Eerste keer xtc

Sher_x

Experimenterende gebruiker
Fijn om te lezen dat je tweede ervaring een verbetering was t.o.v. de eerste!

Die hallucinaties zijn wel vreemd, dat krijg je inderdaad meestal als je teveel hebt genomen maar met 120mg op 80kg zit je heel netjes qua dosering.
Was de pil getest (naar lab gestuurd)? Wellicht dat er MDA in zat. Wat niet heel erg is, maar dat stofje is iets relaxter en meer hallucinerend dan MDMA.

Ik heb deze zin 4x gelezen, maar ik snap hem niet.
Een (geteste) pil met 120mg MDMA kan in ieder geval geen "sterkere effecten" hebben dan een andere (geteste) pil met 120mg MDMA. Tenzij hij vervuild is met andere stofjes.
Hai,

Ja de pil was getest en kwam 120 uit, dus inderdaad een goeie dosering daarom vond ik ook een beetje vreemd hmm..

Ik bedoel een geteste pil van 120mg en een pil van 200/240mg.

Mijn vriend vertelde dat hij bij de 120mg minder sterkte gevoelens" ervaarde als dat met een sterkere geteste pil.

Dus bij die sterkere pil ervaarde hij de effecten veel beter en sterker.

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Hai,

Ja de pil was getest en kwam 120 uit, dus inderdaad een goeie dosering daarom vond ik ook een beetje vreemd hmm..

Ik bedoel een geteste pil van 120mg en een pil van 200/240mg.

Mijn vriend vertelde dat hij bij de 120mg minder sterkte gevoelens" ervaarde als dat met een sterkere geteste pil.

Dus bij die sterkere pil ervaarde hij de effecten veel beter en sterker.

Bij een pil weet je nooit precies hoe de MDMA verdeeld is. Dus het kan zijn dat een kwartje niet zo veel doet en de andere keer juist weer veel. Dat zou het kunnen verklaren, want verder blijft MDMA gewoon MDMA of het nou in een sterke of zwakke pil zit.

ljuv

DF-koningin
Fijn om te lezen dat het leuk was😊

Dat ik soortvan hallucinaties heb, en dat vond ik in het begin eigenlijk best wel eng. Maar ik weet nu hoe ik daar een beetje mee om moet gaan, want als ik een persoon zie en daar ineens op gefocust ben merk ik al dat ik die persoon moet ontwijken dus dan loop ik even naar een andere plek. Wel vind ik het best gek, want volgens dit forum is het dan omdat je te veel heb genomen.
Nah iedereen reageert toch net anders op deze drug en misschien ben jij net wat gevoeliger voor mdma of een andere stof in de pil.

Sher_x

Bij een pil weet je nooit precies hoe de MDMA verdeeld is. Dus het kan zijn dat een kwartje niet zo veel doet en de andere keer juist weer veel. Dat zou het kunnen verklaren, want verder blijft MDMA gewoon MDMA of het nou in een sterke of zwakke pil zit.
Ahhh oké bedankt!

Sher_x

Fijn om te lezen dat het leuk was😊

Nah iedereen reageert toch net anders op deze drug en misschien ben jij net wat gevoeliger voor mdma of een andere stof in de pil.
Jaaaa preciess.. Voor hoelang het gewoon goed te hendelen is en leuk blijft is het oké!

Sher_x

Hey, ik vraag dit voor een vriend van me die 2dagen achter elkaar xtc wil gebruiken, hij is benieuwd of de effecten de tweede dag afnemen, en is je dip dan ook erger?

Ben benieuwd naar jullie ervaring!

Wollukker

Bewuste gebruiker
Hey, ik vraag dit voor een vriend van me die 2dagen achter elkaar xtc wil gebruiken, hij is benieuwd of de effecten de tweede dag afnemen, en is je dip dan ook erger?

Ben benieuwd naar jullie ervaring!

Ik zou me minder zorgen maken over afnemende effecten, maar meer over de eventuele (blijvende) schade die het aanricht.

Zoals hierboven gezegd..niet doen!

Sher_x

Na mijn laatste xtc ervaring op een zaterdag, ben ik de volgendedag wakker geworden met misselijkheid is toen wat weggetrokken en op de maandag dinsdag en woensdag degeheledag misselijk geweest en ook moeten spugen,

Ik vraag me eigenlijk af hoort dat erbij of?

Miraculeus

Bewuste gebruiker
hoort dat erbij
Nee, in principe hoort dat er niet bij. Je kunt de dag(en) erna wat last hebben van vermoeidheid, spierpijn en een kapotte mond, maar de misselijkheid zal waarschijnlijk door iets anders veroorzaakt zijn. Natuurlijk reageert iedereen anders, maar dit is geen typische klacht na het gebruik van MDMA/XTC.

Sher_x

Nee, in principe hoort dat er niet bij. Je kunt de dag(en) erna wat last hebben van vermoeidheid, spierpijn en een kapotte mond, maar de misselijkheid zal waarschijnlijk door iets anders veroorzaakt zijn. Natuurlijk reageert iedereen anders, maar dit is geen typische klacht na het gebruik van MDMA/XTC.
Okee dankje wel voor je antwoord!

Sher_x

Hallo allemaal,

Sinds ik xtc gebruik merk ik dat ik er elke keer snel uit ben, terwijl ik gewoon op de zelfde tijden als mijn vriend neem en hij blijft er wel heel lang in zitten, weten jullie hoe dat komt of? Iemand dit ook meemaakt?

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Hallo allemaal,

Sinds ik xtc gebruik merk ik dat ik er elke keer snel uit ben, terwijl ik gewoon op de zelfde tijden als mijn vriend neem en hij blijft er wel heel lang in zitten, weten jullie hoe dat komt of? Iemand dit ook meemaakt?
Hoe vaak gebruik je xtc?

jeroen79

Bewuste gebruiker
Wat is de definitie van eruit zijn? Als ik iets op heb dan wordt alles wat losser en ga ik meer wandelen, mijn vrouw begint uitbundig te dansen, een vriendin van ons begint alleen wat meer te praten en ander keert in zichzelf op zijn m2. Ieder mens reageert op zijn eigen manier op het gebruik ook is de dosis hetzelfde. Vraag is wat je eruit wilt halen? Wil je 4 uur lang hard stuiteren of gaat het meer om de algehele gemoedstoestand? Laatste vind ik persoonlijk veel fijner dan het eerste alhoewel af en toe kneiter hard gaat ook lekker is.

Verder eens met wat @Mevrouw Pløp aangeeft. Hoe vaak gebruik en welke hoeveelheid / hoe sterk zijn ze. Kort achter elkaar gebruiken zorgt er iig voor dat het effect minder wordt en is alles behalve goed voor je bovenkamer.

Sher_x

Wat is de definitie van eruit? Als ik iets op heb dan wordt alles wat losser en ga ik meer wandelen, mijn vrouw begint uitbundig te dansen, een vriendin van ons begint alleen wat meer te praten en ander keert in zichzelf op zijn m2. Ieder mens reageert op zijn eigen manier op het gebruik ook is de dosis hetzelfde. Vraag is wat je eruit wilt halen? Wil je 4 uur lang hard stuiteren of gaat het meer om de algemene toestand? Laatste vind ik persoonlijk veel fijner dan het eerste alhoewel af en toe kneiter hard gaat ook lekker is.

Verder eens met wat @Mevrouw Pløp verklaring. Hoe vaak gebruik en welke hoeveelheid / hoe sterk zijn ze. Kort achter elkaar gebruiken zorgt er iig voor dat het minder wordt en is alles behalve goed voor je bovenkamer.
Jaaa precies, ik ben pas in mei begonnen met de eerste keer en hou de aanbevolen tijd aan en dosering, alleen met eruit bedoeld ik dat ik de eigenlijk niet meer voel dus me voel begin ik xtc genomen heb

Laatst bewerkt:

Wollukker

Bewuste gebruiker
Die periode van 6/8 weken is echt te kort. Je lichaam heeft daardoor niet voldoende tijd om te herstellen, waardoor je de volgende keer weer meer nodig hebt om enigszins hetzelfde niveau te bereiken. Daardoor pak je elke keer meer en meer, waardoor je de positieve effecten van de drug langzaam maar zeker verliest.

Hou 3 maanden rust tussen het gebruik!

Wollukker

Bewuste gebruiker
Jaaa precies, ik ben pas in mei begonnen met de eerste keer en hou de aanbevolen tijd aan en dosering, alleen met eruit bedoeld ik dat ik de eigenlijk niet meer voel dus me voel begin ik xtc genomen heb
Voordat je dit bericht bewerkte stond er dat er tussen het gebruik telkens 6-8 weken pauze zat. Dus niet de "aanbevolen tijd". Wat wil je precies van ons horen?

Specaking

Newbie
Ik zou wel echt aanraden om er drie maanden tussen te houden en in die periode gezond en fit te leven. Dan herstel je goed en houd je geen blijvende schade eraan over.

Sher_x

Ik zou wel echt aanraden om er drie maanden tussen te houden en in die periode gezond en fit te leven. Dan herstel je goed en houd je geen blijvende schade eraan over.
Absoluut!! Ik doe het ook zeker niet op elk feest hoor dat zou te gek zijn!!

Sher_x

Wel heb ik even een vraag,

Ik heb namelijk de laatste keer gehad dat ik als ik xtc op had, en het einde van het feest naderde dat ik me eigenlijk een beetje voel als dat je voelt met teveel alcohol op.

Alsof je dronken bent, ik kan het gevoel niet helemaal omschrijven maar het maakt me ook wel moe en ik merk dat ik dat helemaal niet chil vind, is er iemand die dit ook heeft gehad of weet wat dit is?

Alles is getest en de juiste hoeveelheid!

Wollukker

Bewuste gebruiker
Waarschijnlijk gewoon de comedown. Ik word ook altijd moe (is ook niet gek, je lichaam heeft immers wat te verduren gehad), maar dat dronken voelen herken ik niet. Ik word juist helder tijdens de comedown. Ik neem aan dat je het niet combineert met alcohol? Neem wat suiker (cola, dextro) als je voelt dat het uit begint te werken, wellicht helpt dat.

jackhan

Belezen gebruiker
Je moet vooral ook niet teveel in je kop gaan zitten. Hoe meer je er mee bezig bent tijdens het feest hoe minder goed het werkt. Het kan zijn dat jij denkt dat je het minder voelt waardoor je er nog meer op gaat letten en je er helemaal niet meer inkomt. Ga gewoon lekker op in het feestje en laat je gaan.

Gevoel van dronkenheid.. klinkt alsof je dan teveel neemt waardoor je licht gaat spacen

Sher_x

Waarschijnlijk gewoon de comedown. Ik word ook altijd moe (is ook niet gek, je lichaam heeft immers wat te verduren gehad), maar dat dronken voelen herken ik niet. Ik word juist helder tijdens de comedown. Ik neem aan dat je het niet combineert met alcohol? Neem wat suiker (cola, dextro) als je voelt dat het uit begint te werken, wellicht helpt dat.
Neee dat zeker ja, nee ik combineer het met niks en neem de juiste hoeveelheid voor mijn lichaamsgewicht!

Ik merk ook dat mijn ogen juist gaan hangen ook op dat moment als ik me zo voel "dronken gevoel" het is een beetje lastig te omschrijven maar het lijkt er wel beetje op!

Ik ga zeker dextro proberen!

Sher_x

Je moet vooral ook niet teveel in je kop gaan zitten. Hoe meer je er mee bezig bent tijdens het feest hoe minder goed het werkt. Het kan zijn dat jij denkt dat je het minder voelt waardoor je er nog meer op gaat letten en je er helemaal niet meer inkomt. Ga gewoon lekker op in het feestje en laat je gaan.

Gevoel van dronkenheid.. klinkt alsof je dan teveel neemt waardoor je licht gaat spacen
Hmmm ja precies, maar als je merkt dat je eruit ben dan merk je dat ook echt heftig vind ik zelf!

Het gevoel van dronken heid ja ik vidn het gevoel lastig te omschrijven en is ook altijd pas aan het eind van het feest of de terug reis naar huis, maar ik doe gewoon de aanbevolen hoeveelheid dus teveel nemen doe ik zeker niet!!

Bovenaan