• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

eerste maal 2c-b

A

Anonymous

Gast
Het verhaal van een prachtge ervaring.
Zal even verklaren:
Omstandigheden: man, 44 jaar, 75kg, alleen.
Ervaring met paddo's, LSD,MDMA, salvia
01.20uur 's nachts: 14 mg 2c-b genomen, zeer nauwkeurig gewogen, gewoon opgelost in water. Had geen opvallende smaak. (N.B. Laatste maaltijd was om 19.00uur)
02.00: eerste idee dat er "iets" is... beetje nerveus, lichamelijk 100 procent ok
02.10: overduidelijke aanwezigheid. voel me heel rustig nu, geen enkel lichamelijk ongemak, geen kou, heel veel aandacht voor muziek, zeer helder bewustzijn.
02.30: enorm goed gevoel, beetje mdma-achtig, maar minder opdringerig. Géén amphetamine effect, gelukkig, want ik hou daar niet zo van.
02.50: piek bijna bereikt. Overgelukkig, leuke visuals, niet overdreven. Alles lijkt rozig en groen te verkleuren. Heel klein beetje LSD achtig, maar vriendelijker.
03.00: alles is perfect nu, het ideale huwelijk tussen lsd en xtc, maar zonder de nadelen van beiden. Dit is de ideale, perfekte drug....Luister veel naar muziek, kan ook nog ingewikkelde kwesties (zelfs wiskundige) begrijpen.
03.20: mijn huid is heel gevoelig nu, op een aangename, erotische manier. Dit middel kan perfect dienen als afrodisiacum. Beetje zoals bij XTC, maar bij 2c-b heb je niet alleen de "goesting", maar ook nog het lichamelijke "vermogen" om te "presteren". Jullie snappen het wel...
04.00: de droom blijft duren. Nooit gedacht dat dit mogelijk was. Krijg een beetje koud, maar niets problematisch. Sluit het schuifraam van mijn balkon. Alles prima.
04.20: steeds een duidelijk erotisch verlangen, en dan iets héél speciaal. Ik krijg HONGER !!! Dat had ik nog nooit gehad bij een drug. Eet twee wafels, voel ze duidelijk naar mijn maag gaan.
04.45: belangrijke test om de woorden van Dr. Shulgin te testen. 2c-b heeft iets unieks, wat geen enkele andere drug heeft. Het kan lichamelijke problemen aan het licht brengen. Ik belast mijn zwakke linkerknie ZEER hard (links-rechts wringen), en de pijn die ik dan normaal voel is nu VEEL duidelijker. Dat kan een nuttig gegeven zijn voor de toekomstige wetenschap. Ook een (vergeten) tandpijn stijgt nu weer de kop op. Maar niets dramatisch. Tijdsbesef heel duidelijk nu.
05.15: ik word een beetje moe. Ik ben zooo blij dat ik dit heb mogen meemaken. Mijn lichaam heeft geen enkel probleem met deze stof. Het klopt voor 99 procent met wat ik las op erowid. Het enige wat ik niet ervaarde is de zogenaamde "bodyload". Ik ben gewoon heel rustig. HEEL rustig. Liefst van al wil ik gewoon heel diepgaande gesprekken voeren met mensen die ik graag zie, maar ja, ik ben alleen. Niet dat opgepepte gevoel dat je soms bij xtc hebt. Gewoon totale gemoedsrust.
05.35: héél eigenaardig !!!! Alles houdt in één keer op. Alsof iemand een knop omdraait. Ineens is alles weer als voorheen. De ideale comedown, géén problemen.
06.15: ga als een zeer gelukkig mens naar bed. Ben blij met de ervaring.
Slaap is zeer diep en herstellend. Wordt vroeg wakker, voel me kiplekker. Voel geen negatieve invloeden. De ganse dag loop ik op wolken.
Besluit: deze stof zal in de volgende jaren en zelfs eeuwen een grote belangstelling kennen. Er moet nog veel onderzoek gedaan worden. Ik heb de overtuiging dat het de "nieuwe" acid kan worden. Het heeft het mooie van acid en xtc, zonder de nadelen. Deze stof heeft de mogelijkheid om mensen gelukkiger te maken, om van de wereld een mooiere en veiligere plaats te maken. Om diepe mentale en fysieke problemen te behandelen. Het is bijna te mooi om waar te zijn. Maar omdat de stof zo nieuw is, heeft ze ook gevaren, de dosissen moeten ZEER nauwkeurig afgewogen worden. Het KAN fout gaan. Ik begrijp niet dat de grote pharmaceutische bedrijven (Novartis, Pfizer, Bayer, Merck....) deze stof zomaar aan zich voorbij laten gaan. Zij hebben immers de financiële mogelijkheden om deze stof diepgaand te onderzoeken. Het is toch zonneklaar dat er enorme psychische (behandeling van onverwerkte ziels- en relationele problemen) en fysische (als afrodisiacum, of als vaststeller van lichamelijke problemen) in deze stof huizen. Maar ja, de werkelijkheid is gewoon dat 2c-b verboden is. Als je ermee gepakt wordt, ben je de lul......
Met dank aan de geweldige jongen die dit mogelijk maakte.
Een gelukkig mens.
theoke
P.S. Als er iemand zin heeft om met nieuwe stoffen zoals deze te experimenteren, begin dan aub met een héél lage dosis. Regelmatig zie je hier gasten die starten met 40 mg 2c-b. Dat is heel dom, gewoon waanzin. Waar moet je dan eindigen? Bij een overdosis waarschijnlijk...
Het zijn namelijk "research chemicals". Er is nog niet genoeg onderzoek naar gedaan. Misschien zijn ze wel kankerverwekkend? Of giftig???
Denk aan het volgende, als er iemand zou sterven aan deze stof, dan kan je het wel vergeten om er nog aan te geraken. Zelf ben ik heel gevoelig voor psychedelische middelen. Als het nieuw is voor jullie, moet je eerst die gevoeligheid testen.
Be safe, be happy. And remember: LESS IS MORE

idd Prachtig report!

je verwoordt precies wat mij niet lukt: Hoe fantastisch helder/bewust en lekker je voelt. Ik kwam door 2c-b tijdelijk in een heel andere staat van bewustzijn, en meteen in een enorme rust gecombineert met de wens om het met anderen te delen. Maar ja, that's just me :wink:

Respect hoor!

*kuch* je kan het wellicht proberen bij de Statisfactory in Zwolle, daar hadden ze het vroeger iig wel (maar volgens mij mag ik dit niet zeggen :flushed:)*kuch*

A

Anonymous

Gast
legaal???

ik vrees dat het toch niet meer legaal is. Ik heb gewoon geluk gehad dat er een vriendelijke jongeman mij de kans gaf om het eens te proberen. Op het internet vond ik dat de Amerikanen de online-verkopers van research chemicals heel hard aanpakken. De bronnen staan stilaan droog.
De CEV waren overigens heel mooi, maar zeker niet zo kleurrijk als bij acid. Maar ja, acid is weer een heel ander verhaal, moeilijker toegankelijk, harder. 2c-b wordt zeer zeker een grote "hit" in de toekomst. Want de (alarmerende) berichten over MDMA worden met de dag overtuigender....

pasquali

Bewuste gebruiker
Eerst konden we het inderedaad nog in de winkel kopen nu niet meer helaas....je schreef dat je alleen was....was je dan niet ongelooflijk opgewonden zonder dat echtf ysiek met iemand te kunnen delen?

A

Anonymous

Gast
alleen ...

beste pasquali,
tja, dat was best moeilijk. Maar ik probeerde toch echt om deze, voor mij nieuwe, stof zo "wetenschappelijk" mogelijk te benaderen. Volgende keer, als die er al ooit komt, zal ik het samen met mijn vriendin nemen. Dan zal er waarschijnlijk géén tripreport komen. Althans geen wetenschappelijke.

A

Anonymous

Gast
voor jou geen probleem

nu ik het beter bekijk.... :) Jij zal dat probleem niet kennen met dat prachtige lief van jou. Jij kan die ervaring tenminste delen. En, zoals ze hier zeggen, gedeelde vreugde is dubbele vreugde. :hearteyes:
Voor mij zal die volgende keer er trouwens niet meer komen. Er was maar een héél, héél klein beetje van dat spul. En, zoals je al zei, het is verboden nu. Shit happens... :angry:

psychonaut'86

Bewuste gebruiker
Mooi trip report en jammer dat hij geen lid meer is. Je kan inderdaad veel van zo'n persoon leren en te weten komen. 2-cb interesseert steeds meer :grin:

Jammer dat het zo lastig te verkrijgen is... :(

Ik heb op het moment een opsporingsactie lopen :wave: bij een vriend van me die een beetje in het circuit zit!

Lets hope!

Psilo

Bewuste gebruiker
Mooi report!! Ik moet het eigenlijk weer op mijn to do list zetten.
Ik moet zeggen dat ik het lastig vind om mijn eigen herrinneringen aan 2cb terug te halen. Ik heb het misschien 10 jaar geleden een enkele keer gedaan (toen het nog legaal was = nog niet ontdekt was door de pennenlikkende ambtenaren)

Maar waarom zo laat in de nacht? Al kan dat misschien juist zo relax zijn op dat tijdstip.

fun

Bewuste gebruiker
Ik wil graag eerst meer weten over de effecten van 2c-b, maar als ik eraan zou kunnen komen zou ik inderdaad een keertje testen niet overslaan!

Edwin29

Newbie
Mooi reportje! Beschrijft goed de effecten van 2C-B in mijn ogen een van de beste drugs van dit moment!

* Geen kater
* Lekker kunnen eten(het smaakt ook nog een heel lekker)
* Heerlijk trippy blij gevoel
* Mooie visuals
* Het vermogen om met normale situaties om te gaan

Heb gelukkig laatst een lading kunnen bemachtigen, het is echt zeer schaars.

Mindless1985

Badass junkie
Edwin29 zei:
Mooi reportje! Beschrijft goed de effecten van 2C-B in mijn ogen een van de beste drugs van dit moment!

* Geen kater
* Lekker kunnen eten(het smaakt ook nog een heel lekker)
* Heerlijk trippy blij gevoel
* Mooie visuals
* Het vermogen om met normale situaties om te gaan

Heb gelukkig laatst een lading kunnen bemachtigen, het is echt zeer schaars.

Ik had de eerste keren ook geen kater, maar die laatste keer had ik dat toch echt wel hoor, flink hard onderuit gegaan toen het begon uit te werken.

peter

Newbie
heerlijk

Sinds kort hebben wij eens een pilletje geprobeerd , wij waren er altijd zeer op tegen maar nu wij het hebben meegemaakt zijn wij echt om. mijn vrouw komt heerlijk los en kan sinds lange tijd weer eens heerlijk genieten en zich laten gaan, wat na haar ongeluk helaas nooit meer voorgekomen was. nu hebben wij veel gelezen over 2 c b en dat lijkt ons het ideale middel, wij zijn echter mensen die totaal de weg in het wereldtje niet kennen dus begrijpen jullie ons probleem , de dokter zal het ons niet geven ha ha . wij hopen dat wij er een keer tegenaan lopen en dat wij er van kunnen genieten . aan alle die het wel hebben geniet ervan.

TeQ

Bewuste gebruiker
Kijk, dit prachtige goedje ben ik dus ook zo benieuwd naar :grin:

Alleen de mensen die het kunnen regelen schieten niet erg op/ vergeten het steeds/ of zijn hun contact steeds net kwijt jammer genoeg :)

Jeller

Badass junkie
is 2cb heftiger dan LSD?

nu wil ik het ook door jouw report

is het eigenlijk schadelijk?
wat zijn de risico's?

Edwin29

Newbie
Beste DZY, dat ligt misschien aan je kwaliteit 2C-B, ik heb zuivere kwaliteit rechtstreeks uit het lab, niet de zooi die verwerkt zit in pilletjes van 4mg of wat dan ook.

Iedereen die deze 2C-B gehad heeft heeft nog nooit last gehad van een kater. Het is echt mijn favoriet samen met methylone ! :mrgreen: :hearteyes:

Bovenaan