• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

eerste maal weed: slecht afgelopen

Bloob

Newbie
Hey, Iemand heeft me net de link gegeven van dit forum, kende het niet en kom hier even mijn bad trip van weed vertellen van een 3-4tal jaar geleden.

Het was woensdag. Ik zat in die tijd nog op internaat.
Ik had strafstudie, en kwam rond 4 uur uit school.
Ik ging naar het internaat, om daar nog 1 intern te vinden die er was.
De rest was allemaal op uitstap (elke woensdagnamiddag waren er uitstappen)
Ik had verschrikkelijke honger aangezien ik het middagmaal op het internaat gemist had door de strafstudie. Dus ik maar de refter in, mij een 3tal bananen genomen en opgegeten.

Die gast vroeg mij dan om mee een jointje te komen roken.
Wij zijn die toen gaan roken, en op het moment zelf voelde ik niet veel.
Nadat hij op was en we terug naar binnen wouden gaan begon ik het te voelen.
Ik werd duizelig, misselijk en wist niet meer wat er gebeurde.
Ik ben op de grond gevallen, staarde naar de lucht en alles leek rond te draaien.

Hij heeft mij toen van de grond geholpen en mee naar binnen genomen.

Ik ben toen naar mijn kamer gegaan samen met hem en op het bed gaan liggen en mijn ogen toegedaan.
Dit maakte het alleen maar erger. ik voelde mij volledig draaien op het bed, mijn hartslag was enorm snel, het leek wel alsof mijn hart ging ontploffen.

Toen voelde ik natuurlijk die bananen terug bovenkomen, naar mijn lavabo gestrompeld om daar een hele lading naar buiten te werken.

Ik ben toen verhuist naar de wc's waar het helemaal fout is gelopen.
Ik zat daar alleen, kreeg paniekaanvallen, wist niet wat er gebeurde en bleef maar overgeven. de bananen waren al lang eruit en er kwam alleen nog maar gal.

Ik heb verscheidene keren bijna naar mijn ouders gebeld om uit te leggen wat er aan het gebeuren was, maar heb dit uiteindelijk niet gedaan.

Op een gegeven moment lag ik nog steeds over de wc gebogen, en hoorde ik in de gang kinderen roepen. alsof ze kwamen aangelopen om naar hun kamers te gaan.

Ik wandelde naar de deur, deed de deur van het wc open, en het geluid stopte en er was niemand te bespeuren.

Na nog een 10tal min. op het toilet te zitten ging het al iets beter en ben ik terug naar mijn kamer verhuist om op mijn bed te gaan liggen.

Ik heb toen even kunnen slapen, en nadat ik wakker ben geworden en voelde ik mij al een stuk beter.
toen is het stillentjes uitgewerkt en is het overgegaan..

Nu rook ik toch al een paar jaar jointen en ik heb dit nooit meer voorgehad (gelukkig maar zou het niet willen)

Acra

Newbie
doet mij denken aan mijn eerste keer.
ik denk wel dat iedereen deze problemen kennen.

ik blow nu meer dan een jaar en half. ( elke dag )
ik kan er zeer goed tegen.

maar toch soms gebeurd het nog wel eens dat ik na een joint plots echt raar begin te voelen.
( warm, koud, draaierig, misselijk, flauw vallen...)

ik hou mij sterk en wacht gewoon tot het weer weg is.
alles komt samen op en na 5 a 10min is het plots weer terug weg.

heb ik 3x meegemaakt.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
ik blijf het toch maar niet snappen dat mensen dit soort dingen meemaken, ik ben nog nooit 'bad' gegaan van wiet.... maarja toch bedankt dat je deze ervaring met ons wilt delen :mrgreen:

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
tja als je al wat ervaring hebt is het idd raar dat je fout gaat (vind ik toch)
maar als het je eerste keer is...
ben zelf nog nooit fout gegaan, maar ken wel een aantal mensen die hun eerste keer serieus fout zijn gegaan en die nu regelmatig blowen
dus is niet zo uitzonderlijk dat iemand z'n eerste keer fout gaat denk ik...

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
de eerste 2 joints die ik rookte was ik compleet van de wereld :openmouth:
had zoiets nog nooit meegemaakt
heb dat gevoel spijtig genoeg nooit meer kunnen terughalen...
de eerste keer met drugs is voor mij altijd de beste keer geweest, behalve dan met coke...

Rain

Bewuste gebruiker
1e joint voelde ik weinig van, 2e joint een lachkick van 2 uur lang... Dodelijk voor je buikspieren.

vogel

Bewuste gebruiker
ik had 8 jaar geblowd, altijd puur behalve de eerste paar maanden toen ik begon met blowen

ik heb maar 1 keer moeten kotsen omdat ik een te grote hijs nam
van tabak roken heb ik veel vaker gekotst
van heroine kan je je behoorlijk out en duf voellen en zonder gewenning ga je kotsen
zonder gewenning van tabak ga je ook van tabak kotsen
de een is gevoelig voor c og h ofwiet of hasj sommige gevoelig voor xtc
maarja teveel is nooit goed,,, een vriendin van me die is een keer blowde
zag ineens dubbel en werd duizelig ze zag haar vrienden 3 dubbel zei ze
ze ging bijna out leek wel en ze ging op de groind liggen
do you know sometimes if you you are stuck because of you broke the law,,, but that does not metter you JJust got to undEErstand why you did wrong
god iS with you and will forgiveU you ,,, prey toe god and jesus
joshep and maria and,,,
why you use no drugs when you are young
think think thinking is nessesary to kwow if it,s good or bad to be stoned,,,or high or take a trip with paddo,s of lsd of wat dan ook om stined ofzo te worden :wink:
i read a time that thc got een halfwaarde tijd van 3 en een halve dag
dat zou dus ook verklaren dat het zo lang nog in de urine aantoonbaar is met testen tot 45 dagen,,,
wel is gelezen op www.myjoint.nl,,,, op die site links beneden in de hoek klikken op riisico,s
why should you use drugs on you fifteenth
why should you stay using drugs for 8 years
de link werkt niet maar als je dit in google intypt dan zit je er het dichtsete bij::> een kritische noot van de heren hasj
drugs is vaak gewwon te heavey te zwaar om teveel en tevaak te doen
maar men kan wel een lekker soepie maken van onschuldige planten in de tuin,,,zoals de incarnata passiebloem,,, of blauwglidkruid scutellaria
nou dit was alles voorlopig tot later weer ::>')''0(0)(;.>::=--][{:>{:)(}:wink:@@ :rolleyes:
boudewijn de groot meester prikkebeen
Hij staat in de sneeuw aan de poort van de stad
En prikt de dagen van december op z`n hoed
Hij fluit z`n pluche lapjeskat
Want hij heeft last van muizenissen die nesten maken in z`n baard.
Maar `t dier laat hem altijd mooi fluiten
`t Dier preekt ernstig voor de vissen
gevallen van een haringkar.
Hij lokt de dagen met z`n lied
De dagen vliegen, hij blijft staan
Waar komt hij vandaan?
Hij koestert de dagen van rood cellofaan
Van glitter en watten en sterrenpapier
Geen mens kent zijn naam
Geen mens kent zijn naam.
Meester Prikkebeen
Meester Prikkebeen

yeah altijd nuchter thanks to the music :P

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Nou je bent niet de enige hoor, mijn eerste keer was nou ook niet echt lekker.. ik was al half dronken en ik werd later toch ziek en misselijk :(
Ik heb minimaal anderhalf uur bij me beste maat op de plee zitten kotsen :P

wiet busje

Belezen gebruiker
jammer dat je eerste keer bad was.
ik kan het zelf niet voorstellen hoe je bad gaan op wiet, maar ik heb toh genoeg verhalen gehoord om me er iets bij voor te stellen.

wausie91

Bewuste gebruiker
zommes zei:
Ik ben ook weleens bad gegaan op wiet.

Op space-cake nog wel het aller gruwelijkst.

gruwelijkst vertel ??

ik en zelf trouwens ook een keer bijna bad gegaan p wiet na 8 neusjes en heel veel gerookt te hebben van white whidow ne ik had vrij kort daarvoor heel veel lasagna op dus was me eigen schuld daarna voelde ik me weer goed en was gewoon knetter stoned

fokker

Belezen gebruiker
Psychedelic_Fairytale zei:
tja als je al wat ervaring hebt is het idd raar dat je fout gaat (vind ik toch)
maar als het je eerste keer is...
ben zelf nog nooit fout gegaan, maar ken wel een aantal mensen die hun eerste keer serieus fout zijn gegaan en die nu regelmatig blowen
dus is niet zo uitzonderlijk dat iemand z'n eerste keer fout gaat denk ik...

Zelf maar 1 keer fout gegaan op drugs, alleen niet van de weed maar op de paddo´s... dat tripreport staat hier ook nog ergens... samen met mn ladyfriend behoorlijk te veel binnen gesnoept... compleet egodeath en totale paniek, wat achteraf toch wel ruig is eens meegemaakt te hebben.

Vandaag bij mn eerste salvia ervaring een beetje onrustig, licht verward, en licht achterdochtig gevoel ervaren, maar er gewoon niet aan proberen te denken en t los te laten, niet echt fout gegaan... een hoop heb je denk ik toch zelf in de hand op t moment dat t fout begint te lijken gaan... zover ik weet begint t bij mij meestal in de trend van gedachtes als 'is dit wel goed', laat ik dit niet direct los lijkt t erger te worden tot t punt waarop ik t niet meer geremd krijg (zoals de ene keer op de paddo's). Goed, nu ben ik pas een keer slecht gegaan, maar vandaag leek even weer zo te gaan, tot ik me gewoon relaxt neerlegde op mn bed mn ogen sloot en mezelf zei 'tis goed zo' en me volledig overgaf. waarna het heerlijk spazen werd en t angst gevoel verdween :smoke:

Krabhamer

Newbie
Jooow,
Ik ben de eerste 2 keer dat ik wiet rookte ook compleet nokkie gegaan.
Ik denk dat je lcihaam tog moet wennen eraan.
Maar we waren wel dom bezig we hadden teveel wiet erin gedaan en 4 zakken chips tegelijk opgegeten met zijn 2en :P dom dom dom 1e keer moest ik bijna kotsen en voelde ik me ook totaal klo*te, 2e keer heb ik thuis staan kotsen.

Nu doe ik het al lang jaartje of 2 maar een maand geleden heb ik weer geblowed en veel gegeten en was ik thuis weer doodziek (net niet gekotst) dus dat gaat niet samen bij mij

minn

Badass junkie
Komt door die bananen, je moet goede bodem hebben, van brood enzo.
Alleen op bananen ist gewoon goor en kut.

Freezing

Bewuste gebruiker
Jep, maandag bad gegaan.

k was knetterstoned en spacede em op zoon liedje, en toen draaide alles enzo en toen heb ik n uur ligge kotse ofzo toen kreeg ik ook nog migraine aanval dus dat werd helemaal lkkr

qinn

Bewuste gebruiker
nou, mij is het nog nooit gebeurd (gelukig maar)
zelfs me 1e keer dat ik blowde was een puure joint.
Omdat ik toen nog nooit geblowd of gerookt had wou ik een puure joint omdat ik dacht dat nicotine egt slecht voor me was en egt kut zou zijn.
ik ben die dag egt ontzettend stoned geweest en ik weet er niet veel meer van af.

maja...

tot nu toe gelukig nog niet zo'n ervaring gehad :grin:

azgaza

Badass junkie
Zo iest is mij nog nooit over komen, de eerste keer stoned hadden we bijna 2 gram gerookt en het was ontzettend relaxed, ik kreeg toen een gevoel in mijn hersenen dat ik zoo ontzettend fijn vond.. dat ik het de 2 jaar erop elke dag bijna heb gedaan, en nog steeds. Nooit een rare reactie op gehad.

Bovenaan