svn_B_knaller
Newbie
heey mensen ik ga met de vakantie voor de eerste keer coke gebruiken hebben jullie paar tips suggesties en wat voor iets moet ik halen in welke prijs klassen en al die andere schizzel
later
later
Special_K zei:Neem niet te veel van de eerste keer ('k zou zeggen 1/20 van die gram)
lucifer in the sky zei:kan je als je het een keer doet. erna nog meestoppen? ik wil het eens een keertje uittesten.![]()
lucifer in the sky zei:kan je als je het een keer doet. erna nog meestoppen? ik wil het eens een keertje uittesten.![]()
als je goeie coke hebt als beginneling krijg je een hele gram met moeite weg op een avond!!!Ivoos zei:lucifer in the sky zei:kan je als je het een keer doet. erna nog meestoppen? ik wil het eens een keertje uittesten.![]()
stoppen is makkelijk, ik heb het zelf maar 2 keer gedaan, dus uittesten kan als je denkt dat je dat kunt. Maar alles wat je koopt is waarschijnlijk wel weg de 1e keer dus koop geen 3 gram![]()

hebheb hetzelf wel paar keer gedaan in de loop der jaren 1xper 3maanden om een nacht goed door te halen maar meer niet.Mijn vriend dacht ook 1x in de zoveel tijd is een keer te snuiven,maar dat is uitgelopen op een verslaving van twee jaar waar hij nu kaihard voor aan t afkicken is.Mijn advies hoe sterk sta jij in je schoenen?????Ik wel,maar mijn vriend niet.Denk er maar eens goed over naIvoos zei:lucifer in the sky zei:kan je als je het een keer doet. erna nog meestoppen? ik wil het eens een keertje uittesten.![]()
stoppen is makkelijk, ik heb het zelf maar 2 keer gedaan, dus uittesten kan als je denkt dat je dat kunt. Maar alles wat je koopt is waarschijnlijk wel weg de 1e keer dus koop geen 3 gram![]()
idd,das de vraag,hoe sterk sta jij in je schoenen???sunny zei:hebheb hetzelf wel paar keer gedaan in de loop der jaren 1xper 3maanden om een nacht goed door te halen maar meer niet.Mijn vriend dacht ook 1x in de zoveel tijd is een keer te snuiven,maar dat is uitgelopen op een verslaving van twee jaar waar hij nu kaihard voor aan t afkicken is.Mijn advies hoe sterk sta jij in je schoenen?????Ik wel,maar mijn vriend niet.Denk er maar eens goed over naIvoos zei:lucifer in the sky zei:kan je als je het een keer doet. erna nog meestoppen? ik wil het eens een keertje uittesten.![]()
sos is even erg als hero!!!Special_K zei:Idd, het zijn niet zo maar geruchten. Ik heb in de laatste 3 maanden een gram of 4 coke gesnoven, en bij ook maar de kleinste associatie mogelijk denk ik er aan: als ik m'n neus optrek, m'n bankkaart bovenhaal, bloemsuiker zie liggen,... Echt alle mogelijke dingen. Hoe meer je 'r aan denkt, hoe meer zin je 'r in krijgt. Coke is gevaarlijk, en als je 't mij vraagt, de psychologisch meest verslavende drug die d'r is. Buiten heroïne misschien, maar daar laat ik me niet mee in.
Wees dus voorzichtig, en hou het best bij die ene keer.
Wil iedereen gewoon waarschuwen die denkt dat je van coke gemakkelijk af kunt blijven.nee dus.Het is geestelijk zeer verslavend,net als jij zegt op een geegeven moment kun je nergens anders meer aan denken en word je er geestelijk afhankelijk van,alles gaat eraan kapot,je lichaam,vrienden,relatie,werk,schulden dat wil je niet weten,liegen,bedriegen,en dan pas als je beseft wat je allemaal kwijt bent,ist te laat.Bezin voor je eraan begint.Special_K zei:Idd, het zijn niet zo maar geruchten. Ik heb in de laatste 3 maanden een gram of 4 coke gesnoven, en bij ook maar de kleinste associatie mogelijk denk ik er aan: als ik m'n neus optrek, m'n bankkaart bovenhaal, bloemsuiker zie liggen,... Echt alle mogelijke dingen. Hoe meer je 'r aan denkt, hoe meer zin je 'r in krijgt. Coke is gevaarlijk, en als je 't mij vraagt, de psychologisch meest verslavende drug die d'r is. Buiten heroïne misschien, maar daar laat ik me niet mee in.
Frisko zei:sos is even erg als hero!!!Special_K zei:Idd, het zijn niet zo maar geruchten. Ik heb in de laatste 3 maanden een gram of 4 coke gesnoven, en bij ook maar de kleinste associatie mogelijk denk ik er aan: als ik m'n neus optrek, m'n bankkaart bovenhaal, bloemsuiker zie liggen,... Echt alle mogelijke dingen. Hoe meer je 'r aan denkt, hoe meer zin je 'r in krijgt. Coke is gevaarlijk, en als je 't mij vraagt, de psychologisch meest verslavende drug die d'r is. Buiten heroïne misschien, maar daar laat ik me niet mee in.
sos is bijna de enige drug waarvan de geestelijke onafhankelijkheid zo erg kan zijn dat je er lichamelijke verschijnselen van krijgt!!!
maar bedoel dan wel hardcore coke addiction hé....![]()
achjah!!!
eigen schuld dikke bult zeggen ze hé![]()
Special_K zei:1g=+/-€50
Gewoon maken dat je een glad oppervlak hebt (onderkant cd, spiegeltje, ...),
een rietje, briefje, whatever om te snuiven en een bankkaart/scheermesje om me fijn te snijden. Verder heb je niet te veel nodig.
Neem niet te veel van de eerste keer ('k zou zeggen 1/20 van die gram) en bouw rustig op. Je zal steeds meer willen, maar wees toch voorzichtig. Begin dus niet met om het kwartier een dikke vette lijn te leggen.
Dat is het zo ongeveer
Ohja, gebruik in het vervolg de zoekfunctie, er zullen wel nog topics als deze bestaan.
weet niet of ik goed zit maar had van de week iemand die het over valeriaanoliecapsules had waar hij rustig van werd.kan die gene zich melden aub
daar heb je mischien wel en geen gelijk in.maar mijn ervaring is met alle verslaafde om me heen dat ze ontzettend labiel zijn en makkelijk over te halen.je moet je eigen grens trekken maar die dat gezegd hebben heb ik tot nu toe allemaal naar de klote zien gaanTechNora zei:Ik vind het bullshit om te zeggen dat het wel of niet ontwikkelen van een verslaving te maken heeft met 'hoe sterk je in je schoenen staat'.
Ik zie de mensen van wie ik het het minst verwachtte juist verslaafd raken. Misschien is het grootste risico wel de mensen die zichzelf overschatten. Die staan vaak wel sterk in hun schoenen, en denken dat ze alles aankunnen, en nooit verslaafd zullen raken. Ze denken alles onder controle te hebben, en als ze erachter komen dat dat niet zo is, dan is het al te laat. Mensen die minder sterk in hun schoenen staan zie ik vaker in een eerder stadia al schrikken van hun eigen gebruik, en op tijd stoppen.
dat is net het gevaarlijke eraan...Annæ zei:het moet niet zo worden dat je toeleeft naar de keer dat je het again gaat gebruiken..