Eerste wiet ervaring

Dus ik was bij een feest en we gingen wiet roken. Ik voelde steeds niks dus ben drie keer opnieuw gegaan. Dit was btw mijn eerste keer roken. Dus op een gegeven moment bewogen mijn benen vanzelf en ik vond het vrij irritant. Toen opeens leek het of ik al 3 uur sliep en ik staarde de hele tijd naar mijn telefoon. Ik ging naar binnen toe om op de bank te zitten en ik werd bang want ik moest zo nog naar huis bla bla. Ik hoorde mensen om me heen praten maar ik wist niet waarover ze spraken. Het leek ook of ik in slow motion op mijn telefoon zat. Mijn keel was ook gortdroog dus ik ging water pakken maar tegen de tijd dat ik bij de kraan was was ik al vergeten wat ik ging doen. Uiteindelijk werd ik weer aanspreekbaar en een beetje nuchter.

Was dit nou een bad trip? De andere mensen met wie ik was die spraken allemaal veel en waren druk.

Undercover Buster

Bewuste gebruiker
Meh, in mijn bescheiden mening waren die anderen ook niet echt stoned. Meestal word je daar rustiger van ipv druk.
En zin om te eten! En lekker dat dat dan is! Droge keel en dorst wel, maar dat kan van bewoonroken ook.
Maak je niet druk.
Echte, echte bad trip dan slaat je hart zo wat op hol. Natuurlijk verschil in bad trips maar van wat ik zo lees had je geen bad trip, enkel slechte joint!
Maak je vooral niet te druk, zeker als je weer eens gaat blowen, als je al nerveus gaat beginnen is niet goed.
Zuig aan die joint en laat het over je heen komen.

Enneh haal je wiet of hash bij een coffeeshop niet bij Jantje of Ahmed om de hoek!

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@Undercover Buster
Enneh haal je wiet of hash bij een coffeeshop niet bij Jantje of Ahmed om de hoek!
Dikke mik met jou en je coffeeshop, die verdubbelen/verdriedubbelen de prijs van mijn favo druggie alleen maar.
Doe mij dan maar liever de kwantumkorting van bij Jantje of Ahmed, scheelt ook nog eens om de paar dagen coffeeshopbezoek met die onzinnige regel dat je maar maximaal 5 gram per keer mag afnemen.

Ja mijn hart klopte echt niet normaal hard en ik ging chips eten maar ik leek net een hamster want het werd echt gortdroog in mijn mond. Ik kon het niet eens inslikken.

Bee

Belezen gebruiker
Nee hoor, dat is niet per se bad gaan op wiet. Meestal uit zich dat in volledige paniek en lichamelijke effecten (aka flauwvallen/overgeven/whatever). Je hebt een beetje bad gaan en heel erg, maar hoe je het definiëert ligt aan je ervaring met bad gaan. Ik word soms trouwens ook heel druk van wiet hoor, maar dat kan ook gewoon zijn omdat ik dan enthousiast wordt en dan gaat de filter eraf. Maar dat heb ik nuchter ook. :grimacing:

Undercover Buster

Bewuste gebruiker
@Undercover Buster

Dikke mik met jou en je coffeeshop, die verdubbelen/verdriedubbelen de prijs van mijn favo druggie alleen maar.
Doe mij dan maar liever de kwantumkorting van bij Jantje of Ahmed, scheelt ook nog eens om de paar dagen coffeeshopbezoek met die onzinnige regel dat je maar maximaal 5 gram per keer mag afnemen.

Ik snap je punt wel haha maar dacht dat we hier binnen de regels van de wet moesten blijven.
Maar jij doelt op grotere hoeveelheden, ik doelde op kleine hoeveelheid of een jointje van een straatverkoper :)

Woezoe

Bewuste gebruiker
Bad trip? Je was gewoon flink stoned en waarschijnlijk vond je het niet zo fijn omdat het je eerste keer was. De effecten waren een beetje overweldigend. Maar dit lijkt er niet op dat je bent bad gegaan. Dat met vergeetachtigheid ken ik ook. Ik vond dat eerst ook niet fijn, het triggered een beetje die paranoia. Maar als je je daar over heen zet en de effecten leert kennen komt het wel goed. Onderschat wiet NIET. Rook de volgende keer gewoon wat minder. Focus je lekker op de muziek om je heen en ga genieten. Mij laat het iniedergeval wel flink spacen.

Kwak

Bewuste gebruiker
Ojah misschien een tip. Laatst was ik op een feestje waar ik best veel bier had gedronken en ik dacht. Ik kan best een blow aannemen en paar hijsen van nemen. Had ik niet moeten doen. Paar seconde later lag ik op de keukenvloer in elkaar gezakt. Ik rook nooit. Dus let even op met het drinken van alcohol op feestjes.
Terwijl ik paar weken daarvoor van (pure) wiet super heb zitten spacen.

GoldenGrow

Bewuste gebruiker
hey man dit is niet per se een bad trip geweest maar probeer eens een keer wiet in een andere ruimte op een ander moment. Met maar een paar vrienden ergens in een bos ofzo weet ik veel.

ik herriner mij mijn eerste ervaringen met wiet als hele mooie zomer avonden, en zou graag nog is op die manier stoned willen worden want nu 4 jaar later voel ik er bijna niks meer van

Bovenaan