Eerste keer.

Hey iedereen,

Ik en een paar maten gaan/willen voor de eerste keer weed roken, maar geen van ons heeft dit ooit gedaan.. Daarom wil ik hier voor tips of goeie raad vragen !

Van hoe te rollen, hoe veel weed er gebruikt moet worden enzovoort, ..

Of als iemand een goeie site weet waar ik dit alles kan lezen ?

Greets,
Al3xand3r.

Amaranth

Bewuste gebruiker
Haal eerst gewoon eens 1 of een paar voorgedraaide van de shop, en kijk hoe dat bevalt. Steek er gewoon 1 op en rook die met z'n allen op. Als er dan nog mensen zijn die denken dat ze nog meer kunnen hebben of willen, steek je de volgende op. Zo ga je door tot iedereen lekker stoned is.

Als het bevalt, kun je je zorgen gaan maken over draaien, welke soort wiet, wel of geen shag en dat soort zaken.

Dit is trouwens mijn mening, geen feit :P

geekos

Bewuste gebruiker
iemand zoeken die kan rollen, voorgerold kopen of pijpje kopen in de nachtwinkel (indien uw nationaliteit Belg is, lijkt mij hier het geval) of coffeeshop

als je nog niet verslaafd bent aan één van de vuilste goedjes nl. tabak dan dring ik er echt wel op aan omdat zo te houden en dus effectief een pijpje te kopen & puur te roken

hoeveel weed doet er denk ik niet zoveel toe, gewoon niet combineren met alcohol en niet te veel van de joint trekken de eerste keer, rook hem met een man of 4-5 op
grote kans dat je niets voelt wat perfect normaal is maar als je de eerste keer teveel gaat trekken dan kan het wel eens zijn dat je een "trip" gaat meemaken (lichaam moet wennen de eerste keer)

wil je die trip meemaken? ja blow dan maar een dikke j alleen met 0,7gr in fzo and feel the power of weed!

cropp

Badass junkie
blow vooral niet te veel en al helemaal niet te snel, je weet maar nooit

als je niet kan draaien zou ik voor voorgedraaide gaan, of voor een pijp, die kun je voor 5 euro of zo kopen bij de smartshop

begin gewoon met een beetje, en kijk wat er gebeurt, niet meteen meer pakken, lekker rustig aan

neem ook wat snoep mee, en drinken, energy drink of ace-drank, iets fruitigs, fruitella of zo

cuber3

Experimenterende gebruiker
Mijn eerste keer was in een bos met 2 vrienden uit een zelfgemaakt waterpijpje.
Ik zou ook ofwel voor een waterpijpje of een puurpijpje (zeker als je niet kan rollen) gaan.
En zou persoonlijk ook tabak vermijden als je niet rookt, zoals iemand hierboven ook al gezegd heeft..
Gewoon paar trekjes nemen en doorgeven, zo laten rondgaan tot je hem begint te voelen.
Wel zorgen dat je minstens 4u onbezorgd bent, dat er eventueel wat drankjes en eten in de buurt zijn.
Voor de eerste keer zou ik alcohol zeker vermijden.
Oh, en zorg misschien voor wat muziek enzo, dat wil ook nog al wel eens geweldig zijn :)
Veel succes! :)

Oh, en qua websites is Erowid waarschijnlijk een goede keuze

cropp

Badass junkie
ik heb altijd het idee dat als ik mijn pijp rook dat hij later in klapt als mijn joint, dus houd daar ook rekening mee

Bovenaan