• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste speedtripje

Boeberke

Experimenterende gebruiker
kan iemand me even helpen ?

ik neem mijn speed meestal in bommetjes ( capsules). ik heb altijd 2 bommetjes nodig en een kleine snuif vooraleer ik er iets van voel. nu heb ik eens een capsule op een weegschaaltje gelegd en nu blijkt er per capsule ong 500mg in te zitten :openmouth: . ik weet dat dit voor bijna iedereen veel is en besef dit zelf ook. ik gebruik om de paar weken ( deze week wat meer). de kwaliteit van de speed weet ik niet, maar ken een ervaren gebruiker die dezelfde speed neemt en er met een lijntje genoeg van heeft en em goed vind.

ik neem ook per dag een pantomed 40mg ( maagbeschermer) en ik eet niet veel/weinig. zou dit een reden kunnen zijn dat ik zo slecht op speed reageer, of heb ik een hoge tolerantie ?

ik voel me ook geleidelijk aan echt opgejaagd ( niet in de leuke zin) en men wangen worden vuurrood en gloeien. men handen voelen aan alsof ze bibberen maar doen ze uiterlijk niet, handen en voeten zijn niet warm te krijgen en heb het gewoon immens koud( terwijl het hierbinnen 22° is). tintelingen( net miertjes) op over men hoofd.
neem beide capsules ook niet samen. zit telkens een uur tussen om het effect af te wachten.

enig idee wat er misschien aan de hand is ?

d1g1tal1s

Belezen gebruiker
Denk echt dat je je speed even moet laten testen. Heb al aardig wat speed op afgelopen 2 maanden, maar als ik 500mg+ zuivere speed in een dag erin gooi dan loop ik echt 2 dagen achterstevoren terwijl ik de hoelahoep dans.

Boeberke

Ja natuurlijk slaap ik dan ook 2 dagen niet. Maar neem dan die avond een zolpidem en dan lukt het meestal wel.

Boeberke

d1g1tal1s zei:
Denk echt dat je je speed even moet laten testen. Heb al aardig wat speed op afgelopen 2 maanden, maar als ik 500mg+ zuivere speed in een dag erin gooi dan loop ik echt 2 dagen achterstevoren terwijl ik de hoelahoep dans.

Deze dosis is in een enkele keer he. Zodra ik niets meer voel komt er nog een bommetje bij he. Dit is wel pas na ong 6uurtjes. Klinkt alsof ik hier zwaar aan het neme ben, maar ben ook niet zeker of het weegschaaltje wel correct is. En een ervaren gebruiker die o.a ketamine en oxy's snuift, vind de speed wel goed.

Nu vraag ik me af of het ook enkel aan mij kan liggen.
Ik eet namelijk soms 2dagen niets en neem maagbeschermers. Zou dit een verkeerd effect geven ofzo ?

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Boeberke zei:
Ik eet namelijk soms 2dagen niets en neem maagbeschermers. Zou dit een verkeerd effect geven ofzo ?

Twee dagen niet eten is al niet aan te raden zonder speed. Als je dan ook nog eens grote hoeveelheden in je maag gooit in combinatie met maagbeschermers, kun je wel stellen dat je echt geen idee hebt waar je mee bezig bent. Bij het gebruik van speed moet je eigenlijk extra eten omdat je lichaam meer verbrandt, als je al geen eten hebt genomen zal je alleen maar een ongemakkelijk gevoel krijgen, of wat jij opgejaagd noemt. Ook zal de maagwand ernstig beschadigd worden omdat het direct in aanraking komt met de speed. Het is dus ECHT af te raden wat jij doet. Vergeet nou maar even of je tolerantie te hoog is of welke kwaliteit de speed heeft, ga eerst eens echt uitzoeken wat speed doet met je lichaam en hoe je het moet gebruiken. En niet eerst grote hoeveelheden innemen en dan gaan vragen hoe of wat.

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Waarschijnlijk neem je de grootste troep wat als pep verkocht wordt. Wat wil het nou zeggen dat 1 iemand anders het goed vindt dat is toch geen garantie. Je bent goed opweg om een overdosis te nemen als je een keer echte speed hebt. Maar aan de adviezen hier zal het niet liggen eerder aan jezelf. En wat is je defenitie van een ervaren gebruiker omdat iemand oxy of keta heeft gehad wil nog niet zeggen dat die ervaren is. Een ervaren gebruiker weet op zijn minst wat hij doet, wat hij heeft en wat hem te wachten staat.

Verder wordt je van speed niet opgejaagd dat wordt je eerder van hoge doseringen caffeine.

Boeberke

Telkens ik andere speed ga halen, neem ik nooit dezelfde hoeveelheid als bij de vorige. Ik ben me goed bewust van een mogelijke overdosis. Ja , ervaren gebruiker naar mijn defenitie: iemand die weet wat hij aankan en het gebruik in de hand heeft.

Ik moet misschien idd eens mijn speed laten testen.
Net een lekkere pizza gegeten, die smaak ... Subliem gewoon. Ik ga er zeker op letten meer te eten. Heb gelezen dat fruiten, noodles ed er wel goed ingaan. Ga het zeker proberen.

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Je doet uiteindelijk toch wat jezelf wilt maar de enige manier om te weten wat je hebt is door het te laten testen. Zoek dan eens uit wat de normale doseringen zijn om hard van te gaan oftewel een speedy ik kan de hele wereld aan effect. En met goeie speed hoef je niet eens zoveel te pakken je zou verbaasd staan hoeveel je van weinig kan merken.

En iemand die weet wat hij aankan en zijn gebruik in de hand heeft is echt niet gelijk ervaren. Ervaring wil zeggen dat degene weet wat hij doet waar hij mee bezig is. Gebruik zelf al dik 10 jaar en vind mezelf eerlijk gezegd nog niet eens zo ervaren. Heb bijna behoorlijk wat dingen gezien in de wereld van drugs maar nog lang niet alles en dat terwijl ik hardcore junkie ben of geweest. Heb ontdekt dat ik nog een hele hoop moet leren. Maar wat ik wil zeggen ervaring doe je op door de jaren heen en dat is niet iets wat binnen een paar maanden of paar jaar opdoet.

Boeberke

De eerste keer was ik ook echt chill. Lekkere praatkick, helder en supergeconcentreerd. Alles wat je verwacht van speed. Maar dit verdween na de 3de keer. Toen werd ik voor de eerste keer opgejaagd in men maag en onrustig. En het is dezelfde speed. Dus buh :)

Boeberke

Heb gisteren 1 bommetje genomen met de voor mij "normale" dosis. Ik merkte er weinig/niets van. Ik heb besloten niets bij te nemen. Enkele uren later voelde ik me ineens anders. Heel klamme handen/voeten en lichaam was een beetje onrustig. Moest bewegen. Maag deed ook onrustig. Precies lichte samentrekkingen enz van men buikspieren.

Ik ken de effectenvan speed, maar zou het raar vinden moest ik zoveel uren later pas effect voelen. Kan dit of is het iets anders ?

walnootje

Belezen gebruiker
Boeberke zei:
Heb gisteren 1 bommetje genomen met de voor mij "normale" dosis. Ik merkte er weinig/niets van. Ik heb besloten niets bij te nemen. Enkele uren later voelde ik me ineens anders. Heel klamme handen/voeten en lichaam was een beetje onrustig. Moest bewegen. Maag deed ook onrustig. Precies lichte samentrekkingen enz van men buikspieren.

Ik ken de effectenvan speed, maar zou het raar vinden moest ik zoveel uren later pas effect voelen. Kan dit of is het iets anders ?

Had je van te voren veel gegeten? of misschien heb je een trage spijsvertering. je gaf zelf al aan dat je speed in capsules doet, misschien wordt speed in een capsule trager opgenomen dan bij een vloeitje. Maar of dat zo is weet ik niet zeker. De effecten die je omschrijft lijken mij verder normaal...

Ik hoop dat je hier iets mee kan. :wink:

Bovenaan