eerste speedervaring

Dreuge

Badass junkie
knolselderij zei:
Exceptional Insight zei:
DDeeJay zei:
Speed is als wijn

dit moet je leren waarderen ^^
Wat een onzin. Je vindt het lekker of je vindt het niet lekker. Geldt voor beide trouwens, maar op een andere manier natuurlijk.

nahh ik had precies t zelfde, je moet de effecten van speed leren waarderen want nu is het mn nummer 1 drugs terwijl het op het begin ergens onderaan stond in mn lijstje

Mischien heeft dit te maken met ervaring die je had met andere drugs? Ik had namelijk ervaring met XTC toen ik voor het eerst speed nam en daardoor verwachte ik veel meer effect. Mischien is dat bij jullie ook zo?

En er mee leren omgaan houdt dus in dat je niet als een debiel een gram weg moet snuiven en rekening moet houden met wanneer je wil slapen?

knolselderij

Wijs gebruiker
@ dreuge, is ook idd zo omdatk eerder mdma en xtc had gedaan. Ik verwachte daarom ook net zo een overweldigend gevoel terwijl pep de kleine dingen het zo heerlijk maken. je moet de effect leren herkennen. geweldig vaag en nucter zijn te gelijk.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Zomer van 2009 had ik voor het eerst en enige keer speed gedaan. 2 sleutelpuntjes op fusion in Duitsland. Het was m'n verjaardag dus ik had me voorgenomen alles te nemen wat op mijn pad kwam (wiet, cocktails, xtc, 2C-B en speed dus).

Ik voelde wel de effecten, duidelijk meer energie en lulkicks, alleen voelde het emotioneel totaal vlak, beetje robotachtig. Tja ik weet echt niet of dat ook zo is als ik het nog is doe, maar ik houd niet zo van die robotshit, vond ik ookal met 4-fluo, best kut.

Maar ben ik iemand die het gewoon niets vind of moet ik het 'leren waarderen'?
Ik denk dat ik het gewoon niets vind want ik voel echt 0 impuls om het nog te proberen..

pascal828

Badass junkie
knolselderij zei:
nahh ik had precies t zelfde, je moet de effecten van speed leren waarderen want nu is het mn nummer 1 drugs terwijl het op het begin ergens onderaan stond in mn lijstje
Bij mij hetzelfde. :)

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
misschien dat ik hier een beetje en bijdrage kan leveren, heb namelijk zelf afgelopen vrijdag voor het eerst speed gebruikt.

ik heb in totaal 4 sleutelpuntjes gepakt. (niet laten testen, slecht ik weet het) en moet zeggen dat het eigenlijk wel meeviel. ik had gehoord dat het heel erg zou branden en dat ik snel wat zou willen drinken vanwege de gore smaak maar dit viel allemaal redelijk mee. een lichte irritatie in de neusholtes en een beetje een chemische smaak maar dit was te verwaarlozen.
vervolgens naar de vaste cafe's geweest en wat gedronken (moet erbij vermelden dat ik wel redelijk beschonken was toen ik het pakte). ik merkte al dat praten een stuk vlotter ging en dat het leuk was om nieuwe mensen aan te spreken. ook werd de alcohol enigzins geneutraliseerd en desondanks dat ik het voelde kon ik me gewoon nuchter gedragen.

eenmaal in het drukste cafe waar iedereen stond te dansen kwam ik dan ook los en moet zeggen dat dit goed beviel. je hebt jezelf goed in de hand maar geniet wel heel erg. je bent daarbij ook nog lang niet moe en stapt gemakkelijk op anderen af. het beviel mij eerlijkgezegd beter dan coke (niet dat arrogante gedoe).

naderhand wel balend in bed gelegen en niet kunnen slapen terwijl ik dinsdag tentamen heb. en plots bedacht ik me dat ik misschien wel alvast wat aan school kon werken. heb uiteindelijk nog 5 paginas van een samenvatting gemaakt waar ik nog veel aan heb gehad en daarna het licht uitgedaan en een beetje aan mijn vriendinnetje liggen denken.

heb de speed gepakt rond half 11 en viel rond half a 7 uur eindelijk in slaap. dan tot 10 geslapen en zaterdagavond ook vroeg naar bed.

kort tripreportje maar hoop dat t enigzins n idee geeft. men kan t dus echt niet vergelijken met t gevoel van coke of mdma maar het is zeker ook aangenaam (mits je weet wat je te wachten staat). ik had me gelukkig goed ingelezen. :)

Muse24

Experimenterende gebruiker
Ben ooit aan speed begonnen zonder dat ik wist wat het ging doen enzo. Een leuke ervaring, maar de dag erna was ik lichamelijk helemaal kapot en mentaal toch ook wel.
Pas geleden voor de 3e keer speed gebruikt en zeker, met alle voorbereidingen die ik kon treffen omdat ik nu wél wist wat ik kon verwachten en hoe mijn lichaam erop zou reageren, was het echt perfect!
Ik was wel erg van het plannen en in de gaten houden dat ik niet teveel zou nemen, maar dat was voor mij echt geweldig op die manier en heb er voor mn gevoel alles uit kunnen halen wat ik wilde bereiken die nachten. Ik heb samen met mn vriend 2 nachten doorgehaald, in het begin om het uur gesnoven, dun lijntje, en daarna toen ik mn tijdsbesef kwijtraakte, om de paar uur, soms zelfs tussenpozen van 5 uur, omdat we dan 5 uur lang met elkaar non-stop in gesprek waren geraakt. De rest van de tijd hebben we alleen maar liggen vozen.
Mijn eigen grens is, als mn hartje enorm snel klopt, even niet meer bijnemen totdat mn lichaam bedaard is, anders ga ik veel te hard. En zo moet denk ik iedereen voor zichzel beetje uitvinden hoeveel en om de hoeveel tijd je wat bij kunt pakken, om het meest positieve effect ervan te hebben, zonder al te veel vervelende effecten omdat je lichaam na 2 nachten niet slapen en fatsoenlijk eten, toch echt wel roept dat het een keer genoeg is.

Bovenaan