eerste x 4fmp

hallootjes

ik wil binnekort graag 4fmp proberen maar weet niet zo goed wat voor dosering ik moet nemen ?
1,85 lang en 75kg.
heb alleen nog maar xtc geprobeerd [blauwe illuminatie van rond de 190mg] maar voelde niks van dit eerste halfje... van de rest ging ik wel lekker :sunglasses:

en wat valt aan te raden met bijpakken? het feest duurt 7 uur ofzo en ik las dat 4fmp snel uitwerkt en bijpakken geen nut heeft? wil niet na 3 uur alweer klaar zijn

iemand ervaring / tips?

Quadrant

Newbie
Hallo hokuspokus,

Aangezien je van 95mg mdma nog niet eens iets voelt, raad ik je aan om met ongeveer 220 mg 4fmp te beginnen. van 4f kun je vrijwel niet te hard gaan.
bijpakken raad ik af. Heeft bij mij nog nooit heel veel effect gehad, zelfs niet wanneer de redose net zo hoog was als de startdosis. je gaat er alleen een verschrikkelijke plafonddienst van draaien.
bij mij duurt het best lang voordat de 4fmp uitgewerkt is, het euforische gevoel houdt zo'n 3 uur aan, en het energieke kan tot wel 5 uur aanhouden. ik heb de hele dag erna nog wiebelende tenen :wink:

veel plezier!

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Ik zou voor een dosis van +/- 200mg gaan. Het effect houdt ongeveer 6 uur aan, al vind ik het na 3 uur niet echt interessant meer. Ben ook geen fan van 4fmp, vind persoonlijk dat je qua prijs/kwaliteit verhouding beter speed kan pakken

Bovenaan