Eerste maal 2CB op een feest?

psychedelicmind

Experimenterende gebruiker
Hallo mede-df'ers

Wil graag aankomende vrijdag voor het eerst 2cb gebruiken op een acid feest. Heb al wel een beetje trip ervaring (paar keer truffels, 2x paddo's, 1x salvia 20x) en ook een paar keer xtc. Wat ik eigenlijk wil op het feestje is een licht xtc-gevoel met lichte visuals. Wil zeker niet leip zijn want hou hier niet zo van. Kunnen jullie hier enkele tips droppen i.v.m. dosering en alcohol gebruik? Ben namelijk ook van plan wat te drinken voor het feestje.

Greets

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Maximaal 30 milligram. Niet drinken. De laatste keer dat ik 2c-b deed heb ik van tevoren een fles wijn gedronken. Ik word van tripmiddelen altijd al lui, maar deze keer zat ik echt aan de bank geplakt.

Ik blijf het overigens raar vinden dat mensen zeggen dat ze er een mdma-achtige high van krijgen. Dat heb ik nog nooit gehad.

ooscaar

Wijs gebruiker
Je hebt nog niet heel veel ervaring met tripmiddelen begrijp ik, dus 30 mg op een feest kan wel echt te overweldigend zijn. Ik zou zeggen max 20 mg, 15 mg lijkt me perfect, op een nuchtere maag innemen. Als je ook nog gaat drinken zou ik op safe spelen en het bij 12 mg max houden, maar het beste lijkt me om er niet bij te drinken. :wink:

Als het toch tegenvalt kan je ook nog bijnemen, maar onthoud dan dat het dan een stuk minder goed werkt. Je kunt dan makkelijk 1 tot 1.5 keer de startdosis bijpakken.

Bobsacamano

Badass junkie
Je hebt wat trip ervaring maar niet heel veel dus ik raad het sowieso niet af. Ik vind zelf 15mg wat weinig maar 30 zoals EI zegt vind ik echt veel te veel voor een eerste keer. Ik zou 20 doen in jou geval.

Soms krijg ik wel een vleugje X gevoel van 2C-B deze momenten zijn wel kort maar als ze even voorbij komen dan geniet ik er wel flink van.

Exceptional Insight zei:
Maximaal 30 milligram

ooscaar

Wijs gebruiker
Stem wel met bobsacamano in eigenlijk, 15 is misschien wat weinig en met 20 zul je ook echt niet snel het te overweldigend vinden.

Heb je de pillen laten testen trouwens? Vaak (niet altijd!) zijn de pillen veel zwakker dan men beweert.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik denk dat 20mg 2CB een goede dosering zou zijn voor op een feest inderdaad, zeker de eerste keer aangezien je dan niet weet hoe je er op reageert. 2CB is nou niet echt een heel heftig tripmiddel, maar toch reageren sommigen er redelijk heftig op. Sowieso wil je denk ik niet hard trippen op een feest.

Bijdoseren zijn de meningen nogal over verdeeld, sommigen zeggen dat het niet werkt anderen weer wel. Hoger dan 1 keer de startdosis zou ik er niet op wagen als je nog niet bekend met de stof, komt die wel hard binnen dan sta je in enen wel echt keihard te trippen namelijk. Als je al bijdoseert wacht dan minstens 2 uur, want zo lang kan het duren voordat je op de piek zit met 2CB.

Ik ga deze donderdag voor het eerst 2CB op een feest doen, zit zelf aan 20mg te denken en dan een paar uur later nog eens 10mg. Ik heb al eens 25mg 2CB thuis gedaan en qua heftigheid vond ik dat prima te handelen, alleen voelde mij erg zwaar wat me op een feest niet zo chill lijkt.

psychedelicmind

Bedankt voor de reacties!

Mss wel belangrijk om er bij te zeggen is dat ik vrij klein ben van lichaamsbouw (1m66) en ook niet veel weeg (58kg). Ook zal ik de 2cb plaatselijk regelen dus zal sowieso niet met zekerheid de sterkte kunnen inschatten.

Greets

psychedelicmind

Betwijfel of ik teveel zal pakken. Ik onderdoseer liever dan ik overdoseer. Was aan het denken om me wat tipsy te drinken en dan een halve te nemen. Denk niet dat ik dat er hier erg veel kan foutgaan?

ooscaar

Wijs gebruiker
psychedelicmind zei:
Betwijfel of ik teveel zal pakken. Ik onderdoseer liever dan ik overdoseer. Was aan het denken om me wat tipsy te drinken en dan een halve te nemen. Denk niet dat ik dat er hier erg veel kan foutgaan?
Denk niet dat je daar iets van zal merken. Er zijn pillen in omloop met 10 tot 12 mg waarvan beweerd worden dat ze 18 zijn. Ook zijn er nu een hoop in omloop van 19 mg.

Je hebt geen idee wat je naar binnen gooit. Als je ter plekke regelt kan je net zo goed MDMA, paracetemol of PMMA krijgen. Kortom: je hebt geen idee, en zonder achterlijke risico's te nemen, is de kans zo goed als afwezig dat je op die manier juist doseert.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
ooscaar zei:
psychedelicmind zei:
Denk niet dat je daar iets van zal merken. Er zijn pillen in omloop met 10 tot 12 mg waarvan beweerd worden dat ze 18 zijn. Ook zijn er nu een hoop in omloop van 19 mg.

Je hebt geen idee wat je naar binnen gooit. Als je ter plekke regelt kan je net zo goed MDMA, paracetemol of PMMA krijgen. Kortom: je hebt geen idee, en zonder achterlijke risico's te nemen, is de kans zo goed als afwezig dat je op die manier juist doseert.
Helemaal mee eens. Wij kunnen eigenlijk geen zinnig advies geven als je je pillen daar ter plekke gaat regelen. Je weet dan niet wat je tot je neemt en in wat voor dosering.

Dan kun je beter een andere drug zoeken waarvan je nu een stash hebt of waarvan je weet dat het enigszins betrouwbaar is.

ooscaar

Wijs gebruiker
Daarbij mag je goed zoeken op een feest naar iemand die nog wat 2C-B voor je over heeft. :P

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
psychedelicmind zei:
Onderdoseren op 2C-B is echter hartstikke irritant. Mensen hebben dan vaak de (zware) bodyload, zonder de prettige effecten. Je zit dan steeds tegen de grens van trippen aan te hikken wat uitputtend en frustrerend werkt.

Dus ik ben het eens met de anderen hier. Doseer juist of doseer helemaal niet. 1 nijntje van 12 mg is vaak al te weinig dus een halfje waarschijnlijk al helemaal.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Ik sluit me aan bij de rest, 20mg is waarschijnlijk ideaal.

Zelf drink ik er wel eens een biertje bij om de scherpe randjes er vanaf te halen, werkt prima voor mij zonder te versuffen zolang ik maar geen grote hoeveelheden naar binnen werk, daar raak ik ook zonder 2c-b op den duur versuft van.

Het wil net als bij MDMA trouwens nog wel eens verschillen hoe lang het duurt voordat de effecten inslaan, zo heb ik mee gemaakt dat ik na 30minuten al vol in mijn trip zat met beide middelen maar ook tot 2x toe (met 2c-b) dat het iets meer dan 2uur duurde voordat de eerste effecten op kwamen.

Ik heb wel eens mee gemaakt dat ik onder invloed van 2C-B soortgelijke euforie voelde als die van MDMA maar dit is voor mij eerder uitzondering dan de regel. 2C-B is naar mijn ervaring zeker zeer vermakelijk maar zou niet van MDMA effecten uit gaan, dan zou je wel eens bedrogen uit kunnen komen.

Ik heb wel eens 2C-B genomen met 2 kleine meisjes, allebei zo'n 1.60meter en dit leek geen effect te hebben op de sterkte van de trip. Ook heb ik verhalen voorbij zien komen waarbij mensen aangaven dezelfde indruk te hebben maar durf het niet te garanderen dat gewicht geen invloed heeft. De 2C-B piek duurt sowieso niet heel lang dus ik denk niet dat je erg bang hoeft te wezen voor een te sterke dosering.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik vond 15mg de eerste keer ideaal, maar de adviezen hier hebben niet zo veel zin. Als je ter plekke iets gaat kopen kun je allerlei middelen treffen. De kans dat je iets anders hebt dan 2-CB is best aanwezig, laat staan dat je weet hoeveel er in je pilletje of capsule zit.

Mijn enige advies is dus, doe het niet. Koop het eerst, laat het testen en dan kunnen we dosis adviseren

Bobsacamano

Badass junkie
Ik sluit me hier heel erg aan. Sowieso is het heel erg onverstandig om zomaar op een feest een pilletje te kopen. Helemaal van een stof die niet mega veel voor komt. De kans is groter dat je wat anders krijgt.

Regel je 2C-B van te voren en laat het testen zodat je weet wat je hebt en goe kan doseren.

SmartieAndMe zei:
Ik vond 15mg de eerste keer ideaal, maar de adviezen hier hebben niet zo veel zin. Als je ter plekke iets gaat kopen kun je allerlei middelen treffen. De kans dat je iets anders hebt dan 2-CB is best aanwezig, laat staan dat je weet hoeveel er in je pilletje of capsule zit.

Mijn enige advies is dus, doe het niet. Koop het eerst, laat het testen en dan kunnen we dosis adviseren

Bovenaan