hale.. wat heb ik gekauwd zeg.. zelfs ijsklontjes kon ik in 2 seconde kapot kauwe

ondertusse kwame me aan de ene kant heel irritante andere vriendinne naar bove..
‘ Jeeeeeeeezus je ziet er niet uit ‘
‘sjongejonge ik sei toch dat jullie t nie moeste doen’
‘gaat t wel gaat t ?’
al dit gezeik hielp me echt totaal niet en niemand begreep me behalve me vriendin die evenveel pil als mij had geslikt.. als k naar dr keek d8 ik wel shitt we trippen echt we trippe echt want k zag dr maar kauwe en woow wat had ze grote ogen.. aan de andere kant vond ik iedereen ook heel lief en heel mooi en ik kon het ook niet laten om t te zeggen ‘je bent zo moooi vandaag’.. als ik zag hoe ze soms naar me keken dacht ik wel.. shit shit ik zie er zeker niet uit ofso ik sta vet strakk.. maar aan de andere kant kon t me ook echt totaal niks schelen ik voelde me raar maar toch goed echt heel goed

Rond 4 uur (denk ik?!) sijn we daar weggegaan.. nachtbus gepakt en hebbe we nog ff staan napraten in de buurt.. t gevoel was veel minder en ik werd tot me verbazing ook moe.. de volgende dag toen ik wakker werd ware me hele kaken aan gort en ik kon serieus niet eten.. een week later hebbe we weer een pilletje geslikt maar we voelde er niks van.. nu is t al weer een paar weken geleden en k ben toch wel weer van plan t te gaan doen :grin:

wausie91

Bewuste gebruiker
prachtig ja de rreste keer je weet niet wat je overkomt maar hoe langer de tussentijd is tussen gebruik hoe beter de pil werkt
tenzij je weeer sterkere pakt natuurlijk

Rain

Bewuste gebruiker
Niets is zo lekker als de eerste keer.. Het boeit je ook niet hoe je je vertoont. Je gaat zo lekker en de euforie is de 1e keer ook echt het best.

Bovenaan