Eerste keer?

Hallo iedereen,

Ik ga over pakweg een uurtje de deur uit, naar de plaatselijke discotheek. Een goede vriend heeft een paar pilletjes (Blue Mitshubishi, dubbelgedrukt) geregeld. Ik heb nog nooit ervaring met XTC gehad, enige ervaring met harddrugs is eens een keertje een lijntje speed met een vriend geweest. Maarja, ik ben dus van plan een half pilletje te proberen, heeft iemand enige tips? Het enige wat me een beetje dwars zit is het idee dat het mis kan gaan. Ook, als je één maal een pil hebt geslikt kom je er ook in te zitten ,geen weg meer terug. Verder heb ik ook asthma (merk er vrij weinig van), weet niet of dit enige problemen kan veroorzaken.

Kan iemand antwoord op deze vraag geven en eventueel wat tips mee geven?

Wish me luck :mrgreen:

Groetjes.

Gewoon ontspannen en genieten van het gevoel.. Doe geen dingen die je niet wil, als je vrienden rond gaan lopen en je hebt liever dat 1 iemand bij je blijft, gewoon zeggen..

Maar echt mis gaan? Reken er niet op hoor. Geniet er maar lekker van!

Oh en verder zou ik een hele nemen ipv een halve, maar dat is je eigen keuze.

Jezus, eerste post hier en meteen vriendelijk, snel en warm onthaal :grin: . Maarja ik denk dat ik er zeker van ga genieten inderdaad :)! En ik was inderdaad al van plan om te doen wat iik op dat moment wil, gewoon je instinct volgen. Ik heb ook effe goed gegeten net, weet niet of het verschil maakt.

Jaimie

Belezen gebruiker
Drink genoeg water

Maar wees ook geen mongool want ik heb ooit een artikel gelezen van een wijf die dacht dat ze ging uitdrogen en om die reden meer dan 6 liter water heeft gedronken, enja, ze is eraan gestorven :mrgreen:

Shana_P

Belezen gebruiker
Er niet teveel over nadenken dat je iets genomen hebt, gewoon chillen op het gevoel en de muziek! Drink ook maar genoeg :wink:

Hahah oké deze tip heb ik inderdaad vaker gekregen. Ik heb nog twee (echt goeie) vrienden bij me die ook weten dat het mijn eerste keer is, ik denk dat ze wel goed op me zullen letten :)

Jaimie

Belezen gebruiker
Shana_P zei:
Er niet teveel over nadenken dat je iets genomen hebt, gewoon chillen op het gevoel en de muziek! /quote]

Dat is inderdaad ook wel belangrijk, maar ik denk als het gaat inkicken dat dit wel vanzelf gaat :P

Giorgo

Experimenterende gebruiker
Nooit erop gaan wachten, nooit slecht gaan denken want dan ga je bad.
Laat de MDMA in je bloedbaan gaan en chill en laat de XTC je lichaam overnemen.

Giorgo

Experimenterende gebruiker
Ohja, nog ff zeggen. Ik zou ook een hele nemen.
Dan ga je goed van een halve gaat het effect snel wegzijn en toch vreet het je serotonine gehalte aan. Dan kan je beter een hele nemen.

Marc39

Newbie
Ik ben benieuwd hoe het je bevallen is. Ik zou alleen als tip nog meegeven er zeker van te zijn dat ze getest zijn. Ik zou zelf nooit een pil nemen waarvan ik niet weet wat erin zit.

Bovenaan