Eerste keer

Tony

Newbie
Beste leden,

ik lees al een tijdje mee op dit forum, maar nu heb ik dan eindelijk zelf een vraag.

Ik ga morgen met wat vrienden en klasgenoten naar Trance Energy,
en dat leek mij een goeie plek om mijn eerste XTC pilletje te nemen.

Nu is het zo dat ik eerst flink ga zuipen, en waarschijnlijk dus best lam wordt.

Hoe is dit te combineren met XTC?

Moet ik wachten tot ik wat nuchter wordt van de drank?

Hoeveel is aan te raden? In een ander topic zie ik dat de meeste de eerste keer toch wel een hele willen, omdat de eerste keer de trip moet zijn die je de rest van je leven bij moet blijven.

Is het handig om eerst te kijken hoe iemand anders reageerd op de pillen die we nemen?
Dan zit er namelijk een klein probleem aan, die gast heeft het al wat vaker gedaan, en weet dus wel waar hij aan toe is.

Verder wil ik wel het gevoel hebben alsof ik daar duizenden vrienden heb staan (die love-mood waar iedereen het over heeft).

Het wordt mijn eerste keer harddrugs, ben wel een fanatiek blower, maakt dat verschil?

Ik hoop dat er iemand op tijd reageerd :)

Mvg

Ellesdee

Badass junkie
alcohol en xtc is a big no no...

niet doen... echt niet doen...

je kan er super misselijk van worden

plus, van alcohol droog je uit...

Tony

Newbie
Ellesdee zei:
alcohol en xtc is a big no no...

niet doen... echt niet doen...

je kan er super misselijk van worden

plus, van alcohol droog je uit...

Is de XTC trip het waard om geen alcohol te drinken?

Tony

Newbie
royallicious zei:
hasj/wiet & xtc is de combo :hearteyes:

Inderdaad vergeten te melden, ik neem natuurlijk ook wat wiet mee.

Zou ik dit 2 uur voordat ik die pil neem kunnen roken, of is het slimmer om te wachten tot die pil een beetje is uitgewerkt?

of evt zelfs tijdens die trip?
onthoud, eerste keer xtc :P

royallicious

Belezen gebruiker
Tony zei:
royallicious zei:
hasj/wiet & xtc is de combo :hearteyes:

Inderdaad vergeten te melden, ik neem natuurlijk ook wat wiet mee.

Zou ik dit 2 uur voordat ik die pil neem kunnen roken, of is het slimmer om te wachten tot die pil een beetje is uitgewerkt?

of evt zelfs tijdens die trip?
onthoud, eerste keer xtc :P
ik had zelf eerste keer 10 a 20 min voor iname goed geblowed (eerste keer)

Marklar

Belezen gebruiker
Geen alcohol, maar wel 100% voor dat pilletje gaan. Trance energy lijkt me een ultieme plek voor eerste keer ivm met sfeer enzo. Is voor mij echt een mooie ervaring(en) geweest :P Morgen zelf ook naar TE, dus als je iemand er als een zombie bij ziet lopen ben ik het.. of wacht... laat maar :grin:

VEEEL plezier (ook naar mezelf:P)

Tony

Newbie
En kan het veel kwaad als ik rond een uur of 9 bijvoorbeeld wat drink, en dan rond half 12 een pil neem?

Met veel kwaad bedoel ik kotsen of xtc trip verpesten.

Marklar

Belezen gebruiker
Tony zei:
En kan het veel kwaad als ik rond een uur of 9 bijvoorbeeld wat drink, en dan rond half 12 een pil neem?

Met veel kwaad bedoel ik kotsen of xtc trip verpesten.

Ik heb hier zelf geen ervaring mee. Wel is een biertje of 4 ervoor gedronken, maar nooit echt veel. Raad het je alleen maar af omdat ik vrienden echt gaar heb zien worden. Ze hadden het wel naar hun zin enzo, maar konden moeilijk op twee voetjes blijven :P

Tony

Newbie
Ik denk dat ik eruit ben.

Rond een uur of 9 drink ik 2 of 3 glazen wiskey cola + een jointje, en dan wacht ik gewoon net zolang tot ik denk dat het uitgewerkt is.

Dan maar niet strak tijdens de opening :)

royallicious

Belezen gebruiker
Tony zei:

Rond een uur of 9 drink ik 2 of 3 glazen wiskey cola + een jointje, en dan wacht ik gewoon net zolang tot ik denk dat het uitgewerkt is.

Waarom niet gewoon gelijk strak ?
Joint in je bek en dan pil naar binnen ?

Marklar

Belezen gebruiker
royallicious zei:

Nee daar heeft ie wat aan om 21:00... zit je rond piek van het feest met je comedown. Neem meestal pas rond 12'en me eerste

Tony

Newbie
royallicious zei:
Tony zei:

Tja, geen idee eigenlijk.
Misschien omdat ik geen harddrugs gewent ben.

Normaal drink en blow ik alleen bij feesten, dus zie ik dat als de combinatie die gegarandeerd werkt.

Maar ik bel morgen die gast wel ff die de pillen regelt, vraag ik hem nog ff om wat advies.

Als alles goed gaat zal ik zondag/maandag nog wel even een verslag posten van hoe ik het vond.

In ieder geval iedereen bedankt voor de tips!

Tony

Newbie
Marklar zei:
royallicious zei:

Nee daar heeft ie wat aan om 21:00... zit je rond piek van het feest met je comedown. Neem meestal pas rond 12'en me eerste

Ik was niet van plan om om 9 uur al meteen naar binnen te gaan.

De planning was om ongeveer 9 uur indrinken bij een vriend, en daarna richting utrecht, om daar rond een uur of 11 binnen te zijn.

Marklar

Belezen gebruiker
Mooie tijd :) Zal zelf ook rond die tijd er zijn. Alleen wel druk bij de ingang dan denk ik. Gelukkig is het voor mij nog geen tien minuten lopen :hearteyes:

Bovenaan