• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

eerste x dmt...

GeEFmEDiEShIzzLe

Bewuste gebruiker
Het kan toch ook best een beetje van beide zijn?
De setting degradeert DMT niet direct tot een ordinaire partydrug die alleen maar gebruikt wordt voor escapisme. Muziek en dans kunnen juist een heel fijne manier zijn om meer het contact met de omgeving te voelen en op die manier de spirituele groei juist te ondersteunen in plaats van te belemmeren.
Ja dat kan best hoor. Iedereen lekker zelf weten wat ie doet.

GeEFmEDiEShIzzLe

Bewuste gebruiker
Het grote voordeel is dat je er geestelijk wel helemaal bij bent. Uit je lichaam, maar je kunt nog wel gewoon goed nadenken.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Het grote voordeel is dat je er geestelijk wel helemaal bij bent. Uit je lichaam, maar je kunt nog wel gewoon goed nadenken.

Hoe bedoel je dat precies? Ik kan me erin vinden dat DMT iets heel helders heeft qua ervaring t.o.v. de wat vagere headspace van overige psychedelica. Dat maakt de ervaring ook zo echt. Maar ‘goed nadenken’?

Ik snap na enkele hijsen niet meer wat de voor- of achterkant van een pijp is en enkele seconden later weet ik ook niet meer wie ‘ik’ is, laat staan dat die desbetreffende ik goed zou kunnen nadenken. Je denkt niet voor mijn gevoel, je ervaart, en dan niet vanuit het perspectief van een persoon maar vanuit euh, alles, de omgeving, ofzo.

Ik kan dit totaal niet goed uitleggen en het zal per DMT-trip waarschijnlijk ook weer enorm kunnen verschillen, ik heb niet zoveel ervaring.

GeEFmEDiEShIzzLe

Bewuste gebruiker
Hoe bedoel je dat precies? Ik kan me erin vinden dat DMT iets heel helders heeft qua ervaring t.o.v. de wat vagere headspace van overige psychedelica. Dat maakt de ervaring ook zo echt. Maar ‘goed nadenken’?

Ik snap na enkele hijsen niet meer wat de voor- of achterkant van een pijp is en enkele seconden later weet ik ook niet meer wie ‘ik’ is, laat staan dat die desbetreffende ik goed zou kunnen nadenken. Je denkt niet voor mijn gevoel, je ervaart, en dan niet vanuit het perspectief van een persoon maar vanuit euh, alles, de omgeving, ofzo.

Ik kan dit totaal niet goed uitleggen en het zal per DMT-trip waarschijnlijk ook weer enorm kunnen verschillen, ik heb niet zoveel ervaring.
Ik ben glashelder als ik mezelf laat gaan. Mijn denkvermogen gaat omhoog en heb 360 graden visie. Mijn denkvermogen wordt niet aangetast. Ik kan alles nu sturen en communiceren met wezens/planten.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik ben glashelder als ik mezelf laat gaan. Mijn denkvermogen gaat omhoog en heb 360 graden visie. Mijn denkvermogen wordt niet aangetast. Ik kan alles nu sturen en communiceren met wezens/planten.

Die 360 graden-visie herken ik, maar niet het kunnen sturen/heldere communiceren. Mij ‘overvalt’ de ervaring volledig. Maar ik heb nog geen wezens ontmoet in de paar keren dat ik DMT heb gerookt. Komt hopelijk nog wel eens, dus wie weet kom ik er vanzelf achter. Jij hebt het waarschijnlijk zo vaak gedaan dat je er meer controle over hebt.

GeEFmEDiEShIzzLe

Bewuste gebruiker
Die 360 graden-visie herken ik, maar niet het kunnen sturen/heldere communiceren. Mij ‘overvalt’ de ervaring volledig. Maar ik heb nog geen wezens ontmoet in de paar keren dat ik DMT heb gerookt. Komt nog wel eens, dus wie weet kom ik er nog achter. Jij hebt het waarschijnlijk zo vaak gedaan dat je er meer controle over hebt.
Ja, ik heb er nu wel wat ervaring mee. Het is mijn favoriete substantie. Dezelfde wezens komen ook elke keer weer terug in mijn trip, en blij dat ze zijn. Ik ook trouwens hahaha.

Bovenaan