• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste maal NEP

Vandaag eerste maal NEP uitgetest. Omdat ik met de jaar wisseling eens iets anders wil proberen dan coke, heb ik beslist me goed in te lezen.

Na veel lezen en opzoeken heb ik beslist om NEP een kans te geven. Omdat ik morgen niet voor domme feit wil staan dacht ik vandaag al even een test run te doen.

Heb voor de eerste maal een sleutel puntje in 2 lijntjes verdeeld. Het eerste iets kleiner dan het tweede. Ik werk het naar binnen en voel een lichte branding in de neus. Iets later gaat ook het tweede binnen.

Ik voel een lichte buzz maar heb wel last van kaakschaatsen. Mijn lichaam voelt super aan niet opgejaagd of andere nare dingen.
Merk wel dat je snel zin krijgt om bij te nemen.

heb ondertussen nog een sleutelpunt genomen en ga mezelf dwingen het op te bergen anders is morgen alles op 😂

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Lichaam voelt goed, wel beetje zweterig nu. Lichte buzz in men hoofd. Wel wat meer kaalscheaatsen dat heb ik bij coke niet.
Heb ondertussen 4 sleutel punten binnen.

In het algemeen meer lijkend op coke of toch op amfetamine-achtigen? Ik heb amper referentiekader op het gebied van cathinonen los van 3-MMC, dus ik weet nooit zo goed wat ik me bij zoiets als NEP precies moet voorstellen.

In het algemeen meer lijkend op coke of toch op amfetamine-achtigen? Ik heb amper referentiekader op het gebied van cathinonen los van 3-MMC, dus ik weet nooit zo goed wat ik me bij zoiets als NEP precies moet voorstellen.
Ik vind het meer op coke lijken. Enkel het snuiven is iets pittiger maar na enkele lijnen is dit weg. Zit nu gewoon thuis en functioneer nog altijd naar behoren. Morgen ga ik het op een feestje testen.

dit is voor mij ook de eerste maal iets van RC

Dirkdirk

DF-koning
Is wel een fijne ervaring. Maar idd mee uit kijken want de craviig is enorm
Lichaam voelt goed, wel beetje zweterig nu. Lichte buzz in men hoofd. Wel wat meer kaalscheaatsen dat heb ik bij coke niet.
Heb ondertussen 4 sleutel punten binnen.
Kaak schaatsen.
Ik vind het meer op coke lijken. Enkel het snuiven is iets pittiger maar na enkele lijnen is dit weg. Zit nu gewoon thuis en functioneer nog altijd naar behoren. Morgen ga ik het op een feestje testen.

dit is voor mij ook de eerste maal iets van RC
Ik vind dit niet echt een report, maak er volgende keer een verhaal van. Omschrijf wat meer wat je voelt. DIt zijn gewoon een paar zinnen.

Bovenaan