Eerste keer.

Morgen is het dan zover, ik wil eigenlijk stiekum toch wel een keertje XTC gebruiken. Ik had al eerder gepost, maar ik heb eigenlijk nog meer vragen.

- Is het beter om met een kwart te beginnen en dan als ik na 'n uur nog niets voel de tweede kwart te nemen? Of meteen half? ( ik ben heel gevoelig, dus ben nogal bang voor de ' inslag' .)

- Is het wel verstandig om de eerste keer meteen op een feest te nemen? Ik ben wel eerst bij m'n vriend, waar ik hem slik, maar is het niet heel eng? iemand ervaring hiermee bij de eerste keer?

- Ik heb MDMA-xtcpillen (dus geen speedpillen), weet iemand toevallig wat ik van de effecten kan verwachten?

VERDER NOG TIPS? want ik ben echt een zenuwpees. ;p

Geen kwartjes doen.. begin met een halve, en als je je er goed bij voelt, anderhalf uur daarna de andere helft.

Mijn eerste keer was ook op een feest en ik moet zeggen dat het een van de meest geniale momenten was.. zeker als je een plek hebt waar je even kan chillen en wat water drinken en genieten van het gevoel, ga je een geniale nacht tegemoet. Niets engs aan.

De effecten.. had je de zoekfunctie voor kunnen gebruiken, maar goed.. Wat MDMA doet is zorgen voor een sterk verhoogde serotonine afgifte.. dit zorgt voor euforie, het bekende love-gevoel, honger en dorstgevoelens nemen af..

Verder kom je nogal over als een controlfreak ja.. Geeft niet, ben ik ook wel een beetje, maar let it go.. XTC is het lekkerste als je je ontspannen kan laten overvallen door het gevoel.

Miss J

Bewuste gebruiker
Ik heb mijn eerste keer ook een halfje genomen, dat was voor mij genoeg en de inslag hoef je je geen zorgen over te maken, dat voelt alleen maar goed! :wink:

Dat was ook op een feest en het zal wel per persoon verschillen maar ik vond het geweldig! Nu doe ik het ook vaak thuis maar als het op een feest doet kan ik me niet voorstellen dat het niet leuk wordt!

En de effecten: Je voelt je gewoonweg geweldig en voor muziek geld hetzelfde, alles en iedereen word ineens leuk!

Ik zou me niet teveel zorgen maken als ik jou was, het is allemaal niet zo eng als het misschien lijkt, maar dat ga je zelf waarschijnlijk ook achteraf zeggen! :grin:

Funky Monkey

Badass junkie
Eerst nog even de vragen:
- Hoe oud ben je?
- Hoe lang en zwaar ben je? (Ik weet dat je dat niet mag vragen aan een vrouw maar is handig om advies te geven :))
- Hoeveel milligram MDMA zit er in de pillen?

Normaal zou ik zeggen neem een hele pil (en anders een halve), ik ben ook altijd gevoelig als ik iets voor de eerste keer gebruik. Verder kan je hem gerust bij je vriend al innemen. Als je genoeg gegeten hebt duurt het ongeveer 30 minuten voor die begint te werken. De eerste gevoelens van de x merk je waarschijnlijk na 15 a 20 minuten (beetje klamme handjes enzo) Als die echt inslaat (na ongeveer 30 minuten dus) moet je er gewoon ff lekker voor gaan zitten en een beetje roken ofzo (als je dat doet, anders niet natuurlijk :P) Verder als je naar dat feest gaat en het is binnen moet je zorgen dat je kleding hebt die je makkelijk uit kan doen en om je heup kan binden of in een hoek kan pleuren (als je zowiezo al een trui of iets aan doet) en verder gewoon een hempje / topje / t-shirt aan doen. Zorg verder dat je genoeg water / sportdrank drinkt (ongeveer 2 glazen per uur) zeker de eerste keer krijg je het waarschijnlijk wel goed warm :) En zoals Lake al zegt, niet bang zijn voor de werking, als je normaal gebruikt kan er niks fout gaan. Laat het gevoel gewoon lekker op je afkomen en kijk hoe je je voelt. Als je op de fiets of lopend gaat zorg dan wel dat je een lekkere warme jas mee neemt voor de terugweg, je zweet dan waarschijnlijk best wel en ik kan je zeggen, het is dan heel verrot om het koud te hebben :)

Ik wens je een veilig vlucht en geniet er van zou ik zeggen! :mrgreen:

Play_bunny

Wijs gebruiker
Wat Lake al zei: begin met een halve. Als je wat genomen hebt, er gewoon verder niet mee bezig zijn en gewoon laten gaan. Je gaat je anders voelen, uiteraard op een gegeven moment, maar dat komt allemaal goed.

Persoonlijk vraag ik me af of het wel verstandig is om het thuis al te nemen en dan pas naar het feest te gaan. Je weet niet hoe snel je er wat van merkt, en wat voor uitwerking het ook heeft op je bijv. je ogen enzo.

De effecten. Ja, dat ligt ook aan jezelf. Als je heel zenuwachtig gaat zijn en bij alles wat je voelt in paniek raakt, wordt het toch wat minder. Als je er gewoon van geniet en voelt wat je voelt en je geen zorgen maakt als dat echt niet nodig is, dan heb je een hele leuke avond.

Verdere tips? veel drinken water. Cola en al die andere dingen onttrekken vocht aan je lichaam. Elk half uur een glas water moet over het algemeen voldoende zijn. Ook een ijsje is vaak erg lekker, vind ik :)
Verder, geniet er gewoon van. (ook van je vriend op dat moment :wink: )

Lake zei:
Geen kwartjes doen.. begin met een halve, en als je je er goed bij voelt, anderhalf uur daarna de andere helft.

Mijn eerste keer was ook op een feest en ik moet zeggen dat het een van de meest geniale momenten was.. zeker als je een plek hebt waar je even kan chillen en wat water drinken en genieten van het gevoel, ga je een geniale nacht tegemoet. Niets engs aan.

De effecten.. had je de zoekfunctie voor kunnen gebruiken, maar goed.. Wat MDMA doet is zorgen voor een sterk verhoogde serotonine afgifte.. dit zorgt voor euforie, het bekende love-gevoel, honger en dorstgevoelens nemen af..

Verder kom je nogal over als een controlfreak ja.. Geeft niet, ben ik ook wel een beetje, maar let it go.. XTC is het lekkerste als je je ontspannen kan laten overvallen door het gevoel.

Ja, dat laatste ga ik zeker proberen. En ik bedoelde qua effecten meer, wáár ik uit duidelijk kan maken dat het mijn inslag is.

Carlitos

Badass junkie
Haha inslag merk je dik hard bij je eerst keer.
In stond zo op van de bank bij me eerst keer en in een keer voelde ik het.

Ging door het huis lopen de hele tijd want dat was lekker en begon schoon te maken.Inslag vind ik altijd leuk :)

takedown84

Belezen gebruiker
ik zou een hele doen, maar als jij wil zou ik een halve doen zeker GEEN kwartjes :) , je zult de andere helft ook wel willen nemen :), ik ben ook redelijk gevoelig voor drugs > 60 kg, en van mij was ook op een feesje net als de meeste, zeker DOEN !!!! :) van te vore wel goed ete, en terwijl goed drinke, 's morgens ook goed ontbijten :)

alberthoffman

Belezen gebruiker
Bemyescape. zei:
Frisko zei:
takedown84 zei:
ik zou een hele doen, maar als jij wil zou ik een halve doen zeker GEEN kwartjes :)
idd ik zou ook gewoon een hele doen...
de 1ste x moet de beste zijn toch??? :smoke: :grin:

Precies, maar daarom moet ik juist niets forceren. Gewoon rustig aandoen, lijkt me.
Ik zou echt voor 1 gaan :wink: De eerste keer is de beste keer zo'n beetje.
en net wat ze hiervoor zeiden ze maken ze niet voor niets als helen.
welke heb je?

alberthoffman zei:
Bemyescape. zei:
Frisko zei:
takedown84 zei:
ik zou een hele doen, maar als jij wil zou ik een halve doen zeker GEEN kwartjes :)
idd ik zou ook gewoon een hele doen...
de 1ste x moet de beste zijn toch??? :smoke: :grin:

Precies, maar daarom moet ik juist niets forceren. Gewoon rustig aandoen, lijkt me.
Ik zou echt voor 1 gaan :wink: De eerste keer is de beste keer zo'n beetje.
en net wat ze hiervoor zeiden ze maken ze niet voor niets als helen.
welke heb je?

Haha, op dit moment zelfs helemaal niets. Maar ik gok op Mitshubitshy's (ofzo?).

alberthoffman

Belezen gebruiker
de blauwe met gekleurde spikkels erop?
dan is het misschien wel wijs om ze door de midden te breken :wink:
ik heb ze laten testen en er kwam 120mg mdma uit.
Dit wil niet zeggen dat je dezelfde hebt.

Pikachu

Wijs gebruiker
Ik had de eerste keer van die bruine mitsu's, heerlijk moet ik zeggen...

Echt waar ik ken iemand die deed de eerste keer een halve, weinig effect... Ik zou echt de eerste keer gewoon voor een hele gaan. Als je genoeg drinkt is er niets aan de hand.

En veel plezier!

vogel

Bewuste gebruiker
ik zou maar alvast wat sintjanskruid kopen om te gebruiken als je pil is uitgewerkt

:wave: weet je wel van xtc krijg je het warm vooral je nek en rug stralen soms als een zonnetje met die xtc en als het uitgewerkt is kan je je koud gaan voelen en neerslachtig

tabletten met gestandariseerd sintjanskruidextract zijn goed
zeker als er ook nog siberische ginseng bij zit en wat vitamientjes
zo heb je geen ;;hangover;; als het uitwerkt,,,,( koud worden)

tenzij je echt teveel,, neemt meer als 2 pillen
maarja kweenie hoe het bij anderen werkt maar zo doe ik het dus het liefst 1 of anderhalve pil,, beste is 1 of anderhalve pil in één keer nemen
en dan weer 2 of 3 weken wachten zo blijft het leuk en ook werkzaam

alberthoffman

Belezen gebruiker
eerder kon je nog gewoon tryptovaan kopen bij de natuurwinkel..
dat zorgde er voor dat je serotine weer werd aangevuld..
beste is gewoon goed eten :wink:

Bovenaan