Eerste keer XTC

Doen of niet?

• JA

Stemmen: 0 0,0%
  • NEE

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    0
Hey iedereen,
ik ben een meisje van 16 jaar, in augustus word ik 17
ik ben van plan om 6juli naar free festival the harder styles te gaan (dat is een hardstyle feest)
ik heb al ervaring met softdrugs :stoned: :beer: maar zou graag xtc :xtc: :xtc: uit willen proberen. :rolleyes:
mijn vrienden en familie hebben er ervaring mee, laten het testen en weten hoe het werkt etc. dus dat is allemaal geen probleem, kan er ook makkelijk aan komen via hun.
ik maak me alleen zorgen of het wel slim is om het de eerste keer te doen op een hardstyle feest, en ik vraag me ook af waar ik dan allemaal op moet letten en bij me moet hebben etc. :flushed:
ik ben namelijk bang dat ik bad zal gaan of moet overgeven :kots: en dat dan me hele feest verkloot is.. :( :cry: :angry: :openmouth: :openmouth: :flushed: want ik verheug me er al heel lang heel erg op! graag zou ik tips horen van jullie.
ik wil het heel graag proberen, ik hoop snel reacties te krijgen.
Byebye

Tufnut

Badass junkie
Voordat ik serieus antwoord zou ik graag weten waarom je deze vraag niet gewoon bi jje vrienden stelt? (en zo te weten komen hoe serieus je bericht is... (gezien de vage link die er onnodig onder stond).

Iig moet je je niet zo druk maken en effe in het forum xtc kijken dar wordt je vraag meer dan eens beantwoord.

Bovenaan