• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer XTC

He mensen!

Ik probeer mijn eerste XTC ervaring te vertellen het waren blauwe defquons, ik heb al is eerder een trip report proberen te schrijven maar kreeg veel negatieve reactie's op hoe ik schrijf..
Probeer het nu wat overzichtelijker te maken en probeer geen spelfouten te maken, maar Nederlands ben ik nooit zo goed in ... :P
Ben een meisje van achttien jaar (toen zeventien) 164 lang & 55 kg.

maar goed het verhaal ;

het was een lekkere zwoele zomeravond, eerst zou ik oppassen op kinderen van een kennis van mij, de tijd ging onnozel sloom want ik zat natuurlijk alleen maar te denken van nog 3 uurtjes en dan gebeurt het, ja ik was super zenuwachtig!

rond een uur of twaalf was het oppassen klaar en kon ik na mijn vriendin toe die die snoepjes bij zich had.. (ik noem haar nu A.)
Ik fietste na een school dichtbij in de buurt waar A stond, even gezellig gepraat en ja toen kwam het moment, en hield ze het pilletje voor.. ik twijfelde, want je hoort er genoeg nare verhalen over XTC. A stelde me gerust en zei dat ze op me zal passen en er echt niets zou gebeuren,
oke nou ja daar ging die dan voor het eerst nam ik een halve blauwe defquon en wat was de smaak vies, dus flinke slok drinken achteraan en het kon beginnen
zo hebben we even gerookt gezellig gepraat, en toen zag ik in de verte een politie auto aankomen.. het zweet brak me uit, ze stopte snel de pilletjes bij haar kruis en ik keek haar vaag aan haha!
politie reed gelukkig rustig door en wij gingen na de kroeg, voelde er nog vrij weinig van eenmaal in de kroeg beland bestelde ik een witte wijn, nam een slokje en BAM, ik voelde hem
Het voelde heerlijk en keek na A, zei had grote doppen poh, ja zij voelde het ook haha!

druk dat ik was, (jammer genoeg was dat voor 1x want nu word ik er alleen maar rustig van :( )
Overal naartoe lopen met iedereen praten, en acht sigaretjes weg roken want die smaakte zooooo goed :hearteyes:
Toen werd ik gebeld door een hele goeie vriendin, en ik praatte bekakt echt iemand van voetbalvrouwen weetje wel zo'n stem haha, zei lachen ik lachen haha wat een avond :tearsofjoy:

twee uurtjes na innamen werd ik ineens kotsmisselijk keek A aan en ze zei ; moet je kotsen?! zo angstig keek haar aan, Ja zei ik we snelde na de wc maar goed je raad het al er zat iemand op,
wij kloppen op die deur er moet iemand kotsen! en ik maar inhouden hahah, uiteindelijk op de wc beland hield z'n maar haar vast maar kotsen lukte niet meer :P wel heel lief dat ze het deed!

We waren weer beland op waar we zaten, en weer lekker praten.. en ineens zag ik m'n vriend
*(hij is echt ANTI DRUGS)*
Dus ik heb hem maar geappt dat ik thuis was, en ging hij gelukkig weer na huis (ja echt heel slecht maar als hij het weet is het gewoon uit)
rond 3 uur me andere helft genomen.
Rond een uurtje of 5 gingen we in de auto van een vriend zitten en lekker blowen, heerlijk smaakte het!
Rond een uurtje of 6 ben ik na huis gegaan en dacht lekker te slapen, maar nee hoor alles was moe behalve me gedachten, ik lag in bed en in mn gedachte zat ik nog in de kroeg ik zag die mensen serieus in mijn kamer zitten praten ?! en praatte gezellig met ze mee..
rond een uur of 1 ben ik inslaap gevallen en om 4 uur was ik weer wakker en voelde me kiplekker!

Dit was mijn eerste XTC ervaring ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen
mijn ervaring's liggen nu ongeveer op 10
:grin: :grin:

kus,
Annusringers

Bovenaan