Ik moet me toch even aansluiten bij Bennie.
Er zijn volgens mij maar 2 manieren om bad te gaan.
1 = overdoseren. gewoon 1 tot 1.5 mg per kilo lichaamsgewicht aanhouden
2 = overwelming
Ik had bij mijn eerste keer nummertje 2 te pakken :P
Wat bennie zegt, de eerste keer kan overweldigend over komen. Precies dezelfde ervaring gehad als bennie.
Ik gebruikte het met 2 andere vrienden, vriend A had het al vaker gedaan, ik en vriendin B voor het eerst.
Heel stom, maar net op het moment dat ik in de rij stond om drinken te halen sloeg de pil in als een bom, ik wist niet wat me overkwam

net als jij ga ik ook vaak bad op wiet, dus ik werd gelijk heel angstig. ik was op dat moment dus ook niet bij vriend A die me gerust kon stellen dat het allemaal normaal is, en dat JUIST het moment is waar je van moet genieten! ik raakte dus in paniek en ging op de grond zitten, gelukkig zag vriend A van een afstand wat er gebeurde en is gelijk als de wiedeweerga naar me toe komen rennen. Hij heeft me bij de kraag gevat en mee naar buiten genomen. hier heb ik staan kotsen. (omdat ik teveel bier gedronken had, dom dom dom NIET DOEN!!) Toen dat eruit was heeft vriend A met op het balkon van Tivoli even apart genomen en me "begeleid".
Puur om te vragen wat ik voelde, me gerust te stellen dat dat normaal was, grappige dingen laten doen zoals: "ga eens een peuk roken", "geef vriendin B eens een knuffel", "ga lekker met elkaar dansen", "moet je eens naar het uitzicht kijken wat je hier hebt"!!!!
Ik heb toen samen met vriendin B wel 30 minuten naar het uitzicht over utrecht staan staren.
Het kan dus helpen als je je van te voren beseft dat het gevoel heel heftig en intens kan zijn. Weet echter wel dat dit hardstikke normaal is en omarm het juist! als het je toch even te heftig wordt, zoek even een rustig plekje uit, het liefste met iemand anders.
happy trippin!