• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

eerste keer XTC

hakkebarbie

Experimenterende gebruiker
De eerste keer dat ik XTC ging pakken was het niet van te voren afgesproken.
Ik ging met mn (ex)vriend naar vrienden toe en hij had pillen bij zich voor die andere, voor een komend feestje.
Toen kwamen de jongens op het idee dat ik en een vriendin van me, die ook daar was met haar vriend, nog nooit iets hadden gehad en het wel allebei graag een keer wouden proberen. Of we dat die avond niet wouden doen. Ik was een beetje moe en eigelijk boeide het me allemaal niet zoveel. Ik zei tegen mn vriendin als jij het doet doe ik het ook en zij zei hetzelfde dus toen zei ik dan zullen we het maar doen. We hebben toen allebei om half 11 ene gedeeld. Opeens had ik er wel heel veel zin in. Maar we waren allebei echt aan het wachten tot we iets gingen voelen maar er gebeurde niks. de jongens hadden allemaal meteen een hele gepakt en die voelde wel al iets. wij hebbe toen om half 12 nog een halve gepakt en toen weer gaan wachten. Bij mijn vriendin sloeg het na die halve wel in en dat was echt grappig op te zien. Daarna gingen we naar buiten. Maar iedereen voelde dus al iets behalve ik. het enige wat ik had was een droge keel. mijn vriendin die ging eg hard ze zag allemaal dingen die der niet waren en ze vond het echt helemaal geweldig ik liep er toen echt een beetje bij van waarom voel ik nu nog niks. Ik heb toen tussen 12 en half 1 nog een halve gepakt, want het duurde me dus echt veel te lang. En toen we bij een vriend van me in de straat kwamen voelde ik het opeens opkomen vanuit mijn benen. Echt het voelde Heeeerlijk. ik stond op straat en riep echt super blij YESSS ik voel het eindelijk. toen gingen we even naar binnen om drinken te halen ik stond in de kamer heeel blij tegen die broer te vertellen dat ik het eindelijk voelde en dat het echt heerlijk was. We gingen even naar boven en daar werd ik opeeens heel erg misselijk toen zei iemand dat ik mijn polsen even nat moest gaan maken ik dat gedaan en daarna was dat ook over. Toen voelde ik me echt super lekker. Ik wou ook meteen weer naar buiten ik wou lopen en bewegen. we zijn toen ook weer naar buiten gegaan. Ik begon opeens heel erg te rillen over mijn hele lijf maar dat voelde echt heerlijk. even daarna kreeg ik het ook echt heel warm. ik moest ook muziek hebbe dus had mijn muziek op de telefoon aan gezet. ik heb heel veel lopen vertellen met mijn vriendin en zei tegen mn vrienden dat ik echt super veel van ze hield. ik had ook echt zin om te knuffelen.. heeeerlijk dat gevoel. mn vriendin zag ook de hele tijd tijdens onze wandeling gekke dingen dat heb ik niet gehad. maar de dingen wat normaal heel normaal zijn zagen er nu gewoon veel leuker uit opeens. ik gaf iedereen ook steeds kusjes enzoo en de band is veel sterker geworden.
We waren ook nog ergens in een huisje gaan zitten maar ik kon echt helemaal niet stil zitten ik ben maar gaan hakke met mijn muziek op de telefoon. heb daar zeker een half uur gestaan. Uiteindelijk wouden de andere naar huis en toen zijn mijn vriend en ik ook gegaan, toen we bij hem in de straat kwamen was zijn buurman nog wakker wij daar even aangeklopt en daar naar binnen gegaan bleek dat die hetzelfde aan het doen was met een vriend. hij had de dvd opgezet van a nightmare in rotterdam en ik heb midden in de kamer staan hakken was de eerste keer daar op bezoek maar ik bleef maar vertellen en vertellen. Opeens werd ik misselijk en moest ik overgeven maar dat voelde helemaal niet zo erg als normaal eigelijk voelde dat zelfs heel erg chill. Uiteindeijk gingen we naar huis en mijn vriend ging al in bed liggen ik heb nog een hele tijd met een glas water op de bank gezeten en alleen maar wat voor me uit zitten staren totdat zijn zusjes opeens onder stonden en het al 8 uur 'smorgens was ofzo. toen ben ik maar in bed gaan liggen maar kon totaal niet slapen.Ik vond het echt een hele fijne ervaing en ga het zeker nog vaker doen.

Delirium

Badass junkie
Hmm, je was wel heel erg actief en kon ook niet slapen... misschien amfetamine in je pilletje?

Wel relaxt dat het zo goed bevallen is :smoke:

hakkebarbie

Experimenterende gebruiker
Delirium zei:
Hmm, je was wel heel erg actief en kon ook niet slapen... misschien amfetamine in je pilletje?

Wel relaxt dat het zo goed bevallen is :smoke:

Ja ik kon echt nog geen minuut stil zitten. Elke keer als we gingen zitten sprong ik wel weer op omdat ik wou bewegen. Ma nu heb ik dat wel vaker:P ook zonder dat ik iets op heb whaha

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Dat van het niet slapen is echt zo vaak verschillend bij mij. Ligt echt aan wat er in de pil zit. Met mitsubishi's heb ik de beste ervaringen :hearteyes:

Osi`

Bewuste gebruiker
Héhé, kan idd zalig zijn, dat lopen en bewegen. Uw lichaam zo licht als een veertje, zo fijn voelen. Niets dat het kan verkloten eigenlijk!

Mooi reportje

Bovenaan