• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer XTC

sehh

Newbie
Seh,

-- wie ben ik --
naam; H
leeftijd; 15
lengte; 1,80
gewicht; 65 kg
ervaring; alleen wiet

-- met wie --
Ik was met P,T en D.
T was eerst aan het werk.

-- waarom xtc --
P,T en D hadden het er steeds over hoe chill het was en ik werd heel nieuwschierig dus ik besloot het ook te doen.

20;30

Ik had met P en D afgesproken bij de AH om wat eten en drinken te fixen voor die avond nacht en volgende ochtend.
Ik had genoeg sigaretten ingekocht en eten en drinken.
Om half 11 hadden we afgesproken hem te poppen.
Ik was best gespannen want ik zei tegen mn vader dat ik bij iemand bleef slapen die hij niet kende ergens in een ander dorp, en ik dacht dat hij me nog wel eens had kunnen zien.

21;00

Ik was die nacht alleen thuis dus iedereen sliep bij mij. We gingen boven zitten omdat je anders vanaf buiten goed kon zien dat er mensen thuis waren. P, T en D hadden al genoeg ervaringen met harddrugs maar toch waren ze gespannen, en ik ook heel erg. Om te ontspannen gingen we relaxte muziek luisteren, en een jointje roken. Wat niet hielp tegen de spanning want ik werd alleen maar gespanner. Zoals gewoonlijk hadden we lekkere lachkicken maar ik trilde wel als een gek want ik had er echt heel veel zin in. P en D hadden het er over hoe chill XTC is en om de tijd te doden ging ik beetje msn'en en whatsappen. We zaten de hele tijd 'af te tellen' tot het half 11 was. Ik was goed stoned, wat ik sowieso snel word.

21;45

We gingen naar beneden, en P en ik gingen potje FIFA12 doen om de tijd te doden. De minuten gingen voorbij en voor dat ik het wist was het al kwart over 10. Ik was nog best stoned en we besloten om alvast drinken te pakken en de pilletjes te breken. Ik had een halve pil en een vloeibommetje.

22;30

De tijd was aangebroken en P en D namen hun pilletje. Ze hadden het erover hoe vies het was. Ik nam mn halfje, maar proefde niks. Ik had eindelijk mn eerste pilletje op! Ik voel de placebo als een gek. Ik kreeg opeens heel erge honger maar ik bleef er toch vanaf. Rond 10 voor 11 komt T thuis van werk en popt ook zijn pilletje. Ik voelde ondertussen nog niks, maar langzaam aan voelde ik toch wat, alleen wist ik nou niet of het van de MDMA kwam of gewoon iets wat ik me voorstel.

23;15

Ik voelde me ondertussen helemaal SUPER! De muziek klonk super goed in mn oren en ik stond de hele tijd als een sukkel te dansen op de dubstep die we op hadden. Ik gaf iedereen de hele tijd knuffels en ik ademde heel hard. Roken was ook echt heilig. Ik had zoveel energie en danste maar door. Mijn kaken stonden strak op elkaar en mn pupillen waren ook een groot zwart rondje.

00;00

We gingen naar buiten en we besloten om naar een vakantiepark zo'n 2 km van mn huis af. Ik bleef steeds overal naar te kijken, alles was zooo mooi! P,T en D liepen door en ik rende maar achter ze aan en dan zag ik weer iets moois. Opeens bedachten P en D dat ze hun vloeibommetjes waren vergeten, en ze liepen terug naar huis en ik bleef samen met T in een steegje beetje sigaretjes roken. Een kwartier later kwamen zij er ook weer aan en we liepen verder. We bleven bij een benzinepomp even staan en foto's maken. Ik sta er echt ongelovelijk strak op. We liepen verder en lopen was zo super fijn. We hadden ook gesprekken die nergens over gingen maar waar we toch echt veel over nadachten.

00;30

We zijn aangekomen op het park en ik zat nog lekker op de piek, en iedereen zei dat ik m'n vloeibommetje moest nemen en dat deed ik. We liepen verder en we waren aan het filmen en ik bleef weer overal bij hangen bij mooie lichtjes bijvoorbeeld. Meestal in de vakantie zijn er wel mensen van onze leeftijd daar en ik hoopte al dat er mooie meisjes zouden zijn, maar helaas waren die er niet. We liepen weer terug, en onze weg terug vond ik zo raar, want ik ben daar best vaak alleen wist ik niet waar we waren. Op den duur komen we bij een vijver en werd het weer wat helderder. P zag een raar licht in de lucht die steeds bewoog ( vast een satteliet ) alleen ik zag het niet.

01;15

We waren van het park af en liepen over het fietspad. Op eens zag ik 2 lichtjes van een fiets onder een bruggetje gaan, waar wij ook onderdoor liepen maar toen bleek het dus dat er niks was. Ik merkte dat ik lekker aan het spacen was, en helaas waren mijn sigaretten al op.. (26 sigaretten om half 9 gekocht). We liepen naar de benzine pomp en ik zag een mega grote vrachtwagen van het Nintendo spel Mario. Ik vond het echt super vet. Er bleek ook een man te staan waar we even mee gingen praten.

02;00 (?)

Opeens zaten we weer op de bank, en ik was best moe wat me al heel gek leek. Ik zag opeens mn kat in een hoekje staan maar toen ik goed keek was het gewoon een kleed (de katten waren bij iemand anders). Ik lag lekker te spacen op de muziek en opeens voelde ik dat ik moest overgeven, en ik wist dat als ik zou opstaan dat het sowieso zou gebeuren, dus ik besloot om te blijven zitten en afwachten of ik zou overgeven, en opeens lag alles op de grond. Ik vond het helemaal niet erg, smaakte ook niet vies. T,D en P namen nog een halfje, en ik wou eigenlijk ook wel een halfje, maar toch maar niet gedaan.

03;30

Ik was al in slaap gevallen en de anderen waren nog lekker aan het hard gaan en zaten op chatroulette. Ik besloot te slapen, en voor mijn gevoel was ik in 1 keer weg, maar dat duurde heel lang want ik hoorde de volgende dag dat ik heel lang bleef praten.

Toen ik wakker werd voelde ik helemaal niks, ook niet moe en geen last van mn kaken. Toen iedereen wakker werd besloten we naar de AH te gaan en kochten wat te drinken want honger hadden we echt niet. De volgende dagen voelde ik dat ik beetje weinig energie in mn benen had en verder voelde ik me prima.

Nu ik erop terug kijk blijft het toch wel 1 van de mooiste dingen die ik heb meegemaakt in mijn leven en ga het ZEKER vaker doen! Ik gok dat mn volgende keer over 5-6 maanden zou zijn want heb beloofd dat ik er rustig aan mee doe.

Ik hoop dat jullie hebben genoten :wink:.

Rustiggg

Bosmongool

Newbie
Leuk report! Alleen wil ik wel even de 'ouwe lul' uithangen en erbij zeggen dat je echt moet uitkijken op jouw leeftijd. Iets met hersenen die zich nog volop ontwikkelen tot je begin 20 bent.
sehh zei:
Nu ik erop terug kijk blijft het toch wel 1 van de mooiste dingen die ik heb meegemaakt in mijn leven en ga het ZEKER vaker doen! Ik gok dat mn volgende keer over 5-6 maanden zou zijn want heb beloofd dat ik er rustig aan mee doe.
Snap ook helemaal dat je het zeker vaker wil gaan gebruiken, maar neem dan echt pauzes van een half jaar of het liefst nog heel veel langer. Als je ouder word bedank je jezelf.

sehh

Newbie
Thanks! Ja ik weet het ik kijk ook zeker wel uit met die dingen. En toch nog bedankt voor de info :wink:

Bovenaan