Eerste keer

Danja

Experimenterende gebruiker
Vandaag heb ik voor het eerst speed gekocht (heb al gebruikt) maar ben nog redelijk newbie met deze shit dus heb enkele vraagjes. Ik heb 10 euro betaald en heb naar verluid net iets meer als 1 gram gekregen. Goede prijs of te duur?
Het is natte speed, dus die ga ik zo meteen drogen met de tips die ik heb gevonden in andere topics (ja iemand die de search functie gebruikt, olé!).

Nu, het is misschien een stomme vraag, maar hoeveel lijntjes kan je ongeveer leggen met 1 gram? Ik leg ze altijd ong 10 cm.

Voor het drogen, hoe haal ik de speed het beste uit het zakje? Het plakt namelijk tegen het plastic aan en ik wil zo weinig mogelijk verliezen uiteraard.

alvast bedankt

acidboy

Badass junkie
Ik ben een leek op speed gebied, maar kan je het niet gewoon in het zakje laten, het zakje open doen, en onder een lamp leggen? dan droogt het toch ook, en het is vanzelf droog genoeg om het uit het zakje te krijgen... denk ik?
Of zeg ik nu iets heel vreemds..

Danja

Mwa, klinkt opzich niet zo vreemd, omdat degene waar ik het van gekocht heb hetzelfde aanraadde. maar toen ik hier op het forum de andere topics las over het drogen van speed, merkte ik op dat niemand dat opgaf als oplossing.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Zakje open en wachten is prima, lamp erop kan wel, maar niet te lang anders wordt het warm en wordt de werking snel minder.
Als het nog te nat is om te snuiven en je bent net zo ongeduldig als ik, kun je ook bommetjes maken! (bommetje: vloeitje+pep, vloeitje dichtvouwen/draaien en doorslikken)

Succes ermee :)

Danja

Het is uiteindelijk gelukt met het drogen, heb het fijngekapt en een dikke lijn gesnoven gister rond 8 uur. Ik heb vannacht geen oog dicht gedaan, en de high is nog steeds niet helemaal weg.

Volgens mij zijn de eerste paar keren dat je pep snuift de meest intense!

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Danja zei:
Het is uiteindelijk gelukt met het drogen, heb het fijngekapt en een dikke lijn gesnoven gister rond 8 uur. Ik heb vannacht geen oog dicht gedaan, en de high is nog steeds niet helemaal weg.

Volgens mij zijn de eerste paar keren dat je pep snuift de meest intense!

's Avonds? :confused:

TofkeThe1

Helakes easy eigenlijk ze alhoewel heb het ook nog maar enkele maanden geleden ontdekt je knipt dus boven gedeelte stuk je neemt een spiegel wel grote of bord en je duwt zakje erop uit dan smeer je hem wat open, en idd lamp onder houden of erop gericht of laten drogeneffe op verwarming en zeker goed dun uitsmeren, of anders effe in micro wave wel potje met deksel dat erop kan voor 10 gram zet ik het 15 sec erin op 1000W. Wel deksel niet direct erraf nemen of het vervliegt ruikt wel lekker hehe.
En 10 euro is de prijs hier soms zelf 12 of ja beke int groot kopen is altijd prijzelijker he.
Enjoy it hopelijk is het jou bevallen, wel veel drinken en liefst geen alcohol of koffie.
Have a great flip weekend hier gaat het zo meteen beginnen.
Grtz!

TofkeThe1

Te nat heeft geen effect dan, moet wel al droog zijn alvorens je bommetje inneemt ze.

ExceptionalInsight zei:
Zakje open en wachten is prima, lamp erop kan wel, maar niet te lang anders wordt het warm en wordt de werking snel minder.
Als het nog te nat is om te snuiven en je bent net zo ongeduldig als ik, kun je ook bommetjes maken! (bommetje: vloeitje+pep, vloeitje dichtvouwen/draaien en doorslikken)

Succes ermee :)

Danja

thx voor de reacties jongens. dat van dat geen alcohol en koffie wist ik al, ik wil altijd goed weten waar ik aan begin voor ik het probeer :)

ff een bijkomend vraagje; speed, komt dat in je bloed te zitten? ik bedoel, kunnen ze je pakken als je bv moet pissen voor cannabiscontrole? (lol mn ouders) Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat het direct via je je neusslijmvlies naar je hersenen gaat, en dus niets of bijna niets in je bloed terecht komt. maar ik kan er ook volledig naast zitten, heb laatste tijd veel zitten lezen over verschillende drugs, daarmee :)

Wartaal

Belezen gebruiker
Danja zei:
thx voor de reacties jongens. dat van dat geen alcohol en koffie wist ik al, ik wil altijd goed weten waar ik aan begin voor ik het probeer :)

ff een bijkomend vraagje; speed, komt dat in je bloed te zitten? ik bedoel, kunnen ze je pakken als je bv moet pissen voor cannabiscontrole? (lol mn ouders) Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat het direct via je je neusslijmvlies naar je hersenen gaat, en dus niets of bijna niets in je bloed terecht komt. maar ik kan er ook volledig naast zitten, heb laatste tijd veel zitten lezen over verschillende drugs, daarmee :)
Haha dat is idd onzin. Het komt wel in je bloedbaan en zo gaat het naar oa. je hersens. Het is dus wel te vinden maar waarschijnlijk word er niet opgetest.

acidboy

Badass junkie
geloof dat amfetamines tot een dag of 2 a 3 aantoonbaar zijn in je bloed. Veel meer dan 72 uur zal het niet zijn.

TofkeThe1

Als ik het goed heb cannabis een 6-8weken in je bloed en speed een dak het ni meer weet help :tongueout: klein week denk ik deju moet da terug eens vragen ze laat me iets weten morgen en je weet het.
Alvast good luck en ni te braaf zijn da deugd niet :wink:lol.

Psykaholik

Wijs gebruiker
TofkeThe1 zei:
Als ik het goed heb cannabis een 6-8weken in je bloed en speed een dak het ni meer weet help :tongueout: klein week denk ik deju moet da terug eens vragen ze laat me iets weten morgen en je weet het.
speed rond de 72 uur inderdaad.
de reden waarom weed zo lang in uw bloed blijft zitten is omdat het word opgeslaan in uw vetweefsel en zo langzaam terug vrijkomt ofzoiets.
verbeter me maar als ik verkeerd ben he, weet het ook niet meer heel zeker :wave:

Wartaal

Belezen gebruiker
Psykaholik zei:
TofkeThe1 zei:
speed rond de 72 uur inderdaad.
de reden waarom weed zo lang in uw bloed blijft zitten is omdat het word opgeslaan in uw vetweefsel en zo langzaam terug vrijkomt ofzoiets.
verbeter me maar als ik verkeerd ben he, weet het ook niet meer heel zeker :wave:
Klopt wat je zegt.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Danja zei:
Ja 's avonds. haha, was het maar waar dat het zo lang duurde.

Haha vind je het gek dat je geen oog dicht hebt gedaan, als ik 's middags een klein beetje snuif kom ik 's avonds al niet meer in slaap :P

Psykaholik zei:
TofkeThe1 zei:
Te nat heeft geen effect dan, moet wel al droog zijn alvorens je bommetje inneemt ze.
wa is da voor zever :confused: :confused: :confused:

Ik ging al aan mezelf twijfelen, maar idd, ik heb het weleens (te?) nat gesnoven, niet aan te raden overigens, maar het werkte prima hoor!

TofkeThe1

Toch bizar enkele weken geleden 2 vriendinnen en vriend zo'n bommeke me te natte genomen en voelde er bijna niks van ik dag nadien dezelfde wel gesnoven ma was droog en was in orde :d om ma te zeggen allez bommekes ben er ni te gek van achteraf maag en heb nochthans sterke maag. have fun

Danja

Gister rond 4 uur 's middags een niet eens zo grote hoeveelheid gesnoven en
gewoon de hele nacht weer wakker gebleven. Rond 11u 's morgens was het volledig uitgewerkt en werd ik ineens heel moe, mn ogen vielen bij wijze van spreken automatisch toe toen ik voor de pc zat. Ben toen ff in de zetel gaan liggen, anderhalf uurtje-2 uurtjes geslapen en toen was het weer in orde. nu ben ik echter weer moe maar niet zo erg als deze ochtend. ik denk dat ik zo f terug een uurtje ga nappen.

maar wat ik wou vragen, is dit normaal? dat je na de uitwerking erg moe wordt? dit was trouwens nog maar de 2de keer dat ik snoof zonder uit te gaan, heb het voordien nooit aan de hand gehad.

MetaalKonijn

Badass junkie
Als je even logisch nadenkt, is 't heel normaal dat je moe wordt zodra de speed niet meer begint te werken, aangezien wanneer de speed wél werkt je op volle kracht draait, en dat logischerwijze je lichaam uitput, en je reserves opmaakt.

TofkeThe1

Zal ik denkek maar pas morgenavond hebben dat ik echt moe ga zijn natuurlijk met klein lijntje van 0,3-0,4gr ist wel mogelijk dat je na 10 u moe begint te worden, hangt af van de kwaliteit en de hoeveelheid en van persoon tot persoon.
Let je wel op morgen in de namiddag ga ik wel paar x kloptje krijge ma je gewoon even verfrissen met wat koud water en lukt stukken beter en doorgon he haha morgeavond tegen 23.30 u lig ik erin.

Frisko

Badass junkie
TofkeThe1 zei:
Toch bizar enkele weken geleden 2 vriendinnen en vriend zo'n bommeke me te natte genomen en voelde er bijna niks van ik dag nadien dezelfde wel gesnoven ma was droog en was in orde :d om ma te zeggen allez bommekes ben er ni te gek van achteraf maag en heb nochthans sterke maag. have fun
dude wat een onzin kraam je uit!!!
speed in puurste vorm is vloeibaar dus dat je natte niet voelt en dan diezelfde droog wel is stierenstront!!!! :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Wartaal

Belezen gebruiker
Frisko zei:
TofkeThe1 zei:
dude wat een onzin kraam je uit!!!
speed in puurste vorm is vloeibaar dus dat je natte niet voelt en dan diezelfde droog wel is stierenstront!!!! :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Beter lezen eerst deed ie een bommetje toen snuive.
Bij snuiven word er 3x meer van een stof opgenomen als dat wanneer je het doorslikt. Het gaat om dezelfde speed :wink:

berbe

Bewuste gebruiker
TofkeThe1 zei:
Helakes easy eigenlijk ze alhoewel heb het ook nog maar enkele maanden geleden ontdekt je knipt dus boven gedeelte stuk je neemt een spiegel wel grote of bord en je duwt zakje erop uit dan smeer je hem wat open, en idd lamp onder houden of erop gericht of laten drogeneffe op verwarming en zeker goed dun uitsmeren, of anders effe in micro wave wel potje met deksel dat erop kan voor 10 gram zet ik het 15 sec erin op 1000W. Wel deksel niet direct erraf nemen of het vervliegt ruikt wel lekker hehe.
En 10 euro is de prijs hier soms zelf 12 of ja beke int groot kopen is altijd prijzelijker he.
Enjoy it hopelijk is het jou bevallen, wel veel drinken en liefst geen alcohol of koffie.
Have a great flip weekend hier gaat het zo meteen beginnen.
Grtz!

wel prijselijk bij jouw
de prijs is 5 euro
ik zelf betaalde 4.5 enige nadeel is bij grotere hoeveel hede is dit ook 4.5 euro per gram
maar wel kwaliteit
gebruik zelf geen speed meer
2 jaar elke dag gebruikt en nu eig een beetje gesloopt door die troep
het is lekker daar niet van
maar slecht is het in grooooooote mate:d

TofkeThe1

Je bent ongetwijfeld van Nederland prijzen zijn precies serieus lager bij jullie en tot hiertoe 6,5 ,euro de gram is het minimum dat ik al gehad heb. En pillen hoeveel is de verkoopprijs bij jullie dan hier 5 euro maar om er goeie te vinden heel zelden dan liever grammetje en daar het dubbele aan te geven natuurlijk tussen de speed heb je ook wel slecht spul tussen zitten is me nog ma 1 x gebeurd. Maar zoals het spul van 10 jaar terug zal het niet meer worden toen kon je op 1 xtc'ke 4-5u doorgaan vergeleke' tegen nu heb je er 4 nodig vo zelfde effect.Met 0,7 kom ik wel toe afgelopen nacht was het wel 1tje speed ma fucking stomme muziek echt op den duur zaten we te jumpen op R&B echt en waren in topvorm en ten zo een sucking muziek echt ze ma allez we hebben wel nog plezier gehad.
Grtjs anyway.

Dline

ik betaal 12,5 voor een gram...ook Belgie ,Kust...maar dit is bijna zuivere(tja what's in a name)speed :rolleyes:

Danja

Als het in Nederland zo goedkoop is ga ik het wel in Maastricht halen denk ik. Wel pas als mn kameraad een auto heeft want op de bus wordt laatste tijd echt veel te fucking veel gecontroleerd.

Bovenaan