• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

eerste keer xtc

Wie: ik, M, L, J, F
De eerste keer en tot nu toe enige keer dat ik xtc heb geprobeerd was ik 15jaar, best jong.

Ik en een vriend L gingen naar vakantievrienden M J F, we bleven slapen bij M in zijn tuinhuis. 'Savonds gingen we eerst naar een deest en toen we bij m thuis waren, haalde hij een zakje pilletjes tevoorschein (2.00) hij bleek het vaker geprobeerd te hebben en f en l ook. Het waren paarse plus minnetjes in de vorm van een batterij, ik weet niet hoeveel mg. De ouders van m waren al slapen en iederen nam een halve. Ze vroegen of ik ook wilde en ik deed dat. Spannend, eerste keer. Ik ging alvast mn luchtbed opblazen omdat ik dacht dat het toch niet zou lukken tijdems de trip.

Toen ik mn luchtbed had opgeblazen begon ik hem te voelen. Ik was in het tuinhuis en de rest binnen in de keuken. Ik wilde naar binnen gaan maar kon niet meer lopen, een stuk van 10 meter naar de deur heb ik in 200 meter gelopen, helemaal schuin en wel 10 keer gevallen. Toen ik binnen was zag alles heel wazig en een beetje golvend. Ik wilde iedereen vertellen dat ik mn lichtbed had opgeblazen, ik praatte heel raar alsof ik geen adem had.

Een meisje filmde me en sloeg me voor de grap met haar mobiel, ik viel meteen op de grond en de hond van m kwam naar me toe en likte me. Ik dacht dat ik doodging en probeerde de hond waarvan ik dacht dat het een beer ofzo was, zo hard mogelijk weg te duwen. Dat lukte totaal niet, ik aaide hem meer dan dat ik hem duwde.

We gingen naar buiten, ik had geen tijdsbesef meer. Ik vroeg om de 10 seconden; HOE LAAT IS HET NOU??? Ee hele tijd was het nog steeds half 3, ik zei dan WOOW DE TIJD GAAT ECHT LANGZAAM DAT VIND IK ECHT LEUK..
opeens werd j gebeld, zij hd geen pilletje want die wilde opletten, aangezien de ouders gewoon lagen te slapen.
J werd gebeld door een jongen dje ook wilde komen, foute boel.
M zei dat die jongen altijd ruzie zoekt enzo. M woont aan het water en heeft een mini roeibootje. Hij zei dat we met zn allen weg moesten varen. Ik moest als eerst de boot in maar wilde niet. Ik probeerde in de boot te stappen maar stapte gewoon in het water, kut. Toen ik op de boot stond wilde ik niet meer en ging ik eraf. Toen kwamen l en f die samen gezellig op de boot sprongen, de boot wiebelde heel erg en ik zei al dat ze zouden omvallen. Toen ging m aan boord en zei dat j en ik ons moesten verstoppen. 2 seconden nadat hij ook aan boord was vielen ze overboord,ik in paniek want dacht dat de ouders wakker werden.

Iedereen nat, dan maar een dles whiskey pakken en een jointje draaien dacht m. Heel fout, snap ik nu. Ik heb die nacht getript, geblowt en gedronken. Van deze pilletjes werd je ook heel verliefd, met f lag ik op het gras te knuffelen en opeens zei ze; ik heb zin om te zoenen en toen hebben we 10 minuten liggen zoenen, en dat echt 20 keer die nacht. Ook zag ik de hele tijd mensen langslopen die er helemaal niet waren, soms zag ik de vader van m voor het ram terwijl die er ook niet echt was. Ik zag opeens allemaal mensen van de ambulance en politie in het tuinhuis staan en raakte in paniek dat ze mn ouders gingen bellen, maar tuurlijk waren ze er niet echt.

M en f namen nog een halve maar ik vind het wel mooi geweest, m en f gingen naar buiten en ik l en j wilden even bijkomen. Toen m en f terugkwamen was er iets met f, het ging echt niet goed, het leek alsof ze een epileptische aanval had. Rustig aan gedaan daarna, maar gaan slapen rond 6uur.

Ik vind het een geweldige ervaring die he fout had kunnen gaan, voortaan dus niet alles tegelijk doen en leer opletten. Ik zou het zeker nog een keer willen doen, hopelijk vonden jullie het een beetje een leuk verhaal :tongueout:

Tommie_K

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik las M.I.L.F. En daarna dat je pas 15 was. Reken maar dat ik popcorn en bier ben gaan halen godverdomme nog!

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Tommie_K zei:
Ik las M.I.L.F. En daarna dat je pas 15 was. Reken maar dat ik popcorn en bier ben gaan halen godverdomme nog!

Ik had stroopwafels gepakt en een groot glas water :P

Bovenaan