• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer XTC

Het witte Konijn

Experimenterende gebruiker
Bij deze mijn ervaring met XTC voor de eerste keer.
Wie? Meisje, 21 jaar (destijds), 53 kilo, 1,60 m.
Waar, wat, wanneer? Jaarbeurs Utrecht, feest: a state of trance, 2012.
Met wie? Broer en zijn beste vriend.
Welke Pillen? Malcolm x (150 mg).

De avond van het feest was aangebroken, pillen waren van te voren in 3 stukken gesneden.
Ik droeg ze mee naar binnen. Erg spannend, ik ben een erg ''braaf'' persoon dus voor mijn gevoel was ik iets heel slechts aan het doen.
Ik heb altijd al een goede band met mijn broer gehad, hij had al een keer eerder xtc gebruikt dus was een goed plan om dit met hem te doen. En zijn beste vriend erbij is prima.
Ik had toen der tijd pas net trance muziek ontdekt. Mijn broer is er gek van en liet me kennis maken met deze muziek.
2 keer eerder was ik met hem mee geweest naar 2 grote trance feesten waarvan ook een in de jaarbeurs.
Op deze 2 feesten beide volkomen nuchter, vooral ik omdat ik toen der tijd nog niet echt smaak had voor alcohol. wel een top avond gehad beide keren. En volkomen nuchter tot 7 uur in de ochtend volgehouden, gaat me nu niet meer lukken.

Maar nu het report:
We waren binnen om 21.00 uur in de Jaarbeurs.

23.00 uur hadden we alle 3 eenderde stukje genomen. Na een dik uur voelde we allemaal wel iets. Een heel fijn en aangenaam gevoel, maar nog niet echt dat ik dacht oeww woow dit is het. Maar wel aangenaam, wat meer praten en klamme handjes.

Om 01.00 uur besloten om wat te gaan eten, want ja dat deden we de vorige keer ook op het feest. Meer uit gewoonte dus. Net voor het eten alle 3 het volgende eenderde stukje genomen. Toen ergens een hamburger gehaald en gaan eten.
Toen ik de helft van de hamburger op had kreeg ik hem niet meer weg, De kleffe rijst met satésaus van de vriend van mijn broer daarin tegen was een zeer intense ervaring om te eten.

Na een half uur stond ik op van de plek waar we hadden zitten eten.....
Zodra ik stond was het net alsof ik een klap van god ofzo kreeg, ineens was alles heel scherp en mijn hele lichaam voelde lekker aan en ik hoorde de muziek uit een van de zalen duidelijker dan ooit!
Ik riep: Kom jongens!! we moeten nu terug naar de mainstage, ik voel hem o mijn god!!!
Met grote passen, lopend als een soort harkepoppetje (stijve armen en benen dus) ga ik met de rest naar de main stage.

We staan met onze gezichten naar de lazers precies in het midden van de zaal. Op het moment dat ik dans zie ik sommige mensen met hun handen in hun nek hangen. Ik denk: hmmmm lijkt heel fijn, ook maar proberen.
Vervolgens ook zo gestaan, 2 uur lang, genietend van de muziek en lichten etc.
Alle mensen om me heen vond ik ineens mooi en lief. Ik voelde me zo ontzettend lekker en op mijn gemak en zei herhaaldelijk tegen mijn broer dat ik blij was dat ik deze ervaring met hem kon delen.

Om 03.45 besloten we naar een ander zaal te gaan, ook het laatste stukje pil genomen.
van die laatste voelde ik eigenlijk vrij weinig. Ik voelde me nog wel aangenaam en wakker, maar niet echt zin om te dansen.

Het feest duurde tot 07.00 uur maar tegen 06.30 uur was ik al best moe. Wel gewoon tot 07.00 uur gebleven.

het was echt een mooie en leuke ervaring en inmiddels heel wat feesten verder geniet ik er nog steeds heel veel van.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Leuk rapport hoor! Ik zou ook weer zin hebben in XTC! Nog even een poosje wachten en dan neem ik weer.
Welkom op Drugsforum by the way.

Het witte Konijn

Experimenterende gebruiker
Leuk rapport hoor! Ik zou ook weer zin hebben in XTC! Nog even een poosje wachten en dan neem ik weer.
Welkom op Drugsforum by the way.

Hallo ja ik kende dit forum al langer maar kwam laatst pas in me op om er ook echt gebruik van te maken. Dit omdat het in het dagelijks leven soms moeilijk is om over ervaringen te praten omdat drugs ,onlangs dat veel mensen het doen, toch nog steeds een taboe is.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Welkom op DF! Leuk raport. Fijne eerste ervaring. Feestjes in de jaarbeurs zijn echt top he. Trance Energy aantal jaren geleden was ook een toppertje.

Bovenaan