• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste trip slecht gevallen

070

Newbie
Welkom

ik hadt 1 week geleden een blowtje gehad van een betrouwd iemand :)

maar ik ging hem dus roken en bij de helft maakte ik hem uit en ging weer me kamer in :grin:

En vanaf dat moment gaat het fout :openmouth:

Ik werd licht in me hoofd

had moeite met staan

had snelle hartklopleningen

Kreeg waas voor me ogen :confused:

Dacht echt dat me hart er uit wou springen :kots:

Wou die avond echt een ambulance :openmouth:

Maar eigenlijke ga ik gewoon naar een normaale coffeeshop 1x per week en dan heb ik nergens last maar nu ben ik bang dat als ik een normaale voorgedraaide haal dat het weer gebeurt

Is dit erg of kan ik gewoon een normaale voorgedraaide roken ?

Iemand idee ?

Doe het nou al een jaar !

de eerste keer dat ik echt blowde was het bij 4 a 5 hijsjes achter elkaar nam dat ik tegen de grond ging daarna nooit meer last van gehadt :tearsofjoy:

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
je kunt gewoon die voorgedraaide blijven roken daar zit niet veel wiet of hasj in, meer tabak dan stuff.

pwooppwoop

Experimenterende gebruiker
koop nooit voorgerolde... heb der zo is eentje opengehaald... echt zoeken naar groene stipjes tussen de hopen tabak
beter koop je gewoon voor hetzelfde bedrag wiet en dan kan je nog altijd lichte jointjes rollen, heb je er alleen dubbel zoveel voor dezelfde prijs

en nee de volgende keer gaat het niet gebeuren, je was waarschijnlijk gewoon moe of slechtgezind ofzo

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
pwooppwoop zei:
koop nooit voorgerolde... heb der zo is eentje opengehaald... echt zoeken naar groene stipjes tussen de hopen tabak
beter koop je gewoon voor hetzelfde bedrag wiet en dan kan je nog altijd lichte jointjes rollen, heb je er alleen dubbel zoveel voor dezelfde prijs

idd

Bovenaan