Eerste keer

whiterose

Experimenterende gebruiker
Heey,
Ik ga binnenkort paddo's doen, maar waar moet ik nou allemaal rekening mee houden? Want ik lees wel op een aantal sites dat ik me er goed op moet voorbereiden, maar wat moet ik verstaan onder voorbereiden..?
Ik ga het waarschijnlijk doen voor een feest, is dit verstandig of niet?

:stoned: whiterose

azgaza

Badass junkie
Ga je het doen voor of op een feest? Paddo's zijn niet bepaald geschikte drugs voor een feest namelijk, veel meer voor in de natuur of in een huis met een kleine groep mensen die het liefst ook onder invloed van paddo's zijn, waarbij het het handigst is als je tenminste een erbij hebt met redelijke ervaring.
Voorbereiding is deels mindset, zorg dat je er zin in hebt, ontspannen bent etc. verder zorg je dat je niet gestoord hoeft te worden in je trip door mensen, en is het handig alvast wat belangrijke spullen bij elkaar te versamelen, want een trip kan heel chaotisch zijn en in de verwarring zijn dat soort dingen vaak moeilijker.

whiterose

Experimenterende gebruiker
Ik ga het voor een feest doen met een vriend en dan naar dat feest toe. Heel waarschijnlijk zal ik daar ook nog gaan drinken, is dat een goede combinatie? En tot wat voor effecten leidt dat? En welk soort zeg maar raad je me aan, voor de eerste keer? Ik ga het samen met een vriend doen die het ook nog nooit gedaan heeft.

En ik zal me dan in ieder geval goed voorbereiden dan en hoop dat het een leuke ervaring gaat worden.

azgaza

Badass junkie
Ik zou mexicaanse moeten aanraden, dat doen de meesten, maar die zijn in feite gewoon saai; ik zou equadoriaanse aanraden, die zijn vrij sterk maar lang niet zo erg als hawaiiaanse, ik denk dat een halve portie daarvan een mooie ervaring zou zijn.
Ik raad je aan de piek van het effect thuis af te wachten, en dan als het de optimale sterkte heeft beslissen om nog naar een feest te gaan. Paddo's zijn heel verwarrend qua mentaal effect, dus een sociaal feestje met nuchtere mensen is echt niet interessant op paddo's. Maar als je dus in het plateau/na-effect naar een feestje gaat kan het opzich nog wel leuk zijn.

Drinken ná de piek van de paddotrip vind ik zelf altijd wel leuk, het voegt wel toe aan de sfeer, in de piek van de ervaring zou ik niet drinken, gewoon om het effect niet te verpesten. Ik merkte zelf wel dat alcohol vreemd smaakte, en verder niet zo heel merkbaar was door de trip die overheersde.

Bovenaan