• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste x LSD

annemarley

Newbie
Goeiemidag,

ik ben een meisje van negentien jaar die aanstaande zaterdag voor het eerst LSD gaat proberen,
onwijs veel zin in en ook al een beetje zenuwachtig..
dus vandaar heeft iemand nog tips?
Heb veel gelezen maar toch voelt het toch nog wel even prettig om tips te krijgen voor mij persoonlijk.

wat ik al heb gedaan :
- xtc
- speed
- coke
- 2CE
- wiet
- hasj.

Zelf heb ik sowieso nog wel een vraag hoeveel moet ik nemen? (dacht zelf aan een halve)
Is het verstandig om samen met een vriendin ongeveer 9 KM terug na huis te fietsen of daar te overnachten?
Wat is echt lekker bij lsd?

Alvast bedankt!

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Heel erg veel plezier hebben is eigenlijk de belangrijkste tip :wink:

Zorg voor een comfortabele en niet drukke omgeving en geen verplichtingen. Zet eventueel wat lekkere dingen klaar, niet om veel te eten maar voor de smaaksensaties :wink: IJsjes zijn altijd heel lekker en fruit.

annemarley zei:
Zelf heb ik sowieso nog wel een vraag hoeveel moet ik nemen? (dacht zelf aan een halve)

Heb je enig idee welke dosis er op de zegels zit? Anders kunnen we hier geen advies op geven. Als je zegel 250ug bevat zou ik een halve nemen, maar als hij bijvoorbeeld maar 100ug bevat is een halve te weinig.

annemarley zei:
Is het verstandig om samen met een vriendin ongeveer 9 KM terug na huis te fietsen of daar te overnachten?

Nee dat is niet verstandig. De grote boze buitenwereld heeft allerlei invloeden die niet prettig kunnen zijn tijdens je trip, dus zorg gewoon dat je lekker kunt blijven chillen daar. Je kunt tot 12 uur na inname na-effecten hebben, dus dan kun je beter gewoon lekker chillen blijven!

Wat verder belangrijk is tijdens een trip:

Goede sfeer, dus gezellig allemaal en als het kan gekleurde lampjes enzo :wink:
MUZIEK, de allerbelangrijkste van allemaal!
Chille kleding, dus geen skinny jeans :P

annemarley

Newbie
Oke top! dankje,
ik heb het aan een vriend gevraagd die het heeft, en er staan allemaal dingetjes op geen specifiek plaatje hij zei microdots maar keek op internet en zijn dacht ik pilletjes LSD.

Maar zit dan wel met een probleem dat die vriendin van mij na huis moet omdat ze de volgende dag aan het werk moet, maar vind het geen prettig idee dat ze 9 KM in het donker alleen fietst.

De dealer zij dat ze heel sterk waren, maar volgens mij zegt elke dealer dat.

Bedankt voor het reageren ik neem het allemaal mee!

:)
Annemarley

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Kijk ook eens het lsd handboek in: viewtopic.php?f=5&t=32467

Daarin staan alle belangrijke dingen die je moet weten van te voren. Zoals bijvoorbeeld nooit je telefoon opnemen als je tript. Bijvoorkeur zet je die ook gewoon helemaal uit.

Het allerbelangrijkst voor elk tripmiddel is zorg dat je er zin in hebt en geef je er aan over.

Veel plezier! Aankomende zaterdag wordt mijn 2e keer lsd trouwens.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
annemarley zei:
Maar zit dan wel met een probleem dat die vriendin van mij na huis moet omdat ze de volgende dag aan het werk moet, maar vind het geen prettig idee dat ze 9 KM in het donker alleen fietst.

Dit is een recept voor problemen... Zij moet ook niet alleen door het donker gaan fietsen. Ze kan toch ook blijven slapen?

Het lijkt mij sowieso niet fijn om de dag erna te moeten werken, het is lekkerder om gewoon een dagje bij te kunnen komen.

annemarley

Newbie
Ja ik overleg het nog wel even met haar, maar zij word de tripsitter samen met nog een vriendin die wil eerst kijken wat het ons doet voordat ze er zelf aan gaat.

Heb er al onwijs veel zin in ik wacht er al op sinds ik de eerste keer XTC deed haha.

zou het handboek nog even lezen, bedankt!

x
Annemarley

Bovenaan