Hey, Iemand heeft me net de link gegeven van dit forum, kende het niet en kom hier even mijn bad trip van weed vertellen van een 3-4tal jaar geleden.
Het was woensdag. Ik zat in die tijd nog op internaat.
Ik had strafstudie, en kwam rond 4 uur uit school.
Ik ging naar het internaat, om daar nog 1 intern te vinden die er was.
De rest was allemaal op uitstap (elke woensdagnamiddag waren er uitstappen)
Ik had verschrikkelijke honger aangezien ik het middagmaal op het internaat gemist had door de strafstudie. Dus ik maar de refter in, mij een 3tal bananen genomen en opgegeten.
Die gast vroeg mij dan om mee een jointje te komen roken.
Wij zijn die toen gaan roken, en op het moment zelf voelde ik niet veel.
Nadat hij op was en we terug naar binnen wouden gaan begon ik het te voelen.
Ik werd duizelig, misselijk en wist niet meer wat er gebeurde.
Ik ben op de grond gevallen, staarde naar de lucht en alles leek rond te draaien.
Hij heeft mij toen van de grond geholpen en mee naar binnen genomen.
Ik ben toen naar mijn kamer gegaan samen met hem en op het bed gaan liggen en mijn ogen toegedaan.
Dit maakte het alleen maar erger. ik voelde mij volledig draaien op het bed, mijn hartslag was enorm snel, het leek wel alsof mijn hart ging ontploffen.
Toen voelde ik natuurlijk die bananen terug bovenkomen, naar mijn lavabo gestrompeld om daar een hele lading naar buiten te werken.
Ik ben toen verhuist naar de wc's waar het helemaal fout is gelopen.
Ik zat daar alleen, kreeg paniekaanvallen, wist niet wat er gebeurde en bleef maar overgeven. de bananen waren al lang eruit en er kwam alleen nog maar gal.
Ik heb verscheidene keren bijna naar mijn ouders gebeld om uit te leggen wat er aan het gebeuren was, maar heb dit uiteindelijk niet gedaan.
Op een gegeven moment lag ik nog steeds over de wc gebogen, en hoorde ik in de gang kinderen roepen. alsof ze kwamen aangelopen om naar hun kamers te gaan.
Ik wandelde naar de deur, deed de deur van het wc open, en het geluid stopte en er was niemand te bespeuren.
Na nog een 10tal min. op het toilet te zitten ging het al iets beter en ben ik terug naar mijn kamer verhuist om op mijn bed te gaan liggen.
Ik heb toen even kunnen slapen, en nadat ik wakker ben geworden en voelde ik mij al een stuk beter.
toen is het stillentjes uitgewerkt en is het overgegaan..
Nu rook ik toch al een paar jaar jointen en ik heb dit nooit meer voorgehad (gelukkig maar zou het niet willen)
Het was woensdag. Ik zat in die tijd nog op internaat.
Ik had strafstudie, en kwam rond 4 uur uit school.
Ik ging naar het internaat, om daar nog 1 intern te vinden die er was.
De rest was allemaal op uitstap (elke woensdagnamiddag waren er uitstappen)
Ik had verschrikkelijke honger aangezien ik het middagmaal op het internaat gemist had door de strafstudie. Dus ik maar de refter in, mij een 3tal bananen genomen en opgegeten.
Die gast vroeg mij dan om mee een jointje te komen roken.
Wij zijn die toen gaan roken, en op het moment zelf voelde ik niet veel.
Nadat hij op was en we terug naar binnen wouden gaan begon ik het te voelen.
Ik werd duizelig, misselijk en wist niet meer wat er gebeurde.
Ik ben op de grond gevallen, staarde naar de lucht en alles leek rond te draaien.
Hij heeft mij toen van de grond geholpen en mee naar binnen genomen.
Ik ben toen naar mijn kamer gegaan samen met hem en op het bed gaan liggen en mijn ogen toegedaan.
Dit maakte het alleen maar erger. ik voelde mij volledig draaien op het bed, mijn hartslag was enorm snel, het leek wel alsof mijn hart ging ontploffen.
Toen voelde ik natuurlijk die bananen terug bovenkomen, naar mijn lavabo gestrompeld om daar een hele lading naar buiten te werken.
Ik ben toen verhuist naar de wc's waar het helemaal fout is gelopen.
Ik zat daar alleen, kreeg paniekaanvallen, wist niet wat er gebeurde en bleef maar overgeven. de bananen waren al lang eruit en er kwam alleen nog maar gal.
Ik heb verscheidene keren bijna naar mijn ouders gebeld om uit te leggen wat er aan het gebeuren was, maar heb dit uiteindelijk niet gedaan.
Op een gegeven moment lag ik nog steeds over de wc gebogen, en hoorde ik in de gang kinderen roepen. alsof ze kwamen aangelopen om naar hun kamers te gaan.
Ik wandelde naar de deur, deed de deur van het wc open, en het geluid stopte en er was niemand te bespeuren.
Na nog een 10tal min. op het toilet te zitten ging het al iets beter en ben ik terug naar mijn kamer verhuist om op mijn bed te gaan liggen.
Ik heb toen even kunnen slapen, en nadat ik wakker ben geworden en voelde ik mij al een stuk beter.
toen is het stillentjes uitgewerkt en is het overgegaan..
Nu rook ik toch al een paar jaar jointen en ik heb dit nooit meer voorgehad (gelukkig maar zou het niet willen)