• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer XTC

haan33

Experimenterende gebruiker
Ik had gister eerst wat wiet gerookt met wat gasten, daarna haalde iemand pilletjes tevoorschijn. Het was mijn eerste keer dus ik heb een halve genomen. Ik voelde na 1u nog niks, misschien verdoofde wiet de trip? Toen ik 1.5u na inname in bed lach, werd alles helder. Ik was niet meer moe en wil met iedereen praten! In jaren niet zo goed gevoeld. Helaas na 2u was mijn trip weg en ben ik rustig gaan slapen.
Als ik de volgende keer een hele neem, voel ik mij dan anders? Duurt de trip langer?
gr gr

GoedeWiet

Je hebt geluk! Ik kwam laatst een site tegen waar je dit soort info allemaal terug kan vinden met wat leeswerk! Staat echt zon beetje alles op wat je XTC zou willen weten!

Link: http://drugsforum.nl/

reverb

Bewuste gebruiker
Ja, je volgende trip zal anders zijn.
Of je een hele of halve neemt doet er niet toe. Je weet niet hoeveelje hebt gehad (mgr/pil), probeer uit te zoeken wat de dosis is geweest.

Overigens, zomaar een pilletje aannemen van iemand is riskant, heb je wel xtc gehad? Misschien wel, misschien ook niet en was het caffeine?? Neem nu aan dat het wel xtc is geweest en een pil van 180 mgr, dan heb je met een halve 90 mgr gehad. Neem je de volgende keer een 100mgr hele pil, dan heb je niet twee keer zoveel xtc genomen.
Nog belangrijker dan de dosering is de setting, wacht 6 weken en neem dan een hele (testen) pil. Neem deze op een feest met je favoriete muziek. Je voelt je gegarandeerd anders, anders, niet beter. En voor hoelang? Wie weet, ik geniet de volgende dag nog na. :)

Mijn ervaring is dat dat de eerste keer xtc het beste is ..... dat gevoel komt niet meer terug.

BTW: "Met iedereen praten in bed??" Kun je dat uitleggen?

haan33

Zaterdag een groene canadeese op om half 10, om kwart over 10 voelde ik hem komen, we zaten dus met een paar gasten te chillen. Ik voelde me zo chill, ging helemaal dansen en er kwam geen normaal woord mijn mond uit. Ik heb 20km gefietst en terug, naar een feest, want ik zat vol energie. Uiteindelijk half 10 's ochtends thuis, ik weet zowat niks meer van de avond. Wat dat praten in bed betreft, ik zat op ping tegen 30 mensen tegelijk te lullen, echt geweldig

Bovenaan