Eerste x XTC op Defcon

Nksn

Newbie
Hey Peeps mijn matie is 21 totale onbekende in ons drugs rijk

nu wil hij binnenkort op defqon ze eerst x Xtc slikken ik heb hem dit afgeraden en gezegd de eerste x zou ik chill thuis of bij vrienden doen de 2x xtc op defqon allah dan weet je iig wat je kan verwachten

graag jullie mening hier over

Bedankt!

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik snap die gedachte wel, omdat je dan zeker bent van je omgeving en zo. Maar ik heb het zelf de eerste keer ook op een feestje gedaan en veel van mijn vrienden ook, dat ging allemaal goed. Maar Defqon is wel heel groot hè? Ik zou zelf wel de voorkeur hebben om, als je het dan op een feest doet, een niet al te groot feest te doen. Dat vind ik zelf sowieso als ik xtc neem, fijner. Hekel aan drukte. Maja, als die vriend van jou zelf dat graag wil en er vertrouwen in heeft, zou ik hem gewoon meenemen..

onlypills

Experimenterende gebruiker
Natuurlijk heb je gelijk als je zegt dat je thuis rustiger aan een drug kan wennen. Maar als hij nog nooit iets gebruikt heeft en hij is niet bang dat het fout gaat, kan ik de eerste keer op een feest alleen maar aanraden!
De verandering van perceptie, het love gevoel, de verlichting en de mensen om je heen zijn mits je in een goede feeststemming zit natuurlijk een grote verrijking voor het gebruik van XTC (niet voor niets is dit een partydrug).
Als hij graag de eerste keer op een feest wil proberen, zou ik hem dit juist laten doen. Er zijn zo te horen genoeg mensen bij die een beetje op hem kunnen letten. Op deze manier zal het een feest worden dat hij nooit meer van zijn leven vergeet! :hearteyes:

Bovenaan