Eerste Keer

Funner

Newbie
Hallo Allemaal,

Morgenavond wil ik met vrienden van mij voor het eerst ghb gaan gebruiken.
In eerste instantie willen we relax op de kamer blijven en een beetje op de wii spelen.
Kan iemand mij wat meer info geven op vragen als:
- Wat doet het met je, welk gevoel?
- Welke dosering voor het eerst?
- Wat als iemand out gaat?
- Lekker relax thuis blijven of toch de stad in?

Alvast bedankt!!
Groeten!

davie

Wijs gebruiker
- Wat doet het met je, welk gevoel? Een lekker gevoel :hearteyes:
- Welke dosering voor het eerst? begin rustig aan, beter te weinig dan te veel.
- Wat als iemand out gaat? Lekker laten slapen, wordt vanzelf weer wakker. maar let op punt 2, voorzichtig doseren. Geen 10ml nemen want dan zou ik toch aktie ondernemen.
- Lekker relax thuis blijven of toch de stad in? Lekker thuis blijven

Maar begin rustig aan. Neem nooit te veel en dan zal je ook niet outgaan. Pak nooit eerder dan 1 uur er de volgende hoeveelheid. Ligt eraan hoeveel je pakt anders kan je beter 2 uur wachten.

En voor de rest staat het allemaal op het forum. Gebruik de zoekfunctie.

Funner

Newbie
Thanks voor je reactie!

Kun je me iets meer uitleggen over het gevoel? Zweet handen? trillerige benen, lekker gevoel zoals met xtc? of totaal anders?!

Is het niet echt relax om met g te stappen?!?

En ook wel belangrijk, hoe is de seks met ghb?:grin:

Groeten!

jcutter

Badass junkie
Met ghb op; draait het om een warme plek voor je penis.

Het maakt je onmenselijk, ziekelijk geil.

Zelfs dat lelijk eendje uit je klas; zou je nog graag willen dat ze haar benen open deed voor jou.

Doe het astjeblieft niet alleen.

Dat resulteerd in huilen door de sexuele frustratie.

Veel plezier :sunglasses:

J0rrit

Badass junkie
jcutter zei:

Zelfs dat lelijk eendje uit je klas; zou je nog graag willen dat ze haar benen open deed voor jou.

Wordt gezegd ja, ik vind dat heel erg meevallen hoor, van mdma en speed wordt ik ook geil, miss wel net zoveel als van GHB.

Funner

Newbie
J0rrit zei:
jcutter zei:

Wordt gezegd ja, ik vind dat heel erg meevallen hoor, van mdma en speed wordt ik ook geil, miss wel net zoveel als van GHB.

van xtca, mdma of speed word ik totaal niet klein, sterker nog, dezelfde dag en de dag er na gaat ie amper omhoog!!!

Funner

Newbie
Flugeltje zei:
Vergelijk het met... ik ga 5 pintjes bier drinken, wat ga ik doen ... ?

Stappen! Maar heb je dan ook zin om te stappen of gewoon om relax te chillen?

* excuses voor mn dubbele gepost, ben hier niet zo goed in

Flugeltje

Wijs gebruiker
Bekijk gewoon wat het met je doet.

Het geeft een relax, sociaal gevoel waarmee je meer zin krijgt in dingen te ondernemen.

J89

Experimenterende gebruiker
Stappen! Maar heb je dan ook zin om te stappen of gewoon om relax te chillen?

het is eigelijk allebei aan te raden :grin:
gewoon waar jij op dat moment het meest zin in hebt.
relaxen en stappen is allebei sowieso chill onder de ghb
je vermaakt je toch wel, met de g alleen al

Flugeltje

Wijs gebruiker
lol @ vragen

Ik neem het als ik ga slapen, als ik opsta, als ik ga stappen, als ik op de computer zit, als ik ga werken, als ik ga trainen, als ik ga eten... Drink het nu maar gewoon op

033Amnesia

Bewuste gebruiker
Flugeltje zei:
lol @ vragen

Ik neem het als ik ga slapen, als ik opsta, als ik ga stappen, als ik op de computer zit, als ik ga werken, als ik ga trainen, als ik ga eten... Drink het nu maar gewoon op

Jij bent binnen een paar jaar dood :wave:

Ohja,
leuk je gekend te hebben. (voor het geval je morgen al dood bent.. :wink: )

DreamWeaver

Badass junkie
033Amnesia zei:
Flugeltje zei:
lol @ vragen

Ohja,

Ik denk dat dat wel mee zal vallen.

J89

Ohja,

puur gebaseerd op wat ik flugeltje heb zien posten over ghb, weet hij beter waar hij over praat dan 9 van de 10 mensen hier.
hij is misschien iemand die veel g gebruikt.
maar hij gebruikt op een verstandige en doordachtte manier waardoor lichamelijke verslaving niet aan de orde is. en het zijn er maar weinig die dat kunnen..
(van de mensen die heel veel ghb gebruiken dan)

en dat doodgaan nzo, tja vind je ook niet dat je een beetje te snel je conclusies trekt :mrgreen:

jcutter

Badass junkie
Met ghb kloot je wel enorm met je chemische huishouding he..
Dat lijkt mij ook niet echt gezond..
Geeft dat geen problemen op een lange termijn?

J89

ik weet niet echt iets over gezondheidsproblemen op lange termijn.
maar wat ik wel weet is dat ghb op veel verschillende manieren word gemaakt.
en als je regelmatig gebruikt, je gewoon op zoek moet gaan naar de juiste persoon (of zelf maken).
die alleen puur de benodigde ingredienten gebruikt om g te maken, iemand met een labconnectie etc.
want je hebt bijv. veel mensen die gootsteenonstopper gebruiken om g te maken, omdat je dat gewoon in de winkel kan kopen. en dan krijg je er dus ongewenst nog allerlei andere schadelijke rotzooi erbij dat eigelijk nergens voor nodig is

en volgens mij zit daar het grootste risico aan verbonden, qua lichamelijke schade dan.
want goed gebrouwen ghb, is van wat ik heb gehoord en gelezen niet erg schadelijk voor je lichaam

033Amnesia

Bewuste gebruiker
J89 zei:

ik weet niet echt iets over gezondheidsproblemen op lange termijn.
maar wat ik wel weet is dat ghb op veel verschillende manieren word gemaakt.
en als je regelmatig gebruikt, je gewoon op zoek moet gaan naar de juiste persoon (of zelf maken).
die alleen puur de benodigde ingredienten gebruikt om g te maken, iemand met een labconnectie etc.
want je hebt bijv. veel mensen die gootsteenonstopper gebruiken om g te maken, omdat je dat gewoon in de winkel kan kopen. en dan krijg je er dus ongewenst nog allerlei andere schadelijke rotzooi erbij dat eigelijk nergens voor nodig is

en volgens mij zit daar het grootste risico aan verbonden, qua lichamelijke schade dan.
want goed gebrouwen ghb, is van wat ik heb gehoord en gelezen niet erg schadelijk voor je lichaam

Moet je toch echt ff beter lezen :wink:

Misbruik van GHB maakt je lichaam kapot.

Flugeltje

Wijs gebruiker
jcutter zei:

Alle drugs werken op je neurotransmittors, ghb relatief weinig...
Het langdurig gebruik van ghb kan serotoninedepletie veroorzaken, wat derpressie achtige verschijnselen geeft.

033Amnesia

Bewuste gebruiker
Flugeltje zei:
lol @ vragen

Dit is mijn verklaring voor binnen een paar jaar dood, als je de hele dag door GHB drinkt ben je denk ik wel binnen een paar jaar dood :P .

Dat GHB je lichaam kapot maakt? Genoeg gelezen van verslaafden op dit forum, zijn genoeg topics te vinden, ook van mensen die in het ziekenhuis er ervaring mee hebben. (Bijvoorbeeld 'zuster', maar in jou GHB-lovende ogen is dat natuurlijk onzin allemaal en moet dat topic maar snel gesloten worden)
Bewijs jij anders het tegendeel, jij bent de GHB-expert, niet ik :wink:

Flugeltje

Wijs gebruiker
Kijk, wat vele niet begrijpen is dat bij een ghb verslaving het lichaam ghb nodig heeft.
Je lichaam vraagt naar ghb om draaiende te blijven. Daarom kan het plots stoppen zo gevaarlijk zijn. Zuster post hier één onvolledige vage post en reageerd niet meer...

Ik zal even een paar dingen qouten van verslavingsartsen, toxicologen... mensen die weten waarover ze praten dmv bewijzen, en niet zomaar gissingen...

Simpel gezegd kun je wel stellen dat roken slechter voor je is. GHB hoeft namelijk niet schadelijk te zijn voor je lichaam. Tabak is altijd schadelijk
GHB heeft geen noemenswaardige invloed op de maagwand. Xtc heeft dat wel

Recreatief gebruik van GHB is in principe niet schadelijk voor het lichaam, behalve bij outgaan en dan in braaksel stikken. Wel zorgt GHB bij dagelijks gebruik voor lichamelijke afhankelijkheid. Dat betekent dat je afkickverschijnselen krijgt als je stopt met gebruiken. Als je lichamelijk afhankelijk bent en je stopt in één keer, kun je in een levensbedreigende situatie terecht komen

De overdosering en bij frequent gebruik afhankelijkheid zijn de grootste risico's bij GHB. GHB is een stof die in je lichaam wordt afgebroken in andere voor het lichaam niet schadelijke stoffen. Voorzover bekend is, houd je geen blijvende schade aan GHB over. Als er door grove overdoseringen (coma, ademgebrek) directe schade ontstaat, kunnen er wel problemen blijven. GHB heeft invloed op hormonen en andere stoffen in het lichaam, maar dat betekent niet dat het je gezonder maakt. Gezond voedsel, voldoende beweging en rust houdt een lichaam eerder gezond.

Iemand die bij narcolepsie ghb kreeg voor geschreven...
Het is een stof die normaal ook in het lichaam voorkomt. Daarom is het in de goede dosering niet schadelijk. Overdosering is echter heel gevaarlijk. Daarbij komt nog dat de juiste dosis en de overdosis dicht bij elkaar liggen. Neem dus altijd precies de voorgeschreven dosis in, gebruik er geen andere drugs bij, ook geen alcohol en sla nooit zelf aan het experimenteren

'een toxicoloog die ik er naar vroeg, is het onwaarschijnlijk dat GHB een negatieve invloed heeft op organen. Je vraagt naar nieren. GHB is goed in water oplosbaar en slaat niet neer in de nieren.'
Er is op dit moment geen aanleiding om te denken dat het GHB toch schadelijk is voor de organen die jij noemt.

Alle drugs hebben invloed op de hersenen.
Niet alle drugs zijn echter schadelijk voor de hersenen. XTC is dat duidelijk wel, methamfetamine ook

Jij gelooft natuurlijk wie je wil geloven, maar ik geloof mensen die hoge opleidingen hebben gedaan en die hun uitspraken ondersteunen met wetenschappelijk bewijs.

Om dan met zo'n uitspraken over de boeg te komen als "binnen enkele jaren ben je dood" geeft me toch de indruk dat je niet veel nadenkt voor je iets zegt, of zie ik dat verkeerd ?

033Amnesia

Bewuste gebruiker
Ik geloof al je quotes best hoor. Maar ik heb 't niet zo op mensen die de hele dag door een bepaalde drug nemen, of dit nou GHB,speed of wat dan ook is, en er altijd nog zo positief over praten, alsof het geen schade kan en niks mis mee is. Binnen een paar jaar dood is misschien overdreven gezegd, maar denk je echt dat als je jarenlang de hele dag door GHB drinkt, dat niet eindigt in de dood? Volgens mij is dat zo'n beetje met elke drug wel zo. Ookal is het niet erg schadelijk, de hele dag door zeker WEL, en al helemaal jarenlang.

Robdebob

Bewuste gebruiker
Flugel heeft helemaal gelijk, maar het is ook wetenschappelijk bewezen dat een langdurige verslaving niet veel goeds brengt. Als je dan ineens stopt is er een kans dat je het niet overleeft.

Flugeltje

Wijs gebruiker
033Amnesia zei:
Ik geloof al je quotes best hoor. Maar ik heb 't niet zo op mensen die de hele dag door een bepaalde drug nemen, of dit nou GHB,speed of wat dan ook is, en er altijd nog zo positief over praten, alsof het geen schade kan en niks mis mee is. Binnen een paar jaar dood is misschien overdreven gezegd, maar denk je echt dat als je jarenlang de hele dag door GHB drinkt, dat niet eindigt in de dood? Volgens mij is dat zo'n beetje met elke drug wel zo. Ookal is het niet erg schadelijk, de hele dag door zeker WEL, en al helemaal jarenlang.

Ik neem het ook niet dagelijks en zeker niet heel de dag door (9-10 dagen vd 14 wel).
Anders ga je wel degelijk lichaamlijk verslaafd worden.
Je kunt dagelijks 3 pintes drinken, of heel de dag door drinken, is wel een verschil he bro, ik behoor tot die eerste groep met ghb.

Dat je het niet met mensen hebt die heel de dag door drugs nemen is ieder zijn opinie, niets mis mee. Maar dan heb je het toch zeker ook over dagelijkse blowers, en mensen die dagelijks hun pintjes bier drinken, anders ben je weer naief vind ik.

Ik doe aan krachttraining, doe dus heel veel aan sport, slaap mijn uurtjes per dag, rook niet, drink niet, eet geen suiker, geen fastfood, eet heel gezond ....... volgens mij ben ik veel gezonder dan gemiddelde Belg/Nederlander.

033Amnesia

Bewuste gebruiker
Holé, Holé Holé,

Minder schade dan Alcohol?

Amnesia aan de GHB! :P

Edit: Lol oke ik lees je bericht hierboven net pas. Dan heb ik toch even verkeerd geoordeeld, je bracht 't namelijk in dat andere bericht alsof je 't op elk moment van de dag drinkt (zo staat 't er ook letterlijk eigenlijk), maar dat valt dus wel (een beetje) mee. Nou, mijn excuses voor het oordelen. Moet zelf ook maar is aan de GHB :P

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
Funner zei:
Hallo Allemaal,

Morgenavond wil ik met vrienden van mij voor het eerst ghb gaan gebruiken.
In eerste instantie willen we relax op de kamer blijven en een beetje op de wii spelen.
Kan iemand mij wat meer info geven op vragen als:
- Wat doet het met je, welk gevoel? Rozig, chillend,
- Welke dosering voor het eerst? Ik zou 1/3 buisje nemen, je kan altijd meer nemen
- Wat als iemand out gaat? Niet laten gebeuren door niet teveel de eerste keer te nemen
- Lekker relax thuis blijven of toch de stad in? Ik wil echt niet dansen en shit, gewoon chillen en knuffelen, etc...

Alvast bedankt!!
Groeten!

Ik vind het zelf het lekkerste nadat ik een avondje speed heb gehad...daarna lekker afteren met g...daar wordt je k8nkergeil van...het lijkt wel of alle speed energie die in je spieren zat die alles aanspande in een keer naar beneden wordt geschoten, een zoen leidt dan tot heftige ne8kpartijen die uren duren! :wink: :hearteyes:

Bovenaan