• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

eerste keer XTC

gijster

Newbie
beste mede-drugsgebruikers!

ik zal me gelijk even voorstellen.
mijn naam is gijs en ik kom uit alkmaar.

de reden dat ik dit tripreport schrijf is om mijn geweldige eerste ervaring met XTC met jullie te delen.

Na een lange dag werken in de horeca met een paar collega's (regelmatige drugsgebruikers) naar de verjaardag van een collega gegaan. Eenmaal daar aangekomen was het half 3, na een paar biertjes kwam een collega en goede vriend van mij op het idee om een pilletje te kopen van een van verjaardag-gangers. Hij keek me aan, ik zeg: hee steef ik wil er ook eentje!

Eenmaal het pilletje in mijn handen te hebben vroeg ik me af hoe zoiets kleins je zo kan laten trippen. Nadat ik had gevraagd aan de jongen van wie steef het gekocht had hoeveel er in zit (het waren blauwe love's ) bleken ze getest tussen de 120 en 140 mg.

na een halfje te hebben genomen samen met steef lekker even een biertje gedronken en een sigaretje gerookt. eenmaal weer binnen zegt steef, hee gijs ik neem die andere halve ook. ik vroeg is het verstandig als ik die ook neem ? en hij zij me dat de trip dan wel harder aankomt. ik dacht ach schijt samen uit samen thuis toch ? en steef is toch wel echt me beste vriend.

na de andere halve ook genomen te hebben deden we mee met "hoger lager" dat drankspelletje. na het 2e shotje veranderde mijn wereld. ik zeg steef volgensmij slaat ie in! steef kijkt me aan barst in lachen uit en zegt: jij gaat als een kogel! het moment dat hij insloeg begon mijn hele gezichtsveld te trillen, ik voelde me intens gelukkig alsof al het slechte uit de wereld verdwenen was en iedereen mijn vriend was. de collega bij wie we op verjaardag waren is een marrokaanse jongen. begrijp me niet verkeerd! maar marrokaanse jongeren uit de buurt waar ik woon zijn niet mijn vrienden, op dat moment wel! ongeveer 5 minuten nadat de pil bij mij insloeg, sloeg die ook bij steef in. ik kijk hem aan een ook ik barst in lachen uit. pupillen zo groot als zijn hele oog. ik zeg steef ik wil roken, toen we naar buiten liepen keek ik in de spiegel en ik schrok van mezelf, echt onwijs grote pupillen en aan het kauwen als een malloot! toen ik buiten kwam was het prachtig! de lucht rook lekker de sterren waren prachten en ik had opeens zoveel interesse in planten en bloemen! steef riep me tot de orde en zij ga zitten gast we gaan roken. WAUW wat smaakte die sigaret lekker zeg, smaakte ze maar allemaal zo. tijdens het roken bleef steef maar zeggen: ik let op je! je blijft bij mij he! je gaat nergens heen ook niet naar de wc.

eenmaal weer binnen waren de andere jongens nog bezig met "hoger lager" en een jongen was met zijn dronken hoofd op de bank in slaap gevallen, en me andere collega zat aan de cocaïne. van de zelfde jongen gekocht als van wij die pil hadden gekocht. toen raakte ik met een marokaan aan de praat die ook een pilletje had genomen. we hadden het over alles, geloof, discriminatie, zijn idee over hangjeugd en die onzin. en jezus wat ging dat gesprek goed zeg. ik had nog nooit een echt gesprek gehad met een marokaan.

na ongeveer 45 minuten nadat de pil was ingeslagen ging ik weer naar buiten met steef om te roken, toen raakte ook wij in een diep gesprek over onze vriendschap. en over hoe hij vondt dat hij een slechte invloed op mij had. zonder dat ik het doorhad stak ik de ene na de andere peuk op. en de ene smaakte nog beter als de andere, godver wat voelde ik me lekker zeg!!

eenmaal weer binnen waren de jongens klaar met drinken, ze waren allemaal zo blauw als een tientje! hadden ze met hun dronken harsens de jongen die lag te slapen op de bank helemaal ondergetekend met watervaste stift. toen ik dat zag kwamen ik en steef niet meer bij! toen vroeg steef of hij in de koelkast mocht kijken om wat te drinken en te eten. kwam ie terug met een halve komkommer en een halve paprika voor ons bijde, en ik haat groente! maar wat smaakte die paprika lekker! de smaken waren zo subtiel allemaal echt ongelovelijk.

toen ik eenmaal naar de wc ging en ik me broek naar beneden deed schrok ik me helemaal kapot. ik leek wel een jongetje van 8! en pissen ging echt heel moeilijk.
uiteindelijk toch gelukt, samen met steef nog 2 uurtjes daar op de bank gezeten en anderhalve pakje sigaretten opgerookt. toen was het tijd om naar huis te gaan.

eenmaal thuis nog 2 of 3 uur wakker gelegen in me bed en een beetje lopen kauwen!

als ik hier aan terug denk, jezus wat was dat een mooie avond! echt iets wat ik nooit zal vergeten. gelukkig ook geen kater of iets dergelijks de volgende dag!

hoop dat jullie er van genoten hebben!

Gijster

NiandraLades

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Leuk report en wat tof dat je het zo naar je zin hebt gehad! Ben helemaal aan het mee genieten :)

Bovenaan