eerste x lsd over 2-4 weken

mitchieee

Wijs gebruiker
21
1,81
jongeman

xtc
2cb max 63mg atm
2cb-xtc
2cb-keta
keta
truffels 2x. 30gram max

dus waar ik binnenkort me dmt ga halen’ zag ik ook dat die lsd had ( ug weet ik nog nie maar da komt dan wel goed)

voor me eerste x zal ik het ook alleen doen ‘
verderest weet ik nie wa voor dosiring ik voor zou gaan.
(ik wil goed trippen maar wel nog dat ik nie al te gek ga doen want me ouders zijn nog thuis dan waarschijnlijk..)

ik zelf ben heel nuchter mentaal ook als ik onder drugs ben’ praten lukt meestal niet echt of gesprekken houden maar denken, maar mentaal ben ik altijd wel stabiel,

wat zou een goede begin dosis zijn voor mij

of zou voor iedereen een begin dosis eigl het zelfde zijn.

Alakazam

Bewuste gebruiker
LSD wordt niet gekwantificeerd bij het testcentrum dus als je (vrijwel) zeker wil weten welke je dosis je binnenkrijgt zou je 1p-lsd kunnen overwegen. Zou zelf met 100 ug beginnen, ookal sta je sterk in je schoenen, je kan later altijd nog hoger doseren.

63mg 2cb is wel echt heel hoog gedoseerd, was dat getest? 2cb pillen worden namelijk vaak als sterker verkocht dan ze daadwerkelijk zijn. De gemiddelde hoeveelheid 2cb in een pil is 11mg. Zie jaaroverzicht 2019 van Trimbos.

1606137715246.png

mitchieee

Wijs gebruiker
LSD wordt niet gekwantificeerd bij het testcentrum dus als je (vrijwel) zeker wil weten welke je dosis je binnenkrijgt zou je 1p-lsd kunnen overwegen. Zou zelf met 100 ug beginnen, ookal sta je sterk in je schoenen, je kan later altijd nog hoger doseren.

63mg 2cb is wel echt heel hoog gedoseerd, was dat getest? 2cb pillen worden namelijk vaak als sterker verkocht dan ze daadwerkelijk zijn. De gemiddelde hoeveelheid 2cb in een pil is 11mg. Zie jaaroverzicht 2019 van Trimbos.

Bekijk bijlage 12285

oke top! en 1p lsd is dat goed te verglijken met echte lsd

en dan zou de 2cb theorie op 40-48 mg moeten komen dus volgende x 1 extratje nemen :) het waren soort batman dingetjes niet getest nee

Alakazam

Bewuste gebruiker
oke top! en 1p lsd is dat goed te verglijken met echte lsd

en dan zou de 2cb theorie op 40-48 mg moeten komen dus volgende x 1 extratje nemen :) het waren soort batman dingetjes niet getest nee
1p-lsd is een prodrug van LSD wat betekent dat het in het lichaam wordt omgezet naar LSD. De effecten zijn dan ook vrijwel identiek. Mocht je benieuwd zijn naar doseringen, werking en effecten kan ik je bijvoorbeeld psychonautwiki aanraden.

Speculeren over kwaliteit is niet toegestaan, ik kan niet weten wat er ik jouw pillen zat. Je moet het natuurlijk zelf weten, maar laten testen is een kleine moeite. We zijn bevoordeeld met onze testcentra.

• Like
Waarderingen: Eik
Bovenaan