Eerste keer

Nielss_

Newbie
Ik ga morgen voor het eerst Speed doen.. heb wel al ervaring met een hoop andere dingen maar zou toch nog graag wat tips willen over hoe ik het t beste kan doen of andere handige tips. Ook een beetje in de andere topics gekeken maar vond dit ook wel handig!

Alvast bedankt!

Kusjess

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
tsja .... wat moet ik zeggen?

Veel succes met je speed ?

Ga je een bommetje maken ?

:mrgreen:

Slaapse...

yellowmoon

Bewuste gebruiker
let op met je alcohol gebruik, drink niet te veel, je voelt er toch niets van maar je kan wel alcoholcoma krijgen

Northawke

Wijs gebruiker
Wel veel water blijven drinken. Je kunt makkelijk uitdrogen, vind ik zelf, op speed. En laat iemand een beetje op je letten die er wat ervaring mee heeft. Ik zie zelf vaak dat mensen die voor de eerste keer speed nemen hun eigen (fysieke) grenzen snel voorbij gaan.

Komeetman

Belezen gebruiker
1) drink genoeg water
2) rust af en toe uit (belangrijk!!!)
3) zorg dat er iemand is die (half)nuchter is
4) wees voorbereid op een minder leuke "afkick"

Lappenpopje

Bewuste gebruiker
Drink ook iets buiten water.. Mijn eerste keer speed gebruik misselijk geweest van het water.. :confused:
En probeer na veeeeeel uren wakker iets van yoghurt of fruit binnen te krijgen.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
eet goed veel vita shit en vita pillen ...

als je niet kan slapen .. das het voordeel van echte pasta pep dan moet je gewoon gaan rusten oogdruppels toedienen en mastruberen !!!

Succes

Stonie

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Heerlijk zo'n shotje oogdruppels.

Als ik eenmaal hard ga op de pep drogen mijn ogen na 24 uur goed uit.

Een druppeltje doet wonderen, lekker even een 15 minuten liggen druppeltjes inlaten weken en weer knallen.

Tip van de sluier

Stonie

Serenity

Badass junkie
lysergine25 zei:
eet goed veel vita shit en vita pillen ...

als je niet kan slapen .. das het voordeel van echte pasta pep dan moet je gewoon gaan rusten oogdruppels toedienen en mastruberen !!!

Succes

Stonie

en gááán met die megabanaaaaan :beer:

thunder-droopy

Belezen gebruiker
tips: zorg dat er iemand bij je is die je vertrouwd, bijv. een goede vriend of vriendin (of vrienden en vriendinnen ) die een beetje op je letten en niet bang zijn om in te grijpen eventueel. verder ook idd zorgen dat je geneog vocht binnenkrijgt (neem af en toe een glas water )bier telt niet mee als vocht he :wink: af en toe ff lekker gaan zitten.
maar hoofdzakelijk gewoon over je heen laten komen en genieten!!!!!
have fun!!!!
:stoned:

tina

Newbie
verwacht miss niet te veel... allé je gaat super energiek zijn en vannalles willen gaan doen enzo en ik vind da persoonlijk echt tof, maar echt veel meer is het niet, ik weet niet wat je voor de rest al gedaan hebt, maar ik vond mijn eerste keer pillen of paddo's véééél chiquer...
en best ook nie te veel doen, neem een lijntje of bommetje en wacht totdat je terug moe bent om er nog 1 te nemen, want missn ga je het effect wat feller willen voelen maar als je dan meer gaat nemen word je waarschijnlijk alleen maar nerveus en zenuwachtig...
en ja the usual goed drinken enzo (best aquarius, das echt goeie boel, lekker en echt goed voor de vocht in je lichaam :):))
en als je zou willen gaan slapen en het lukt niet, blijf niet in je bed zitte woele want dan lukt slapen zeker niet, ga iets doen en ga slapen als je echt moe bent

veel plezier ermee :)

int begin tuurlijk zeker nie teveel snuiven en met iemand die er toch wel wat ervaring mee heeft en je goed kent.zeker genoeg drinken want ik kan er van meespreken voorkeur water tuurlijk of iets anders,je moet je ook nie verdrinken natuurlijk.elke mens reageert anders op speed int begin omdat je niet echt weet watje er van moet verwachten echt tast wat af denk er niet te veel bij na..lijntje snuiven is meestal over alles en nog wa babbelkicken,je euforisch voelen,het moet plezant blijven..je moet eigenlijk zelf zien wat je aankan laat je niet inpakken met cowboyverhalen het is geen om ter meeste speedcontest maar je goed voelen ,wakker blijven en feesten.het is je keuze .als je na tijdje pepgebruik wat paranoia en te strak begint te voelen ben je ni goe bezig altijd wat melkproduct of yoghurt ,ja en natuurlijk achteraf kan het niet zo fijn voelen maar daar neem ik dan een kwartje slaappilletje op

Nielss_

Newbie
Jaa ik ga het gewoon snuiven..

moet je t gwn net als coke doen?

lijntje maken en hopsa opsnuiven die handel? want ik las ook iets over adem inhouden ofzo

Leiny

Belezen gebruiker
ja werkt hetzelfde, lijntje maken neus erboven en snuiven maar :mrgreen:
op je hand leggen en snuiven werkt ook goed, het is maar net wat jezelf prettig vind :wink:

Bovenaan