Eerste maal Paddo"s

Weednator

Bewuste gebruiker
Ik ga binnen 2 weken voor de eerste keer paddo's eten . Ik heb al wat gesearched maar heb tog nog wel paar vraagjes ?

- ik heb gelezen dat de pupillen groot worden van paddo's , is het dan groter worden zoals bij xtc ?

- Ik wil graag veel lachkicks krijgen maar tog ook wel wat hallucineren , welke moet ik dan het beste neme ?

- Hoeveel paddestoelen / gram moet ik eten de eerste keer ?

- Hoelang duurt 1 trip ongeveer ?

Mvg

psilocybine

Bewuste gebruiker
Weednator zei:
Ik ga binnen 2 weken voor de eerste keer paddo's eten . Ik heb al wat gesearched maar heb tog nog wel paar vraagjes ?

- ik heb gelezen dat de pupillen groot worden van paddo's , is het dan groter worden zoals bij xtc ?

- Ik wil graag veel lachkicks krijgen maar tog ook wel wat hallucineren , welke moet ik dan het beste neme ?

- Hoeveel paddestoelen / gram moet ik eten de eerste keer ?

- Hoelang duurt 1 trip ongeveer ?

Mvg

je pupillen worden idd groot .. het hangt af van het lich effect hoe groot ..
veel lachkicks raad ik aan voor mexicaanse , maar paddo's ijn meer dan lachen en hallucinaties krijgen .. je gaat een vreemde wereld binnen en als je niet weet wat je aan te verwachten is het best om eerst een halve portie te eten om te kijken hoe gevoellig paddestoelen je liggen , ong 15 gram
1 trip hangt af van de hoeveelheid paddo en soort ..
de piek komt na anderhalf uur .. duurt ongevee half uur .. en na 3 uur bouw je af ..
hopelijk heb je wat aan mijn pers info :wink:

*pSiLoCyBiNe*

Weednator

Bewuste gebruiker
danku voor de info :)

Als je een bad trip krijgt hoe kan je die het beste stoppen ? Gewoon kotsen ? en moet je echt voorbereid zijn om paddo's te eten , moet je er een goed gevoel bij hebben .

paupie

Bewuste gebruiker
je moet er een goed gevoel bij hebben ja, maar een beetje zenuwen of een kleine beetje angst voor wat komen gaat kan geen kwaad :). Ik zou als ik jou was beginnen met een halve portie mexicaanse.

psilocybine

Bewuste gebruiker
het beste is nattuurlijk goe voorbereid te ijn :) .. het is niet altijd het geval dat je moet kotse :wink: .. als je een bad trip kijgt kn ik je aanraden veel vitamine C binne te werken :) .. sinaasappel .. detrox .. druiven suiker etc .. kunne de trip wat remmen :) .. voor de rest BLIJF RUSIG :wink: en ga confortable ligge .. just rememer .. go with the flow :wink: en het gevoel gaat toch voorbij :)

Bovenaan